در این مطلب از لست تورز به معرفی بهترین مکان ها برای خرید در تور استانبول پرداخته ایم.
هنگامی که کلمه خرید و استانبول را در کنار هم قرار دهیم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد بازار بزرگ استانبول است. اما با این حال در تور ترکیه، استانبول دارای خیابان‌های فراوان دیگری است که می‌توانید بدون مزاحمت و شلوغی بیش از حد معمول توریست‌ها از آنجا خرید کنید.

Nişantaşı

اینجا منحصر به فردترین خیابان برای خرید در استانبول است، شما همه فروشگاه‌های معروف را در اینجا خواهید یافت؛ از پرادا تا کارتیه و لویس ویتون تا تامفورد، در ضمن کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان پاتوق افراد ثروتمند ترکیه است. در واقع هر چیزی که انتظار دیدنش را در یک خیابان ثروتمند دارید در Nişantaşı وجود دارد.

بهترین مراکز خرید استانبول

Galata

این منطقه در محله Beyoğlu در مرکزی استانبول واقع شده است و گشت گذار در اطراف آن قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. یکی از بهترین خیابان‌ها در این منطقه Serdar-ı Ekrem است که شما را با راهروهای سنگ فرش و معماری نئوکلاسیک جذب می‌کند و بهترین بوتیک‌ها که محصولات آن طراحی هنرمندان محلی است در اینجا وجود دارد. در کل این محله علاوه بر فروشگاه‌های خوب برای خرید لباس می‌توانید کافه‌ها و رستوران‌های مطرح را نیز پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید استانبول

 

 Bebek و Arnavutköy

کمی دورتر از مرکز استانبول، یکی دیگر از محله‌های ثروتمند این شهر به نام Bebek وجود دارد که با هزینه‌های میلیون دلاری ساخته شده است. جدا از وجود رستوران‌های لوکس، این منطقه دارای فروشگاه‌های است که می‌توانند ساعت‌ها وقت شما را به خود مشغول کنند. شما می‌توانید بهترین لباس‌ها و لوازم دیگر را در اینجا پیدا کنید.

بهترین مراکز خرید استانبول

Kanyon Shopping Center

اگر جز افرادی هستید که ترجیح می‌دهید از مراکز خرید بزرگ دیدن کنید پس باید گفت بهترین آنها در استانبول مرکز خرید کانیون است. البته از آنجایی که این مرکز روباز است بیشتر مناسب گشت و گذار تابستانی است. اینجا در واقع یکی از محله‌های کسب و کار استانبول است و از همین رو هنگام ناهار بیشتر کارگران را خواهید دید که به رستوران طبقه پایین این مرکز خرید می‌آیند.

بهترین مراکز خرید استانبول

 

Zorlu Center

یکی دیگر از مراکز خرید فوق العاده در استانبول مرکز زورلو است که تنها نمایندگی‌های رسمی اپل، Eataly، Crate & Barrel در آن قرار دارد. درطبقه بالای آن نیز می‌توانید فروشگاه‌های معروف‌ترین برندهای ترکیه را پیدا کنید. در طبقه زیرین آن نیز رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد.

Bağdat Caddesi

اگر شما در بخش آسیایی استانبول به دنبال مکان خوب برای خرید هستید، بهتر است به خیابان Bağdat بروید. در اینجا برندهای برتر ترکیه مانند Prada و Vakko را می‌توانید پیدا کنید و در بخش دیگر خیابان نیز برندهای بین المللی مانند Zara یا Massimo Dutti وجود دارند. قدم زدن در این خیابان و برخورد با فرهنگ و مردم محلی نیز خود یک اتفاق جالب برای شما خواهد بود.

برای مشاهده تورهای زمینی و هوایی لحظه اخری، روی یکی از مقاصد مورد نظر خود کلیک کنید :

 
تور استانبول (قطار) تور استانبول (زمینی)
تور استانبول تور آنتالیا
تور گرجستان  تور دبی
 تور ارمنستان تور ارمنستان زمینی
تور مشهد تور کیش
تور تایلند تور پوکت
تور پاتایا تور اروپا
تور مالزی تور کوالالامپور
تور بالی تور هند
تور چین تور گوانجو
تور مسکو تور سن پترزبورگ
تور باکو تور قونیه
تور آلمان تور فرانسه
تور گوا تور دهلی
تور لحظه آخری تور ارزان
توریاب توریاب جستجو تور هتل