تور پاتایا فروردین 97 : از معروف ترین شهرهای تایلند، پاتایا است که جاذبه های گردشگری دیدنی تری نسبت به دیگر شهرهای آن دارد. جزایر اطراف این شهر از محبوب ترین جاذبه های گردشگری هستند. بیشتر توریست ها و گردشگران تور تایلند برای استراحت و تفریح در سواحل، جزیره های اطراف این شهر را انتخاب می کنند. پاتایا از بین پوکت و بانکوک، توریستی ترین شهر بوده که بیشتر پذیرای خانواده هاست. میتوان گفت هر سال بیشتر از پنج میلیون توریست و گردشگر که نصف بیشتر آنها خارجی هستند وارد پاتایا می شوند. از دلایل علاقه توریست ها و گردشگران به تور تایلند، هتل های لوکس و فوق العاده، جاذبه های گردشگری متنوع، نایت کلاب ها و ... بوده، شما نیز همین حالا میتوانید با رزرو تور پاتایا فروردین 97، از این جاذبه ها دیدن کرده و در تفریحات شبانه جذاب آن شرکت داشته باشید.

تور پاتایا فروردین 97

مناسب ترین شرایط آب و هوایی برای سفر به پاتایا فروردین 97

به طور کلی تایلند آب و هوای استوایی و گرمی دارد. اگر قصد رزرو تور تایلند به مقصد پاتایا را برای فروردین 97 دارید، در بهترین زمان ممکن به این شهر سفر می کنید. پاتایا آب و هوای گرمسیری داشته و بهترین زمانی که میتوان به آن سفر کرد، آبان و فروردین ماه است. با شروع فصل بهار و تعطیلات نوروزی، توریست های بسیاری به این شهر سفر می کنند، بهتر است هرچه زودتر تور پاتایا فروردین 97 خود را رزرو کنید.

مناسب ترین شرایط آب و هوایی برای سفر به پاتایا فروردین 97

بهترین هتل های پاتایا برای اقات در طول سفر تور پاتایا فروردین 97

هتل گرند پلازو پاتایا تایلند "grand palazzo"

اگر محل اقامت و امکاناتی که اقامتگاهتان به شما در سفر تور تایلند ارائه میدهد، اهمیت بسیار میدهید، هتل های پنج ستاره را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید. از معروف ترین هتل های پنج ستاره این شهر، هتل گرند پلازو است که خدمات بسیار خوب و مدرنی به میهمانان خود ارائه میدهد مثل پذیرش شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری سالن بدنسازی، مرکز آبگرم و ماساژ، استخر و رستوران با انواع غذاهای بین المللی و محلی. تمام اتاق های این هتل، پنجره های بزرگ و سراسری داشته که چشم انداز فوق العاده از شهر به شما میدهند. داخل این اتاق ها نیز تمام امکانات مورد نیاز ارائه داده شده. با قرار داشتن هتل گرند پلازو در مرکز شهر، به بسیاری از رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری دسترسی نزدیک خواهید داشت. همینطور مرکز خرید مارینا 350 در فاصله 350متری از هتل قرار داشته و فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل نیز 19 کیلومتر است.  

هتل گرند پلازو پاتایا تایلند

هتل تی سیکس فایو پاتایا تایلند "t six 5"

یکی از زیباترین هتل های شهر پاتایا، هتل تی سیکس فایو است. این هتل چهار ستاره علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که داشته، از هر پنجره بزرگ خود، منظره پانورامایی از دریا و شهر به میهمانان تور تایلند میدهد. انواع خدمات و امکانات تجاری در این هتل به بهترین نحو ارائه می شود. توریست های تور تایلند با اقامت در این هتل از امکانات خوبی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، استخر روباز و سالن بدنسازی، رستوران با غذاهای بین المللی و محلی و ... برخوردار هستند. از هتل تی سیکس فایو تا ساحل اختصاصی شش دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 33 کیلومتر است.

هتل تی سیکس فایو پاتایا تایلند

هتل تراول اوج پاتایا "Travelodge"

هتل سه ستاره تراول اوج، یک هتل تمام عیار در قسمت جنوبی شهر پاتایا بوده و بهترین دسترسی ها را به جاذبه های گردشگری این شهر دارد. اتاق و سوئیت های این هتل پنجره های بسیار بزرگی داشته و رو به ساحل اختصاصی هستند. میهمانان تور تایلند فروردین 97 با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، زمین تنیس، استخر و سونا، رستوران های بین المللی و محلی، ماساژ و اسپا، سالن ورزشی، سال کنفرانس و جلسه و ... برخوردار خواهند بود. مرکز خرید اوت لت پاتایا در فاصله دو کیلومتری و فرودگاه بین المللی نیز در فاصله سی کیلومتری از هتل تراول اوج قرار دارند. همینطور ساحل در چند قدمی هتل می باشد.

هتل تراول اوج پاتایا

معروف ترین جاذبه های شهر پاتایا

معبد حقیقت پاتایا تایلند

یکی از مکانهای مقدس برای مردم پاتایا، معبد حقیقت است. این معبد، تماما از چوب ساخته شده و داخل آن را مجسمه های بودا و هندو فراگرفته اند. معبد حقیقت 105 متر ارتفاع و 3200 مترمربع دارد. طراحی معبد حقیقت پاتایاو برگرفته از نقش و نگارهای مذهبی و قدیمی تایلندی بوده و یکی از زیباترین معماری های این شهر را دارد.

