به روز رسانی محتوای مفید گوگل: هر آنچه که باید درباره Content Update بدانید.یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم حرفه نویسندگی خود را به سئو اصلی تغییر دهم، درگیری های مکرر با هم تیمی های سئو بود. به نوعی، نفرت از سئو باعث شد که در مورد آن بیشتر بدانم.حقیقت این است که اگر گوگل یک دهه پیش به‌روزرسانی الگوریتم محتوای مفید را راه‌اندازی می‌کرد، حتی بیشتر از آن لذت می‌بردم.در اینجا دلیل آن است. اگر وقت کافی برای خواندن ندارید، از این قسمت بگذرید .در اولین کارم به عنوان نویسنده محتوا، از من خواسته شد که 100 نسخه مختلف از یک وبلاگ را ایجاد کنم و من به معنای واقعی کلمه تمام 50 تای آنها را انجام دادم.من واقعاً از GPT3 و سایر نرم افزارهای محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی متنفرم که در آن روزها کنار من نبودند. من تقریباً همان کاری را انجام دادم که آنها اکنون انجام می دهند.با این حال، ارتباط من با آن شرکت فقط 3 ماه به طول انجامید و بعد از اینکه یکی از هم تیمی های سئوکار به من گفت این کاری است که من برای بقیه زمانم در شرکت انجام خواهم داد. آنها مقالات بازنویسی شده را در چندین وب سایت به عنوان پست مهمان منتشر می کردند.اما این پایان کار نبود. در شغل بعدی خود به عنوان یک ویرایشگر فرعی اخبار آنلاین، هر زمان که تیم سئو بدون رضایت کلمات کلیدی را به مقاله‌های من وارد می‌کردند، دوباره گفتگوهای داغی با آنها داشتم.خلاقیت و تحقیق من در نظر آنها ارزش کمی داشت و تنها چیزی که آنها به دنبال آن بودند تراکم کلمه کلیدی بود و اینکه آیا من همه چیزهایی که رقبا داشتند را پوشش داده بودم یا خیر.کلمات کلیدی نادرست گرامری در عنوان و عنوان اضافه شد. آنها گاهی اوقات پیشنهاد می کردند که موضوعات فرعی را برای هماهنگی با رقبا اضافه کنید. در مقابل، من قبلاً آن را در محتوا پوشش داده بودم، اما با استفاده از H2 کمی متفاوت و محتوا با ارزش افزوده‌هایی غنی شد که رقبا نداشتند.

در آن روزها، گوگل نام نویسنده را در نتایج جستجو نشان می‌داد، که من را بیشتر عصبانی می‌کرد، زیرا شهرت من به عنوان یک نویسنده در خطر بود.

من از آنها برای انجام این کار متنفر بودم، اما تصمیم گرفتم در جای خود بمانم. به عنوان فردی که فقط چند ماه تجربه دارد، انتظار می رود که پیشنهادات شما حداقل در ابتدا مورد توجه قرار گیرد.

این همان زمانی بود که من از طرفداران SEO Moz رند فیشکین (Now Moz) شدم. دانش SEO که به دست آوردم به من کمک کرد تا هر بار که تیم سئو با پیشنهادات ضعیفی روبرو می شود، یک طرفدار ارائه کنم.

با گذشت زمان، مدیریت ارشد به حرف های من گوش داد و با گذشت زمان، سایت شاهد افزایش روزافزون ترافیک بود و حتی وارد Google News شد.

ارتباط من با این پورتال خبری پنج سال به طول انجامید. تا زمانی که من آنجا را ترک کردم، ویرایشگر سئو/رسانه های اجتماعی آنها بودم.

در واقع، چیزی که شغل من در سئو سایت را شکل داد، نفرت اولیه ای بود که از آن داشتم.

اما با گذشت زمان، متوجه شدم که سئو، به طور کلی، مقصر نبود، بلکه تمرین‌کنندگانی بودند که تاکتیک‌هایی را که گوگل و کاربران آن را به سخره می‌گیرند، به نویسندگان تحمیل کردند، در واقع آن را چنین جلوه می‌دادند.

