تور اروپا بدون وثیقه : با وجود شرایط فوق العاده و ایده آل زندگی در قاره اروپا و همینطور رفاه بسیار خوبی که مردم آن دارند، کاملا طبیعی است که هوس اقامت دائم در یکی از کشورهای آن را بکنید. مردم این قاره به عنوان اشغال کننده موقعیت های شغلی، مصرف کننده ثروت ملی و همینطور افرادی با انرژی بسیار بالا برای انجام دادن کارهای کاذب و غیرقانونی شناخته می شوند که همین باعث بد جلوه دادن کشورها و همینطور تحت تاثیر قرار دادن زندگی مردم عادی آن ها می شوند. با وجود این همه دلیل هنگام صادر شدن ویزای شینگن فوری باید مدارک بسیار محکم و قدرتمندی برای نشان دادن برگشت به کشور خود ارائه کرده تا ویزا برای شما صادر شود و بتوانید تجربه یک سفر شگفت انگیز و فوق العاده را در این قاره داشته باشید. به این مدارکی میتواند مثل وجهی در گرو سفارتخانه باشد تا شما از سفر بازگردید و یا به گونه ای مثل یک انگیزه برای فرد متقاضی باشد تا به وطن خود بازگردد، وثیقه ویزای شینگن گفته می شود. شاید سفر به اروپا بدون ویزا را زیاد شنیده باشید، اما خیلی ها از شماها نمیدانید سفر با تور اروپا بدون وثیقه یعنی چه و اصلا وثیقه در اینجا به چه معناست؟ لست تورز، مرجع کامل تورهای ارزان و لحظه آخری سراسری دنیا، اطلاعات و جزئیات مربوط به تور اروپا بدون وثیقه را برای شما شرح خواهد داد، با ما همراه باشید. به طور کلی ویزای شینگن به چند دسته مختلف تقسیم که یکی از ان ها همان بدون وثیقه است. کسانی که که میخواهند به کشورهای تحت پوشش شینگن مهاجرت کرده و به هیچ وجه قصد برگشت را ندارند، میتوانند با مدارک کامل خود را به یکی از آژانس های هواپیمایی معتبر اراده داده و در ادامه برای هر نفر از اعضای کسانی که قصد اقامت دارند، از کوچک ترین تا بزرگ ترین مبلغی حدود 5350 یورو بپردازد تا این امکان را داشته باشد که به صورت دائمی و همیشگی به کشور دلخواه خود مهاجرت کند. 

تور اروپا بدون وثیقه

انواع مهاجرت ها 

  • مهاجرت ها به صورت قانونی و با عنوان سرمایه گذاری
  • مهاجرت ها به خاطر پناهندگی و کاملا به صورت غیرقانونی

انواع مهاجرت ها

مهاجرت قانونی

مهاجرت به صورت قانونی به چند دسته مختلف تقسیم می شود. یکی از رایج ترین ان ها مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد که در کشورهای اروپایی ملاک بسیار بزرگی است. این سرمایه گذاری میتوان به صورت ساختمان سازی و یا ... باشد. برای اینکه توریست ها و گردشگران تور اروپا بتوانند ویزا و اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت کنند، اول باید مدارک و دلایل خود را به مامور کنسولگری ارائه دهند. این مدارک شامل تکمیل فرم تقاضا و امضا، پاسپورت با عکس 4*3، کپی از ویزای قبلی که از اعتبار سه ماه قبل از خروج باقی مانده باشد، وجود دو صفحه خالی در پاسپورت، کپی رزرو بلیت برگشت برای موعد مورد نظر، بیمه مسافرتی، هدف از گرفتن ویزا در یک نامه، اثبات مالی، توضیح کوتاه و مختصری از محل کار، کپی برابر اصلی از تفاهم نامه و اساسنامه اصلی، صورتحساب بانکی جدید و دعوت نامه شرکت های همکار در اروپا می باشند. 

مهاجرت قانونی

مهاجرت به صورت پناهندگی

 مهاجرت به صورت پناهندگی نیز به این شکل بوده که فرد کشور اروپایی مورد نظر خورد را انتخاب کرده و با درخواست ویزای توریستی و تحویل دادن مدارک لازم میتواند به کشورهای اروپایی سفر کند و در سازمان مخصوص پناهندگی، دلیل انجام این کار را ارائه دهند. که البته بسیاری از این مدارک و دلایل شامل تهدید در کشور خود، مدارک سیاسی، زندانی بودن و ... می باشند. 

مهاجرت به صورت پناهندگی

دوازده دلیل اصلی رد شدن ویزای شینگن

به دوازده ده دلیل مهم امکان ریجکت شدن توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا هست مثل نداشتن تمکن مالی و گردش حساب که شرط اول و مهم مدارک از نظر افسر گذرنامه می باشد. دیگر دلایلی که منجر به رد شدن ویزای شما می شوند به صورت زیر هستند :

  • عدم داشتن سوء سابقه در خصوص گذشته و یا کنونی
  • مدارک جعلی
  • توضیح ناکافی برای اقامت
  • گذرنامه نامعتبر
  • نداشتن هدف مشخصی از سفر
  • نامه مرجع نامعتبر
  • عدم اثبات توانایی امرار معاش در سفر
  • تولد غیر قابل قبول یا گواهی ازدواج
  • بیمه نامه نامعتبر
  • فاقد مدرک اسکان
  • وضعیت نامطلوب ویزای شینگن

دوازده دلیل اصلی رد شدن ویزای شینگن

هزینه ویزای شینگن بدون وثیقه

ویزای شینگن درواقع به مدرکی گفته می شود که توسط مقامات مربوطه برای کسانی که به کشورهای تحت پوشش شینگن علاقه دارند، صادر می شود. تقریبا 26 کشور شامل نظارت و پوشش شینگن هستند. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا برای سفر به این کشورها باید اقدام به تهیه ویزای شینگن کنند. اگر به دنبال تور اروپا بدون وثیقه هستید، هزینه آن برای هر فرد در هر سنی که باشد تقریبا 30.000.000 میلیون تومان می باشد.  

هزینه ویزای شینگن بدون وثیقه