تور سافاري دبي : شش ساعت گردش در کویر فوق العاده دبی یکی از کارهایی است که حتمتا باید در سفر به دبی انجام دهید. این تپه های شنی و سکوت بی نظیرش به هر کسی آرامش میدهد. پیشنهاد میشود حتما در تور سافاری دبی اسم نویسی کنید و ساعاتی را بیرون از آلودگی ها و شلوغی های شهر بگذرانید

تور سافاري دبي

امکانات تور سافاری دبی :

بعد از آنکه تصمیم گرفته و وارد سرزمین شنی دبی شدید از شما با قهوه و خرما پذیرایی میشود. شما میتوانید بر روی تپه های شنی کویر دبی به شتر سواری پرداخته و لذت ببرید. البته بانوان نیز میتوانند روی از امکان طراحی روی دست با حنا استفاده کنند. در هنگام غروب نیز علاقه مندان به قلیان میتوانند قلیان های عربی با طعنم های متفاوت استفاده کرده و درباره زندگی قدیم عرب ها اطلاعات دریافت کنند. یکی از هیجان انگیزترین امکانات آن نشاندن شاهین روی  دست شماست! شما میتوانید یک شاهین را روی دست خود نشانده با لباس های سنتی عربی از خود عکس بگیرید. افرادی که به اسکی علاقه دارند مایوس نشوند، شما میتوانید روی شن های کویر دبی اسکی کنید. در آخر برای شام نیز، در اردوگاه کباب روی آتش سرو میشود.

امکانات تور سافاری دبی

مواردی که باید در تور سافاری دبی به آن توجه کرد :

باید بدانید، هزینه که برای این تور میپردازید ممکن است در بازه های زمانی مختلف متفاوت باشد. مورد دوم آنکه بعد از ثبت نام در تور سافاری دبی یک ماشین از این تور شما را از درب هتل تا تور و همچنین برگشت از صحرا تا هتل همراهی میکند پس اگر توریست تور دبی هستید نگران رفت آمد های خود نباشید. افرادی که به دنبال شما فرستاده میشوند سوار بر ماشین های لندکروزری بوده و مسلط به زبان انگلیسی هستند. تمامی امکاناتی که در اردوگاه استفاده میکنید مثل شتر سواری و ... هزینه اضافی دارند و اما قسمت خوب آن این است که آب و میان وعده رایگان خواهد بود.

مواردی که باید در تور سافاری دبی به آن توجه کرد

آدرس تور سافاری دبی :

3206, Churchill Towers, Business | Dubai - United Arab EmiratesDubai 232268