تور گرجستان نوروز 98 : گرجستان یک کشور آسیایی – اروپایی بوده که مردمان آن نیز عید نوروز را جشن می گیرند. گرجستان در این ایام زیبایی های خاص خود را داشته و دارای آب و هوا و طبیعت بکر و فوق العاده ای است. این کشور در ایام نوروز جشن ها و مراسمات مختلف بسیاری برگزار می کند تا برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان نوروز 98، سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی را رقم بزند. نوروز در گرجستان نه تنها برای ایرانیان، بلکه به خاطر آب و هوای عالی، جاذبه های طبیعی مثل آبشارها، غارها، دریاچه های بزرگ، جاذبه های تاریخی و ... مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران خارجی و اروپایی قرار گرفته است. به طور کلی، کشور گرجستان به تازگی به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده و سالانه میزبان هزاران هزار توریست و گردشگر خارجی است. با توجه به نزدیک بودن عید نوروز، بهتر است بدانید که گرجستانی ها نیز همانطور که گفته شد، مثل ما ایرانی ها عید نوروز باستان را برای خود جشن میگیرند و در این روزها سفره هفت چین چیده و جشن های مختلفی برپا می کنند. گرجستان اولین روز از ماه فروردین را تعطیل رسمی اعلام کرده، پس بهتر است هرچه سریع تر برای خود تور گرجستان نوروز 98 را رزرو کرده و تعطیلات نوروزی خود را در یکی از جدیدترین و بهترین مقاصد گردشگری دنیا، یعنی گرجستان بگذرانید. اما چرا مقصد پیشنهادی ما برای شما برای تعطیلات نوروزی، کشور گرجستان است؟ این کشور بهترین و جذاب ترین برنامه ها را برای تعطیلات نوروزی دارد. لست تورز نیز برای شما عزیزان بهترین پکیچ ها از تور گرجستان نوروز 98 را ارائه داده، شما میتوانید از صفحه تور گرجستان، پکیج های تور گرجستان نوروز 98 را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با حال و هوای این کشور در ایام نوروز بیشتر آشنا شوید. 

تور گرجستان نوروز 98

نوروز در گرجستان

با اینکه دین و مذهب اصلی کشور گرجستان مسیحیت است، اما قبل از ان مردم گرجستان زرتشتی بوده اند. به همین خاطر است که جشن نوروز در این کشور اهمیت بسیار ویژه ای دارد. توریست ها و گردشگران تور گرجستان نوروز 98 با بازدید از این کشور میتوانند آتشکده های قدیمی بسیاری را ببینند که نشان دهنده وجود زرتشت در این کشور است. از معروف ترین آتشکده های این کشور، آتشکده ای است که از دوران ساسانی در شهر تفلیس باقی مانده. شخصی که عید نوروز را در گرجستان به عنوان عید ملی اعلام کرد، رئیس جمهور وقت گرجستان، میخائیل ساکاشویلی بود که در ششمین روز فرودین ماه سال 1389 خورشیدی این روز را عید ملی اعلام کرده و آن را در سراسر گرجستان تعطیل رسمی اعلام کرد. از آن روز به بعد، سالانه بیشتر از 1 میلیون نفر از جمعیت 5 میلیونی این کشور از شهرهای مختلف باتومی، تفلیس، آجاریا و کاختی، نوروز را جشن میگیرند. اما همچنان کریسمس برای بیشتر مردم این کشور مهم ترین جشن ملی می باشد. 

نوروز در گرجستان

آب و هوای گرجستان در فصل بهار

به طور کلی گرجستان در فصل بهار یعنی ماه مارس، بهترین شرایط آب و هوایی را دارد. در این ماه گرجستان آب و هوایی معتدل و دل انگیزی داشته و حتی اگر از گرجی ها بپرسید هم میگویند که بهترین آب و هوای گرجستان برای فصل بهار است. در این فصل گرجستان نه خیلی سرد و نه خیلی گرم بوده اما توریست ها و گردشگران تور گرجستان نوروز 98 باید توجه داشته باشند که در ماه آپریل بارش های بهاری بسیاری نیز وجود دارد بنابراین باید لوازم و لباس های مورد نیاز را در سفر به این کشور همراه خود داشته باشند. 

