بهترین غذاهای استانبول : قطعا بزرگ ترین شهر در دنیا بهترین و باکیفیت ترین رستوران ها را در سرتاسر دنیا خواهد داشت. همچنین شعبه هایی از رستوران های بین المللی. شهر استانبول، شهری بسیاری توریستی و زیباست که سالانه بازدید فراوانی از آن میشود. همانطور که میدانید علاوه بر خرید کردن، خورد و خوراک در یک کشور دیگر امری مهم و البته هیجان انگیز است. شما میتوانید با تست کردن غذاهای آن شهر ذائقه و سلیقه بیشتر مردم آن شهر و کشور را دریابید. ترکیه نیز در این امر بسیار موفق بوده! بهترین غذاهای استانبول ترکیه را به شما معرفی میکینیم تا شما از مزه های بی نظیر غذاهای استانبول بی نصیب نمانید.

سیمیت از بهترین غذاهای استانبول

یکی از خوشمزه ترین نان های شهر استانبول بوده که بسیار خوش عطر و طعم است. در پخت این نان از کنجد فراوان استفاده شده و در حرارت آتش پخته و برشته شده. نوع فرهنگ مردمان استانبول اینگونه بوده که هر روز به جای آنکه قهوه و یا نوشیدنی بنوشند، روز خود را با نان سیمیت و چای استکانی آغاز میکنند. دسترسی به این نان بسیار راحت بوده و تقریبا همه جای شهر میتوانید از این نون خریداری کنید.

سیمیت از بهترین غذاهای استانبول

بالیک اکمک از بهترین غذاهای استانبول

در کنار تنگه زیبا و فوق العاده بسفر، ساندویچی بسیار خوشمزه و البته دریایی پخته میشود. ساندویچ دریایی بالیک اکمک که معمولا از دکه های کنار این تنگه به فروش میرسد برای کسانی که غذاهای دریایی علاقه مند هستند، بسیار پرطرفدار است. این ساندویچ همراه با ماهی سرخ کرده و روغن زیتون و یا کره به خوبی سرخ شده و داخل نان باگت قرار میگیرند. شما میتوانید لذت خوردن این غذای دریایی خوشمزه و لذیذ را با نشستن روی نیمکت های روبروی تنگه چند برابر کنید.

بالیک اکمک از بهترین غذاهای استانبول

لهمجون از بهترین غذاهای استانبول

لهمجون پیتزایی با نازک ترین نان یکی از بهترین غذاهای استانبول بوده که همینطور میان توریست ها و گردشگران تور استانبول طرفداران بسیاری دارد. این پیتزا در استانبول یکی از ساده ترین پیتزاهایی است که پخت میشود که البته در شمال کشورمان به تازگی شعبه هایی از آن زده شده. این پیتزای ساده اما در عین حال خوشمزه و شگفت انگیز، از مخلوط گوشت چرخ کرده، خمیر نازک همانند نان لواش، فلفل قرمز و پیاز حلقه ای در تنور پخت شده است. سعی کنید حتما این پیتزا را داغ داغ و بعد از خروج آن از تنور میل کنید تا مزه واقعی آن را متوجه شوید. همراه با این پیتزا معمولا لیموناد و جعفری سور شده که بیشتر مردم استانبول از دوغ های محلی در کنار آن استفاده میکنند.

لهمجون از بهترین غذاهای استانبول

دوروم از بهترین غذاهای استانبول

اگر به دنبال خوردن میان وعده ای لذیذ دارید، دوروم یکی از بهترین میان وعده های استانبول است. این میان وعده خوشمزه و معروف، از ترکیب مرغ و گوشت، پنیر و سبزیجات روی نان لواش پخت میشوند. یک دوروم یکی از بهترین میان وعده هایی است که میتوانید در سفر خود به استانبول میل کنید. اگر میخواهید خوشمزه ترین دوروم ها را میل کنید، میدان تکسیم، رستوران ها بامبی و کیزیل را امتحان کنید.

دوروم از بهترین غذاهای استانبول

تانتونی از بهترین غذاهای استانبول

نانتونی همانند میان وعده دوروم، نوعی میان وعده غذایی است که باید آن را لقمه ای سرو کرد. نانتونی در کل دو نوع دارد. یکی تند و معمولی که مردم منطقه نانتونی باور دارند که اگر این میان وعده شما را نسوزاند پس نانتونی واقعی نمیتواند باشد. این میان وعده خوشمزه از نان لواش، گوشت، ادویه های مختلف، گوجه فرنگی و فلفل فراوان پخته میشود که بهترین مکان برای خوردن بهترین میان وعده در استانبول، امینه آنا سفراسی در میدان تکسیم است.

تانتونی از بهترین غذاهای استانبول

کوکورچ از بهترین غذاهای استانبول

حال میرسیم به یکی از بهترین غذاهای استانبول که نود درصد توریست ها و گردشگران به آن علاقه مند هستند. کوکورچ که در همه جای استانبول میتوانید آن را خریداری کنید، در واقع کباب روده گوسفند به همراه فلفل و نان بوده که یکی از خوشمزه ترین غذاهای استانبول شناخته شده است. برای خوردن کوکورچ یکی از بهترین غذاهای استانبول میتوانید به شامپیون استانبول مراجعه کنید. 

کوکورچ از بهترین غذاهای استانبول

حتما به صفحه تور استانبول لست تورز مراجعه کنید تا آخرین تورهای استانبول را مشاهده نمایید