فهرست مطالب

  • چرا گوگل به‌روزرسانی محتوای مفید را راه‌اندازی می‌کند؟
  • درآمد گوگل بر اساس بخش
  • تعریف محتوای اول مردم
  • آیا این به این معنی است که سئو مرده است؟
  • چگونه از وب سایت خود در برابر تأثیر به روز رسانی محتوای مفید محافظت کنید؟
  • پس چرا مونولوگ طولانی؟

حقیقت این است که به اکثر نویسندگان، سئوکاران بی تجربه و نیمه پخته گفته می شود که کارهای خاصی را انجام دهند که محتوا را رباتیک و کاربرپسند نمی کند.با به‌روزرسانی آتی Google که «به‌روزرسانی محتوای مفید» نامیده می‌شود، امیدوارم Google در تلاش باشد تا به این مشکل رسیدگی کند و هر نویسنده‌ای که قصد دارد ارزش بیشتری برای خوانندگان ارائه کند، امتیاز بزرگی کسب کند.از طرف دیگر، سئوکارانی که پیشنهادات ضعیفی مانند بهبود چگالی کلمات کلیدی، بازنویسی محتوا و حذف محتوا از رقبا را ارائه می‌دهند، قطعاً کار سختی خواهند داشت.

  • چرا گوگل به‌روزرسانی محتوای مفید را راه‌اندازی می‌کند؟

ما به یقین می دانیم که گوگل به طور شبانه روزی در تلاش است تا موتور جستجو را بهتر کند. این 100٪ درست است زیرا اکثر درآمدهای آن به خوشحالی کاربر از نتایج جستجویی که به صورت ارگانیک ارائه می دهد بستگی دارد.

  • درآمد گوگل بر اساس بخش

بخش  درآمد در سه ماهه اول 2020  درآمد در سه ماهه اول 2021 

درصد رشد سالانه     سهم درآمد در سه ماهه اول 2021

Google Cloud 2.77 دلار       4.05 دلار       46.20٪ 7.32٪

شبکه گوگل    5.22 دلار       6.80 دلار       30.26٪ 12.29٪

Google Other 4.43 دلار       6.49 دلار       46.50٪ 11.73٪

جستجوی Google و سایر موارد      24.50 دلار     31.88 دلار      30.11٪ 57.64٪

مصون سازی سود/زیان       0.05 دلار       0.11- دلار      -120% -0.20٪

سایر شرط بندی ها   0.13 دلار       0.20 دلار       53.85٪ 0.36٪

تبلیغات یوتیوب       4.03 دلار       6.01 دلار       49.13٪ 10.87٪

کل درآمد      41.15 دلار      55.31 دلار      34.41٪ 100.00%

به این فکر کنید: اگر تعداد بیشتری از کاربران نتایج گوگل را بی فایده بدانند، تعداد زیادی از آنها باز نمی گردند، که منجر به کلیک کمتر روی تبلیغات و هزینه کمتری توسط تبلیغ کنندگان در Google می شود.علاوه بر این، رقبای دیگری مانند بینگ، آمازون، داک داکگو و اخیراً TikTok وجود دارند که به دنبال راه‌هایی برای افزایش سهم خود از کاربران جستجو هستند. در حال حاضر، گوگل 91.46 درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار دارد و رقیب فوری بعدی بینگ به این تعداد نزدیک نیست.

  • سهم بازار جستجوی گوگل

نوآوری چیزی است که گوگل نمی تواند آن را نادیده بگیرد اگر بخواهد مانند الان بر صنعت حکومت کند. به‌روزرسانی محتوای مفید ماه آگوست تنها یکی از گام‌هایی است که غول جستجو برای کاربر محور کردن جستجو انجام می‌دهد.

چیزی که همه صاحبان وب سایت باید در نظر داشته باشند این است که گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها وجود ندارد، بلکه برای ارائه بهترین نتیجه برای کاربران است. اکثر صاحبان وب سایت از سئوکارانی مانند ما می پرسند که چرا گوگل از رقبا حمایت می کند نه آنها.

  • ماموریت گوگل

حقیقت این است که الگوریتم های گوگل عمدتاً ربات هستند و تنها چیزی که به آن اهمیت می دهد رضایت کاربرانی است که به اطلاعات ارائه شده دسترسی دارند. از دیدگاه کاربر، به‌روزرسانی محتوای مفید به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین محتوا را در گوگل بیابند، در حالی که برای وب‌سایت‌هایی که تا کنون با ترفندهای SEO جان سالم به در برده‌اند، روزهای ماه عسل به پایان رسیده است، و زمان آن رسیده است که کیفیت را بالا بکشند.

پیام واضح است: اگر اطلاعات مفیدی ندارید که توسط کارشناسان موضوع نوشته شده است تا با مخاطبان هدف به اشتراک بگذارید، به‌روزرسانی محتوای مفید Google به نفع شما نخواهد بود.

علاوه بر این، هدف اصلی سایت شما و محتوایی که منتشر می کنید باید همبستگی بالایی داشته باشند.

این بدان معناست که اگر یک وب‌سایت بیمه راه‌اندازی می‌کنید، نمی‌توانید برای مقاله‌ای درباره بیماری‌های قلبی رتبه بالاتری کسب کنید، مگر اینکه محتوای اصلی شما درباره بیماری‌های قلبی باشد که تحت پوشش بیمه شما هستند

این سوال را از خود بپرسید: چرا گوگل باید محتوای شما را رتبه بندی کند اگر شخص دیگری چند ماه پیش چیزی مشابه منتشر کرده است؟ اگر پاسخ روشنی برای این سوال دارید، از به‌روزرسانی محتوای مفید نترسید.

  • تعریف محتوای اول مردم

کاربران وقتی وب سایت شما را ترک می کنند چه احساسی دارند؟ آیا آنها خوشحال، ناراضی هستند یا فکر می کنند برای تحقق هدف جستجوی خود باید چیز بیشتری پیدا کنند؟ اگر کاربر تجربه رضایت‌بخشی از صفحه داشته باشد، این به Google نشان می‌دهد که محتوا ارزشمند است و انتظارات کاربر را برای یک عبارت جستجوی خاص برآورده می‌کند.از طرف دیگر، اگر کاربر در عرض چند ثانیه پس از فرود، وب سایت را ترک کند و به همان جستجو ادامه دهد، به اندازه کافی به گوگل نشان می دهد که محتوا برای جستجوی خاص مناسب نیست.

  • کاربران ناراضی

وب‌سایت‌هایی که تعداد صفحات بالایی دارند و نمی‌توانند هدف جستجوی کاربران را برآورده کنند، با یک شکست بزرگ در ترافیک ارگانیک گوگل مواجه خواهند شد. به این دلیل که گوگل می‌گوید وب‌سایتی که محتوای غیرمفید زیادی منتشر می‌کند، پس از به‌روزرسانی محتوای مفید، به‌طور پیش‌فرض به عنوان کیفیت پایین طبقه‌بندی می‌شود.

با این حال، گوگل همچنین می‌گوید، محتوای مفید تنها یک سیگنال در مجموعه فاکتورهای رتبه‌بندی آن است و اگر چند صفحه در یک سایت در تمام جنبه‌های دیگر عملکرد خوبی داشته باشند، همچنان می‌تواند رتبه بالاتری داشته باشد.

سال‌هاست که گوگل به ما می‌گوید محتوا را برای ارضای هدف جستجوی کاربران و نه برای ربات‌ها ایجاد کنیم.

  • توییت جان مولر

علاوه بر این، انگیزه زیادی به تولیدکنندگان محتوا و تخصص آنها داده خواهد شد.

به عنوان مثال، فردی که در مورد سئوی فنی می نویسد بدون ردپای دیجیتالی از کار با هر شرکت سئو یا نوشتن محتوای مشابه یا مرتبط، رتبه بندی مقاله را در گوگل دشوار خواهد کرد.

  • آیا این به این معنی است که سئو مرده است؟

ما می دانیم که شیوه های سئو در دهه 2000 در نیمه ابتدایی سال 2010 و به سرعت تا سال 2022 به پایان رسیده است، سئو به چیزی تبدیل شده است که قبلاً توسط متخصصان دهه 2000 دیده نشده بود. منظور من این است که به روز رسانی محتوای مفید سئو را از بین نمی برد. آن را حتی مهم تر می کند. غول موتورهای جستجو در اطلاعیه در مورد آپدیت جدید گوگل قاطعانه اعلام کرده است که یک وب سایت علاوه بر محتوای مفید باید استانداردهای سئو را نیز رعایت کند تا حداکثر نتیجه را به دست آورد.

  • به روز رسانی محتوای مفید

هنگامی که یک وب سایت بهترین شیوه های سئو را با ایده هایی در پشت به روز رسانی محتوای مفید ترکیب می کند، راه های جدیدی از احتمالات را باز می کند و می تواند رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو را تا حد زیادی افزایش دهد.

چگونه از وب سایت خود در برابر تأثیر به روز رسانی محتوای مفید محافظت کنید؟

البته، به‌روزرسانی محتوای مفید یک به‌روزرسانی در سراسر سایت خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که به اندازه انجام یک اقدام دستی بد خواهد بود. اگر لیستی از اقدامات را دنبال کنید، افت رتبه شما می تواند معکوس شود. در اینجا چک لیستی وجود دارد که به شما کمک می کند در صورتی که به روز رسانی محتوای مفید به شما برسد.

