ویراستاران کیدز 24 عاشق وسایل کودک هستند و به طور مستقل محصولات مورد علاقه خود را برای به اشتراک گذاشتن با شما تنظیم می کنند. اگر چیزی را از طریق پیوندهای موجود در سایت ما خریداری کنید، تخفیف نیز دریافت میکنید.

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که راز موفقیت والدین جدید در این است که از والدین با تجربه‌تر وسایل کودکی را که استفاده می‌کردند، دریافت می کند و مطلقاً نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید؟ یافتن محصولات مناسب می تواند زندگی شما را با محصول جدید بسیار آسان تر کند. و والدینی که با تجربه هستند اغلب بهترین منبع برای فهمیدن اینکه کدام اقلام را به سبد خرید خود اضافه کنید و کدام را نادیده بگیرید قرار دارند.به همین دلیل است که ما هزاران خانواده را مورد بررسی قرار دادیم و از آنها خواستیم وسایل کودک مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند: محصولاتی که به آنها سوگند یاد می کنند، وسایل مورد علاقه نوزادانشان و چیزهایی که به سادگی نمی توانند بدون آنها زندگی کنند. این چیزی است که آنها به ما گفتند.

خرید وسایل بهداشتی کودک و نوزاد از سایت کیدز 24

بهترین مورد در فروشگاه وسایل بهداشتی کودک و نوزاد کیدز 24 را می توان وسایل بهداشتی کودک و نوزاد نام برد که به زیر دسته های گوناگون تقسیم می شود و می توان پرکاربرترین آنها مانند پودر بچه کودک و نوزاد و کرم و لوسیون کودک و نوزاد را نام برد که بیشترین محبوبیت را نزد مشتریان ما دارد

دستگاه نور شب صدا و ساعت

این راه حل ساده برای خواب یکی از محبوب ترین راه حل های مورد علاقه والدین است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. این یک دستگاه نور شب، دستگاه صدا و ساعت بیداری است که همه در یک بسته (زیبا) قرار گرفته اند. می‌توانید تنظیمات نور و صدا را از پیش برنامه‌ریزی‌شده انتخاب کنید یا تنظیمات خود را سفارشی کنید—همه این تنظیمات مستقیماً از طریق تلفن شما قابل کنترل است. همچنین با رشد کودک شما به عنوان یک ساعت زنگ دار کودک نوپا کار می کند.

گهواره مسافرتی

ما متعجبیم که این گهواره مسافرتی بسیار دوست داشتنی این مدت طول کشید تا در لیست بهترین های ما قرار بگیرد. لوتوس مورد علاقه خانواده هایی است که در حال حرکت هستند. این بسیار سبک است و تنها 13 پوند وزن دارد، به راحتی قابل حمل است (همه آن را در یک کوله پشتی جمع می کند)، محکم و دارای یک تشک راحت است. درب زیپی خزنده به شما امکان دسترسی آسان به کودکتان را می دهد (اما همچنین قفل می کند تا نتواند فرار کند!) و کناره های مشبک جریان هوا و تنفس کامل را امکان پذیر می کند.

بینی پاک کن

سنتی، به شما کمک می کند سوراخ های بینی کوچک را پاک کنید و باعث می شود کودک شما در شرایط جوی راحت تر باشد. فیلترهای بهداشتی یکبار مصرف وجود دارد تا مخاط و میکروب ها نتوانند به شما منتقل شوند (فو) برای تمیز کردن آسان در ماشین ظرفشویی قابل شستشو است.

سوپر شاتر

این محصول مبتکرانه کودک اغلب به عنوان چیزی شناخته می شود که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید اما نمی توانید بدون آن زندگی کنید. برای آرام کردن کودک شما و حفظ صدای شما، صداهای لرزان ریتمیک ایجاد می کند. قابل حمل، مقرون به صرفه و مناسب برای استفاده در صندلی ماشین، کالسکه، در خانه یا هر زمان که نیاز به آرام کردن کودک بداخلاق خود دارید.

کیسه و گهواره خواب

شما می‌خواهید از پتوهای گشاد در گهواره نوزادتان بگذرید ، به خصوص در سال اول، و اینجاست که این قنداق وارد می‌شود. از بال‌های Velcro برای نزدیک نگه داشتن بازوهای نوزادتان استفاده می‌کند و احساس امن و نرمی را که در رحم تجربه کرده‌اند، دوباره ایجاد می‌کند. پس از آن که کمی بزرگتر شدند، به یک کیسه خواب باز تبدیل می شود. ما عاشق پنبه نرمی هستیم که برای هر دما و قیمت مناسبی ایده‌آل است تا بتوانید انبار کنید.

تخت خواب تاشو

بادوام، راه اندازی آسان و زیر 100 دلار: چه چیزی را دوست ندارید؟ هم برای مسافرت با کوچولوی خود و هم برای ایجاد یک مکان امن برای قرار دادن کودک در زمانی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید یا فقط نیاز به استراحت دارید، عالی است. مکانیسم تا شدن دکمه ای در این پلیارد ، راه اندازی (و حذف) را سریع و ساده می کند.

صندلی ماشین

تعداد زیادی صندلی ماشین در بازار وجود دارد، اما والدین کیدز 24 بارها و بارها برای ایمنی و سهولت نصب به Chicco KeyFit مراجعه می کنند. نسخه جدید 35 دارای همان ویژگی های برجسته KeyFit  است (نصب آسان با یا بدون پایه، چندین ویژگی ایمنی، سازگار با بسیاری از کالسکه های محبوب و موارد دیگر) با یک مورد: اکنون نوزادان تا وزن 35 پوند را در خود جای می دهد. و 32 اینچ. این به شما این امکان را می دهد که کودک خود را برای مدت طولانی تری در وضعیت امن تر رو به عقب نگه دارید.

کالسکه

مرغ مقلد که تازه وارد به لیست بهترین های ما نا با بهینه سازی توسط سئوکار بلکه بصورت طبیعی و ارگانیک وارد شده است، یک کشف بسیار باورنکردنی است: یک کالسکه واقعا عالی، پر از ویژگی های لوکس، با قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه. صندلی مدولار رو به شما است یا به سمت بیرون می‌چرخد، و چرخ‌های تاشو با یک دست و هرگز صاف نیستند. سایر ویژگی‌های مورد علاقه عبارتند از سیستم تعلیق و قابلیت مانور که با سایر کالسکه‌های با قیمت بسیار بالاتر مقابله می‌کند، یک سبد بزرگ ذخیره‌سازی و هزاران سبک. یک مدل تک به دو نیز وجود دارد.

  (فروشگاه وسایل بهداشتی کودک و نوزاد کیدز 24) https://kidz24.shopمنبع: