جالب ترین تفریحات دبی : بزرگ ترین و بهترین شهر امارات متحده عربی در قسمت جنوبی ایران، شهر دبی در آب های دریای خلیج فارس می باشد. این شهر به خاطر دسترسی بسیار نزدیکی که به ایران داشته، از مقصدهای محبوب توریست ها و گردشگران ایرانی است. به خاطر این دسترسی نزدیک، هر سال تورهای بسیاری به مقصد دبی برگزار می شوند. با اینکه شرایط آب و هوای این شهر گرم و خشک بوده اما جاذبه ها طبیعی، جاذبه های گردشگری، امکانات رفاهی، مراکز تجاری و ... آن باعث شده تا توریست ها و گردشگران آب و هوای گرم را تحمل کرده و سفر ماجراجویانه خود به این شهر امارات را شروع کنید. دبی یکی از بهترین شهرهای دنیا بوده که در هر فصل از سال مملو از توریست و گردشگر بوده و تا توانسته پیشرفت کرده است. هیچگاه پیش نیامده که توریستی از سفر خود به دبی ناراضی باشد و یا حوصله اش سر برود! در ادامه قصد داریم برای توریست ها و گردشگران تور دبی، جالب ترین تفریحات این شهر را معرفی کنیم.

موزه جدید دبی به اسم "توهم"

این موزه یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین تفریحات در دبی می باشد. موزه توهم دبی برای آن دسته از افراد که به هنرهای معاصر علاقه مند هستند، بسیار جذاب و مناسب خواهد بود. موزه توهم دبی یکی از بزرگ ترین موزه های دنیا بوده که تازه تاسیس شده و دارای هشتاد نمایشگاه تعاملی می باشد. همچنین محیط بسیار خوبی برای عکاسی و سلفی دارد. 

موزه جدید دبی به اسم

بازدید از پارک موضوعی دبی

بالاخره بعد از انتظارهای بسیار، جدیدترین پارک موضوعی دبی افتتاح شد. این پارک موضوعی امکانات تفریحی فوق العاده ای دارد. این پارک، نخستین پارک وارنر بروز سرپوشیده در دنیا می باشد. این پارک موضوعی براساس سرزمین های افسانه ای مختلف، کاراکترهای معروف و قهرمان انیمیشن ها و ... ساخته شده است. این پارک موضوعی دبی در جزیره یاس قرار داشته و جزیره یاس نیز فقط یک ساعت با ابوظبی فاصله دارد. 

بازدید از پارک موضوعی دبی

تماشای فیلم در روف تاپ هتل الوفت سیتی سنتر دبی

سینمای مشهور وکس، یک شعبه جدید دیگر خود را در هتل مضمونی سینما، الوفت سیتی سنتر دیره افتتاح کرده است. این سینمای معروف، در قسمت روف تاپ قرار داده شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی چشم اندازی وسیع به سمت شهر داشته باشند. همچنین سقف این سینما متحرک بوده تا برای استفاده در هر فصل سال و شرایط آب و هوایی مناسب باشد. 

تماشای فیلم در روف تاپ هتل الوفت سیتی سنتر دبی

کافه یونیکورن دبی را فراموش نکنید

کافه تازه افتتاح شده یونیکورن، تم زیبایی از یونیکورن یا همام اسب تک شاخ دارد. این کافه دبی بهترین مکان برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی است که علاقه مند به عکاسی هستند. این کافه در فروشگاه الوصل ویتای دبی قرار داشته و مکانی بسیار دنج و راحت می باشد. دکوراسیون داخلی این کافه به رنگ صورتی بوده و دیوارهای آن با نقاشی های بسیار زیبایی تزئین شده اند. مشتریان میتوانند همراه با خانواده و یا دوستانشان روی مبل های راحتی این کافه لم داده و چند ساعتی را به گپ و گفت بپردازند. یکی دیگر از جالب ترین چیزها راجب به این کافه منوی عجیب و غریب اش است! اسم یکی از نوشیدنی های کافه یونیکورن، "اشک یونیکورن" است. 

کافه یونیکورن دبی را فراموش نکنید

به کافه جدید هاوس پارتی دبی بروید

کافه هاوس پارتی دبی یکی از جدیدترین کافه های دبی با دکوراسیونی جذاب که شما را با خود به دهه نود برمیگرداند. کافه هاوس پارتی دارای چند اتاق مختلف با میزهای فوتبال دستی بوده و در دبی یکی از مهیج ترین تفریحات محسوب می شود. این کافه از چند اتاق بازی، استخر توپ، اتاق نشیمن، باغ و سرویس بهداشتی تشکیل شده است. 

به کافه جدید هاوس پارتی دبی بروید

در پارک های آبی هیجان انگیز دبی را فراموش نکنید

دبی بهترین و کامل ترین پارک های آبی دنیا را دارد. از بهترین پارک های آّبی این شهر میتوان به پارک آبی آتلانتیس و پارک آبی وایلد وادی اشاره کرد. بیشتر توریست ها و گردشگران به این دو پارک آبی دبی علاقه مند هستند. پارک های آبی دبی مهیج ترین و بهترین تفریحات و وسایل بازی را داشته و برای هر سنی مناسب هستند. بعضی از پارک های آّبی دبی سرپوشیده بوده و بعضی از ان ها نیز روباز و متناسب برای تمام فصول می باشند. پارک های آبی از جمله تفریحات در دبی هستند که هیچگاه قدیمی نشده و همیشه شلوغ اند. 

در پارک های آبی هیجان انگیز دبی را فراموش نکنید