آب و هوای گرجستان در فصل بهار

بهترین زمان برای رزرو تور گرجستان نوروز 98

معمولا استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران ایرانی برای سفر تور گرجستان خود، از هفته پایانی اسفند ماه یعنی از 27ام تا هفته اول فروردین شروع می شود. این مدت زمان از بهترین و پرطرفدارترین تاریخ ها برای شروع سفر نوروزی به گرجستان بوده و برگزاری تور نوروز گرجستان است. بهتر است که توریست ها و گردشگران تور گرجستان نوروز 98 برای رزرو تور خود سریع اقدام کنند تا در بهترین هتل ها اقامت داشته و ساعات پرواز خوبی به آنها برسد. لست تورز برای شما بهترین برنامه ریزی ها، امکانات و خدمات تورهای نوروزی گرجستان را تدارک دیده. بنابراین برای داشتن بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت ها هرچه زودتر تور گرجستان نوروز 98 را برای خود رزرو کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. 

بهترین زمان برای رزرو تور گرجستان نوروز 98

بهترین زمان سفر به گرجستان در ایام نوروز 

بهترین زمانی که میتوان به توریست ها و گردشگران تور گرجستان نوروز 98 پیشنهاد داد، از 27ام اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه است. در این مدت ارزان ترین تورهای نوروزی گرجستان به فروش می رسند و توریست ها میتوانند ارزان ترین تورها را با امکانات و کیفیت بسیار خوب برای خود رزرو کنند. همینطور توریست ها میتوانند سال تحویل 98 را نیز در گرجستان حضور داشته و شاهد جشن ها و پایکوبی های جذاب این کشور به مناسبت عید نوروز باشند. 

بهترین زمان سفر به گرجستان در ایام نوروز

همینطور اگر میخواهید سال تحویل را در کنار خانواده و در کشور خود بگذرانید، میتوانید از تورهای نیمه اول فروردین ماه گرجستان استفاده کنید. این تورها معمولا از روز پنجم فروردین شروع شده و به خاطر استقبال بسیاری از مردم برای رزرو تور نیمه اول فروردین بهتر است که تور خود را از اسفندماه رزرو کنید. 

بهترین زمان سفر به گرجستان در ایام نوروز

در نیمه دوم فروردین ماه نیز میتوان ارزان ترین سفر نوروزی به گرجستان را داشت. همینطور در نیمه دوم فروردین ماه نیز گرجستان خلوت تر بوده و توریست ها میتوانند راحت تر به بازدید و گشت و گذار در این کشور بپردازند. بازهم پیشنهاد می شود تا برای رزرو تور گرجستان نوروز 98 در نیمه دوم فروردین ماه نیز هرچه سریع تر اقدام فرمایید. 

بهترین زمان سفر به گرجستان در ایام نوروز

جشنواره رنگ گرجستان در ایام نوروز

یکی از بهترین و مهم ترین جشنواره های گرجستان که از کشور هند و فستیوال هولی الهام گرفته شده، جشن رنگ هاست. این فستیوال هر سال از ماه مارس و با شروع فصل بهار در کشور هند برپا می شود و یکی از سنت های قدیمی این کشور است. در این روز مردم دور هم جمع شده و به سمت یکدیگر آب و رنگدانه های مخصوص پرتاب می کنند و همراه با موسیقی، به رقص و آواز میپردازند. در این فستیوال همه مردم از کوچک تا بزرگ شرکت می کنند و اعتقاد دارند که با رسیدن فصل بهار، روشنایی بر تاریکی و خوبی بر بدی پیروز شده است. این جشن یکی از مهم ترین اعیاد مردم هند بوده و در کشور گرجستان نیز هر سال با فرا رسیدن فصل بهار و در ایام نوروز برگزار می شود. 

جشنواره رنگ گرجستان در ایام نوروز