  • از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده نکنید

وب سایت های زیادی وجود دارند که از ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی که به طور خودکار محتوا تولید می کنند، استفاده می کنند. این محتواها نه تنها مفید نیستند، بلکه فاقد هر گونه ارزش اضافی هستند و عمدتاً نسخه‌های بازنویسی شده‌ای از متن هستند که از قبل در وب در دسترس هستند.اگر محتوایی دارید که توسط ابزارهای هوش مصنوعی منتشر شده است، آنها را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا منطقی هستند یا خیر. همچنین، مطمئن شوید که ویرایش مناسب را انجام دهید.اغلب، یک محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در مورد یک موضوع بسیار عمومی، مستعد تکرار محتوا است زیرا ممکن است همان متن برای افراد دیگر نیز نمایش داده شود.

محتوای تولید شده خودکار

پیشنهاد می کنیم محتوای هوش مصنوعی را حذف کنید و چیزی تازه بنویسید که برای خوانندگان منطقی باشد و مقداری ارزش اضافی اضافه کنید تا کاربران آن را مفید بدانند.با این حال، اگر شما فردی هستید که از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت محتوایی که نوشته‌اید استفاده می‌کنید، بسیار خوب است. این به این دلیل است که در درجه اول محتوای شماست و ایده ها گاهی اوقات با کمک ابزار هوش مصنوعی بهتر منتقل می شوند.

علاوه بر این، آن محتوا بر خلاف مواردی که به طور خودکار تولید می شوند منحصر به فرد است، زیرا در جای دیگری در اینترنت در دسترس نیستند.

اگر بین خطوط وبلاگ مرکزی جستجویی که گوگل منتشر کرده است بخوانید، به وضوح می گوید: "آیا از اتوماسیون گسترده برای تولید محتوا در بسیاری از موضوعات استفاده می کنید؟"

  • اتوماسیون گسترده

در اینجا باید بر عبارت گسترده تاکید شود زیرا اگر سازنده از ابزار هوش مصنوعی برای بهبود بیشتر محتوا استفاده کند، به‌روزرسانی محتوای مفید Google باید به نفع شما باشد تا علیه شما.

  • برای یک مخاطب متمرکز بنویسید

وب سایت شما نمی تواند یک جک از همه معاملات باشد، و با به روز رسانی محتوای مفید، گوگل در تلاش است تا این موضوع را حتی بیشتر تکرار کند.

وب‌سایتی که محتوایی درباره فناوری، سلامت، CBD، امور مالی و غیره منتشر می‌کند، عمدتاً برای ایجاد ترافیک از هر طریقی وجود دارد. اگر اینطور نیست، چنین وب سایت هایی می خواهند با انتشار پست های مهمان کسب درآمد کنند که گوگل به شدت آن را محکوم می کند.

  • وب سایت های عمومی

به روز رسانی جدید به سلطنت چنین وب سایت هایی در نتایج برتر جستجو پایان می دهد. به هر حال، من فکر نمی‌کنم وب‌سایت‌های خبری واقعی گرما را احساس کنند، اما سایت‌هایی که همچنان از محتوای انبوه و بازنویسی شده استفاده می‌کنند ممکن است به سختی در گوگل ظاهر شوند.

اکیداً توصیه می شود که نوشتن در مورد یک موضوع را صرفاً به دلیل پتانسیل آن برای هدایت ترافیک از موتورهای جستجو متوقف کنید .

اگر دانش عمیقی در مورد آن دارید و احساس می‌کنید محتوای موجود در وب فاقد اطلاعات ارزشمندی است که می‌توانید ارائه دهید، ادامه دهید و منتشر کنید.

از سوی دیگر، وقتی شخصی به خاطر رتبه‌بندی به نوشتن می‌پردازد، تنها قصد ربودن ترافیک وب‌سایت دیگری بدون ارائه ارزش افزوده است.

این همان چیزی است که گوگل می گوید: "آیا محتوا در وهله اول برای جذب افراد از موتورهای جستجو است نه ساخته شده برای انسان؟"

هنگامی که شما برای انسان ها می نویسید، محتوای شما به ترس ها، تردیدها و سوالات خواننده توجه می کند و زمانی که آنها سایت را ترک می کنند، از تصمیم خود برای کلیک بر روی نتیجه شما راضی هستند.

از طرف دیگر، هنگامی که شخصی برای جذب افراد به سایت خود می نویسد، در نهایت با همان محتوایی که از قبل در دسترس است می شود یا کاربران را با عناوین و توضیحات کلیک طعمه فریب می دهد. در اینجا هدف فقط گرفتن سهمی از ترافیک است و رضایت کاربران دغدغه آنها نیست.

هنگامی که کاربران در چنین محتوایی قرار می گیرند، سایت را ترک می کنند و احساس می کنند که باید دوباره برای همان اطلاعات جستجو کنند. این چیزی است که گوگل نمی‌خواهد هیچ یک از کاربرانش از آن عبور کنند و با به‌روزرسانی محتوای مفید، رضایت کاربر یک عامل رتبه‌بندی بزرگ خواهد بود.

ایده های منحصر به فرد از تعداد کلمات پیشی گرفته است

این تصور غلط وجود دارد که گوگل محتوای طولانی را ترجیح می دهد. گوگل به تعداد کلمات نگاه نمی کند، بلکه به اطلاعات و ارزش نگاه می کند. البته، ممکن است برخی از سایت‌ها را ببینید که با تعداد کلمات بالاتر رتبه‌بندی می‌شوند، اما در بیشتر موارد، این سایت‌ها ارزش زیادی ارائه می‌دهند و ناوبری را آسان می‌کنند.

بسیاری از وب سایت ها از موضوع اصلی اجتناب می کنند و اطلاعات عمومی را برای اطمینان از اینکه تعداد کلمات بالای 1000 یا 2000 است شامل می شوند. اما با به روز رسانی محتوای مفید، این سایت ها می توانند انتظار کاهش رتبه داشته باشند

علاوه بر این، روند رو به رشدی در بین سایت‌های تجارت الکترونیک وجود دارد که محتوای عمومی را به صفحات محصولات و دسته‌بندی خود اضافه می‌کنند تا از مزیت رتبه‌بندی مطمئن شوند. ما با سایت هایی برخورد کرده ایم که 3000 تا 4000 کلمه به صفحات دسته بندی اضافه می کنند تا در رتبه بندی دست بالا را بدست آورند. آنها چنین تغییراتی را بر اساس توصیه های ارائه شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی انجام می دهند. بنابراین به نظر می رسد که این استراتژی پس از به روز رسانی محتوای مفید نتیجه معکوس خواهد داد.

  • افسانه شمارش کلمات

اکنون چنین سایت‌هایی باید بر روی افزودن محتوای مرتبط تمرکز کنند که برای کاربرانی که به خرید آن فکر می‌کنند مفید باشد. به عنوان مثال، صفحه دسته بندی شلوار جین مردانه به 1000 کلمه مطالب در مورد تاریخچه شلوار جین و نحوه پوشیدن شلوار جین نیاز ندارد. در عوض، اگر محتوا در مورد ویژگی های ارائه شده توسط برند خاص، و سبک های مختلف برای انتخاب باشد، چنین محتوایی ارزش واقعی می افزاید و هدف کاربر را برآورده می کند.

بخور

تا پیش از این، تخصص، اقتدار و اعتماد تنها با وب سایت های YMYL مرتبط بود. اما با به‌روزرسانی محتوای مفید، Google ممکن است دامنه EAT را به همه بخش‌ها گسترش دهد.

به گفته گوگل، تنها یک وب سایت/فرد با "تخصص واقعی" می تواند ارزش مورد نظر کاربران را ارائه دهد.

این بدان معناست که اگر صاحب وب سایت هستید، اطمینان حاصل کنید که برند شما به اندازه کافی حضور آنلاین برای اثبات تخصص شما دارد. گوگل به سرعت به سمت شناسایی موجودیت حرکت می کند که از طریق آن می تواند تخصص یک برند را در یک زمینه خاص خلاصه کند.

  • شناسایی موجودیت گوگل

و اگر یک وبلاگ نویس، نویسنده یا ناشر هستید، تخصص خود را در زمینه کاری که در دست دارید به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، اضافه کردن یک بیوگرافی نویسنده که به طور خلاصه تخصص شما را توضیح می دهد، ساده ترین راه برای انجام این کار خواهد بود.

برای گوگل، بررسی اینکه آیا نویسنده تخصص دارد یا خیر، بسیار آسان است. می دانیم که آنها در سال 2013 این کار را انجام می دادند.

گوگل از محتوای گمانه زنی اجتناب می کند

وب‌سایت‌هایی که محتوای گمانه‌زنی زیادی منتشر می‌کنند نیز ممکن است پس از به‌روزرسانی محتوای مفید دچار افت ترافیک و رتبه‌بندی شوند.