معبد حقیقت پاتایا تایلند

بازار شناور پاتایا تایلند

یکی از معروف ترین بازارهای پاتایا که حتما به توریست و گردشگران تور تایلند فروردین 97 توصیه می شود از آن بازدید کنند، بازار شناور است. بازار شناور نه تنها یک بازار، بلکه یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر نیز می باشد. فروشندگان و مردم بومی این شهر، هر روز هفته به جز روزهای دوشنبه، قایق های خود را به آب انداخته و محصولاتی که کار دست خودشان هست در کنار محصولات کشاورزی شان میفروشند. چیزهایی که بیشتر مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور تایلند در این بازار قرار میگیرد، اول از همه سوپ نودل، میوه و سبزیجات و سپس سوغاتی و صنایع دستی هستند. از صنایع دستی محبوب این بازار، عروسک هایی بوده که از چوب و فلز ساخته شده اند. علاوه بر خرید، میتوانید کمی بیشتر در بازار مانده تا به نمایش های محلی بعد از ظهرهای بازار برسید. علاوه بر این، بیشتر مردم بومی به توریست ها قایق کرایه میدهند تا گشتی بین فروشندگان محلی بزنند.

بازار شناور پاتایا تایلند

مجسمه بودای بزرگ پاتایا تایلند

مجسمه بزرگ بودا در پاتایا، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده و امکان ندارد توریستی بدون دیدن آن پاتایا را ترک کند! این مجسمه هجده متر ارتفاع داشته و به اسم وات پرا یائی معرفی می شود. بسیاری از مردم پاتایا همچنان برای دعا به سمت این بودا می آیند به همین خاطر بوی عودهای مخصوص، گل های رنگارنگ، و عطرهای خوش بو، اطراف این مجسمه را پر کرده اند. این مجسمه غول پیکر در معبدی قرار داشته که چندین مجسمه دیگر از بودا، اژدها و مارهای بزرگ چند سر در آن هست.  

مجسمه بودای بزرگ پاتایا تایلند

پارک مینی سیام پاتایا تایلند

این پارک کمی متفاوت تر از دیگر پارک هایی است که تابحال دیده اید. در این پارک میتوانید تمام جاذبه های گردشگری و تاریخی تایلند را یکجا ببینید! در پارک مینیاتوری سیام، انواع جاذبه های گردشگری پاتایا را به صورت کوچک شده و سایزهای کوچک خواهید دید. به خصوص معروف ترین جاذبه های تاریخی و معابد بسیار زیبایی که در این شهر قرار دارند. این آثار مینیاتوری، در فضای سرسبز پارک قرار داشته و میتوان گفت بهترین مکان برای توریست های تنبلی است که وقت برای گشت و گذار بین جاذبه ها نمی گذارند. پارک مینیاتوری، سال 1986 ساخته شده و تاکنون ماکت های بسیاری از جاذبه ها را در خود جای داده است. توریست ها و گردشگران تور فروردین 97 با قرار دادن بازدید از این پارک در برنامه هایشان، تمام جاذبه های پاتایا را دیده و همینطور از فروشگاه های اطراف سوغاتی و هدایا برای خود و اطرافیانشان بگیرند.

پارک مینی سیام پاتایا تایلند

تفریحاتی در پاتایا که نباید در سفرتان آنها را از دست بدهید!

پارک آبی کارتون نتورک پاتایا تایلند

این پارک آبی پاتایا، سال 2014 تاسیس شده و طراحی آن الهام گرفته از شخصیت های کارتونی کمپانی کارتون نتورک از جمله بن تن است. همینطور بخش هایی از آن هم شبیه به جنگل های آمازون طراحی شده. این پارک آبی شش قسمت داشته که سه مورد آن حدود هجده سرسره بزرگ و مرتفع، و وسایل بازی هیجان انگیز و جذابی مثل استخرهای مختلف مثل استخر موج، استخر بازی کودکان و ... دارد. همه جور تفریح آبی در این پارک آبی انجام می شود، همینطور قسمتی از پارک نیز به رستوران و کافه ها و مغازه هایی برای خرید سوغاتی و هدایا اختصاص داده شده.

پارک آبی کارتون نتورک پاتایا تایلند

فیل سواری پاتایا تایلند

فیل سواری و نمایش فیل ها در این شهر، یکی از سرگرمی های محبوب توریست ها و گردشگران تور تایلند است. در طول سال نمایش های بسیاری مثل حمام کردن فیل ها، فیل سواری و خصوصا جشن معروف پیروزی که در آن فیل ها با هم می جنگند، برگزار می شود. اگر میخواهید فیل سواری در تایلند را تجربه کنید، روستای فیل سواری بهترین مکان برای بدست اوردن این تجربه با مربیان فیل سواری است.

فیل سواری پاتایا تایلند

دنیای زیر آب پاتایا تایلند

آکواریوم های بزرگ و برجسته ای در آسیا جمع شده اند، اما یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین آن ها، آکواریوم پاتایا تایلند است. این آکواریوم بزرگ به سه قسمت صخره های مرجانی، کوسه ها و موجودات عظیم و جثه سیام تقسیم می شود. آکواریوم پاتایا یک تونل زیرزمینی آبی بوده و به توریست های تور تایلند این امکان را میدهد که همراه با پیاده روی و قدم زدن در تونل، از این موجودات دریایی دیدن کنند. بیشتر از دویست موجود دریایی مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند. همینطور یک استخر آن به موجودات دریایی اختصاص داده شده که بین صخره های ساحل تایلند زندگی می کنند

دنیای زیر آب پاتایا تایلند