تور استانبول نوروز 98 : مردمان کشور ترکیه نیز مثل ما ایرانی ها نوروز و سال جدید را جشن می گیرند. تقریبا میتوان گفت هر سال شهرهای بسیاری از این کشور میزبان ایرانیان و مسلمانان سراسر جهان برای جشن گرفتن سال نو می باشد. با نزدیک شدن به این ایام، شهر استانبول ترکیه نیز حال و هوایی مثل تهران دارد. علاوه  بر اینها، آب و هوای فوق العاده ای هم در این مدت دارد. از نظر توریست ها و گردشگران، بهترین زمان برای سفر به استانبول و یا هر شهر دیگر از ترکیه، ایام نوروز است. با شروع عید نوروز نیز سراسر شهر استانبول رنگ و بوی تازه ای به خود میگیرد و بسیاری از برنامه هایی که در فصل زمستان تعطیل شده بودند، دوباره باز شده و برگزار می شوند. پیشنهاد لست تورز برای توریست ها، گذراندن تعطیلات خوب نوروزی در شهر زیبا و دوست داشتنی استانبول برای نوروز 98 می باشد. وضعیت آب و هوای شهر استانبول در فصل بهار بسیار عالی و معتدل است. اگر میخواهید نوروزی جدید و به یاد ماندنی را داشته باشید و سال خوبی را شهر استانبول شروع کنید، همین حالا بهترین پکیج های تور استانبول نوروز 98 را از صفحه تورهای استانبول لست تورز برای خود و خانواده تان  رزرو کنید. 

تور استانبول نوروز 98

بهترین زمان برای سفر به تور استانبول نوروز 98

بهترین زمان برای سفر به استانبول، برای اینکه بتوانید سال نوی خوبی را در شهر استانبول ترکیه بگذرانید، از یک هفته آخر اسفند تا چهارم فروردین ماه است. توریست ها و گردشگران تور استانبول برای جشن گرفتن نوروز در شهر استانبول این روزها را در نظر می گیرند. همینطور برای این مدت زمان برنامه های نوروزی تور استانبول جذاب تر بوده و به سرعت پر می شوند. بنابراین به توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98 پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر و در ماه اسفند، برای رزرو تور استانبول نوروز 98 از طریق لست تورز اقدام فرمایند.

بهترین زمان برای سفر به تور استانبول نوروز 98

اگر میخواهید تور استانبول نوروز 98 را بعد از گذراندن سال تحویل در ایران شروع کنید، بهترین زمان برای شروع تور، از پنجم فروردین ماه به بعد است. رزرو تور از پنجم فروردین ماه نیز برای توریست ها و گردشگران میتواند مناسب باشد و آن ها میتوانند تا پایان اسفند ماه و همینطور اوایل تعطیلات، تور را برای خود رزرو کنند. 

بهترین زمان برای سفر به تور استانبول نوروز 98

اگر میخواهید سفری ارزان قیمت و مناسب برای تعطیلات نوروزی داشته باشید، از بین پکیج های تور استانبول نوروز 98، پکیج های نهم فروردین به بعد را برای سفر خود انتخاب کنید. در این زمان استانبول به خاطر شروع مدارس و تمام شدن تعطیلات خلوت تر بوده و همینطور تورها ارزان تر از همیشه هستند. 

بهترین زمان برای سفر به تور استانبول نوروز 98

آب و هوای بکر استانبول در ایام نوروزی

همانطور که در ابتدا گفته شد، شرایط آب و هوایی شهر استانبول در فصل بهار بسیار لذت بخش و عالی است. با اینکه بارندگی زیاد بوده اما بازهم استانبول در این فصل زیبایی های خاص خود را به توریست ها و گردشگران نشان میدهد. به طور کلی نیز، بهترین زمان سفر به شهر استانبول، فصل بهار می باشد. پیشنهاد می شود در تور استانبول نوروز 98 از طبیعت بسیار زیبای پارک های معروف استانبول حتما دیدن کنید. 

آب و هوای بکر استانبول در ایام نوروزی

فستیوال هایی که در تور استانبول نوروز 98 خواهید دید

در سفر به استانبول، برنامه های نوروزی مختلف و بسیار خوبی در سراسر این شهر برگزار می شود. این فستیوال ها و برنامه های نوروزی، یکی از دلایل جذب توریست ها و گردشگران برای گذراندن تعطیلات نوروزی در استانبول است. توریست ها میتوانند در تور استانبول نوروز 98 خود شاهد فستیوال های زیاد و جذابی در این شهر باشند که یکی از محبوب ترین آنها را برای شما معرفی می کنیم :

جشنواره گل های لاله در استانبول

اگر کمی دیر برای تعطیلات نوروزی برای سفر به استانبول اقدام کرده و در اواخر فروردین ماه به این شهر سفر کرده باشید، شاهد یکی از زیباترین و رنگی ترین فستیوال های دنیا خواهید بود. این فستیوال هر سال در پارک امیرگان استانبول برگزار می شود. در این جشنواره استانبول پر از گل های لاله رنگارنگ است. توریست ها و گردشگران تور استانبول نوروز 98 میتوانند هر روز هفته از ساعت هفت صبح تا ده شب از این فستیوال محبوب در پارک امیرگان دیدن کنند. 

جشنواره گل های لاله در استانبول

مدارک مورد نیاز برای سفر با تور استانبول نوروز 98

توریست ها و گردشگران ایرانی تور استانبول نوروز 98 برای سفر به هرکدام از شهرهای ترکیه، احتیاجی به ویزا ندارند. اما لازم است که از اعتبار گذرنامه مسافران بیشتر از شش ماه باقی مانده باشد.

مدارک مورد نیاز برای سفر با تور استانبول نوروز 98