  • محتوای گمانه زنی

بهترین مثالی که گوگل برای چنین محتوایی ارائه می دهد، سایت هایی است که تاریخ انتشار محصولات، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را پیشنهاد می کنند.در واقع، ما با چندین وب سایت از این دست مواجه شده ایم و من شخصاً وب سایت های فناوری زیادی را دیده ام که در مورد تاریخ عرضه آیفون ها، نرم افزارها و غیره گمانه زنی می کنند.

این در مورد برخی از وب سایت های سرگرمی که تاریخ اکران فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و حتی گاهی اوقات زندگی شخصی بازیگران را پیش بینی می کنند، بسیار صادق است.

ایجاد محتوایی که وعده پاسخگویی به سؤالی را می دهد که پاسخی ندارد، چیزی است که می تواند کاربران را گمراه کند و با به روز رسانی محتوای مفید، گوگل چنین وب سایت هایی را سرکوب خواهد کرد.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

Google چه زمانی به‌روزرسانی محتوای مفید را راه‌اندازی می‌کند؟

انتظار می رود گوگل در هر زمانی این هفته عرضه به روز رسانی را آغاز کند.

چه مدت طول می کشد تا عرضه کامل شود؟

از آنجایی که محتوای مفید یک سیگنال جدید است، گوگل می‌گوید تا دو هفته طول می‌کشد تا عرضه کامل شود.

آیا تأثیری در سطح سایت خواهد داشت؟

آره. گوگل تایید کرده است که سایتی که محتوای گسترده و با کیفیت پایین منتشر می کند، به طور کلی در دید جستجو کاهش می یابد.

آیا این سیگنال بخشی از الگوریتم اصلی گوگل خواهد بود؟

آره. مانند پنگوئن و پاندا، سیگنال محتوای مفید نیز بخشی از به‌روزرسانی اصلی خواهد بود، به این معنی که سیستم‌های Google می‌توانند به طور خودکار محتوای کم ارزش و ارزش افزوده کم را در طول فرآیند خزیدن و نمایه‌سازی شناسایی کنند.

آیا به روز رسانی تاثیر فوری خواهد داشت؟

اعلامیه رسمی گوگل می گوید تاثیر به روز رسانی طی چند ماه محسوس خواهد بود. این می تواند نشان دهد که گوگل ممکن است منتظر طبقه بندی باشد تا زمانی که تمام صفحات یک وب سایت با استفاده از سیگنال جدید ارزیابی مجدد شوند.

آیا باید محتوای غیر مفید را حذف کنید؟

آره. Google توصیه می‌کند برای جلوگیری از تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید، تمام محتوای بی‌کیفیت وب‌سایت را حذف کنید. بنابراین، اگر پس از انتشار کاهش قابل توجهی در دید جستجو مشاهده کردید، سعی کنید محتوای غیر مفید را حذف کنید. این به محتوای با کیفیت بالا در وب سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری پیدا کند.

اگر تصمیم بگیرید که تغییراتی در محتوای غیر مفید ایجاد نکنید چه؟

گوگل می‌گوید طبقه‌بندی‌کننده‌های محتوای آن به‌طور مداوم از صفحات بازدید می‌کنند، و اگر نتوانند بهبود قابل توجهی در محتوا مشاهده کنند، وضعیت صفحه مفید نخواهد بود. این بدان معنی است که وب سایت همچنان به جستجوی کمی دسترسی پیدا می کند.

آیا به‌روزرسانی محتوای مفید یک اقدام دستی خواهد بود؟

نه. برخلاف یک اقدام دستی، طبقه‌بندی کننده محتوای مفید یک سیگنال رتبه‌بندی در الگوریتم Google است و فرآیند طبقه‌بندی کاملاً از طریق یادگیری ماشینی خودکار می‌شود.

آیا سایر سیگنال های کیفیت می توانند به شما در رتبه بندی کمک کنند؟

آره. گوگل تأیید کرده است که اگر وب‌سایتی که به‌عنوان غیرمفید طبقه‌بندی می‌شود، محتوای واقعاً مفیدی با محوریت افراد داشته باشد و سیگنال‌های رتبه‌بندی اضافی از آن برای اثبات ارتباط پشتیبانی می‌کند، همچنان می‌تواند در جستجوی Google برای جست‌وجوهای مرتبط رتبه‌بندی شود.

منبع: سئو چیست؟

نویسنده : شهرام طاهری سئوکار