برای این ساعت از لست تورز تفریحات مالزی را میخوانید تا با اعجایب و شگفتی های مالزی آشنا شوید.با ما همراه باشید

.1. چتربازی در پولائو لنکاویLangkawiاستان کداح Kedahتجربه چتر بازی در پولائو لنکاوی در بالاترین سطح آسمان در آسیا همه مربیان به خوبی آموزش دیده، حرفه ای، و تایید شده توسط فدراسیون چتر نجات استرالیا هستند که در این تجربه همراه شما هستنددر طول تجربه، دیدنی از شما فیلم‌برداری می‌شود و حالات چهره‌تان ثبت می‌شود شما قادر به تماشای حالات خود پس از این چتر بازی خواهید بود.

2. نوشیدن بهترین قهوه‌ی سفید در شهر ایپوه Ipoh ، پراک Perakقهوه سفید اصل، که به عنوان نوشیدنی رسمی شهر ایپوهدر نمایشگاه جهانی شانگهای 2010 معرفی شده فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه بخشی از تاریخ کشور مالزی است.در طول اواخر سلسله چینگ، Hainanese به نانیانگ برای مشاغل وعده داده شده که در معادن قلع رفته و بعد از فعالیت روزانه از آنها با قهوه‌ی سفید پذیرایی شده.  برای ایجاد ظاهری سفید رنگ در این نوشیدنی از شیر خشک و شیر استفاده می‌شود.

3. پرواز بر فراز شهر پوتراجایا در یک بالن هوای جشنواره بین‌المللی بالن‌سواری پوتراجایا، جشنواره سه روزه است که هر سال در طول ماه مارس برگزار می‌شود بالن هوای گرم دو بار در روز در ساعات 07:00 و 18:00 در حال پرواز است.

4. دیدن از معبد غارهای باتوBatu در شهر سلانکور Selangor، یکی از قسمت های بسیار محبوب توریست ها در مالزی غارهای باتو (Batu) است. هنگام برگزاری جشن تایپوسام (Thaipusam)از این منطقه دیدن کنید تا از سفر خود لذت ببرید. ساده ترین راه برای رسیدن به غار Batu استفاده از قطارهای KTM Commuter از ایستگاه KL Sentalاست. که شما در کمتر از بیست دقیقه به ایستگاه غارهای Batu می‌رسید. از رانندگی برای رسیدن به این منطقه اجتناب کنید، چرا که جاده‌ها بسیار شلوغ هستند. و هزینه سفر شما چند برابر میشود.

5. پارک لگولند (Legoland) در ایلت جوهور بزرگترین تفریحگاه بچه ها، پارک لگولند (Legoland) اولین لگولند در آسیا است که از سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرده که در اسکندر فوتری (IskandarPuteri) جوهور واقع شده است. این پارک به پارک تفریحی و پارک آبی تقسیم شده است. گردشگران با خرید بلیط‌های ترکیبی می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.و با یک خرید از دو تفریح لذت ببرید.

6. غواصی با لاک پشت های غول پیکر در پولائو Perhentian، ترنگانو.، زمانی بود که هزاران نفر از لاک‌پشت غول‌پیکر پشت‌ چرمی به سواحلRantauAbangمی‌آمدند تا آنجا تخم‌گذاری کنند، اما مدت‌ها است که به خاطر اذیت شدن از جانب گردشگران به ساحل بر نگشته‌اند. نکته: توجه داشته باشید اگر غواصان به دیدار یک لاک پشت در ترنگانو میروند لطفا از حساسیت این موجودات آگاه باشید. و آسیبی به آن‌ها نزنند. فصل شیرجه در سواحل شرق معمولا از اواسط ماه مارس تا پایان اکتبر شروع می شود.

7. لذت بردن از معماری مینغکاباو Minangkabau در نگری سمبیلان Negeri Sembilan، معماری منحصر به فرد در نگری سمبیلانNegeri Sembilanحتی برای ساکنین مالزی نیز جذاب است. این معماری به لطف مردمی است که از مناطق کوهستانی سوماترای غربی در این بخش سکونت گزیده بودند. از سال ۲۰۰۹، Astana Besar Seri Menantiبه عنوان یکی از ده ساختمان های تاریخی میراث ملی معرفی شده است.

8. خوردن غذاهای دریایی تازه و ارزان در لابوآن Labuan.، لابوآن قلمرو فدرال مالزی است. این شهر که به لقب "مروارید جزیره بورنئو" شناخته می‌شود.  و همه به یک دلیل است.  به غیر از لذت بردن از تماشای سواحل بکر می‌توانید در لابوآن غذاهای دریایی بسیار خوب و تازه با قیمت های مقرون به صرفه را امتحان کنید همچون غذا های محلی.

تور مالزی را آژانسهای سایت لست تورز مشاوره و قیمت بگیرید

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@