بهترین رستوران های ایرانی در دبی : با پیشرفت دبی به یک شهر بسیار مدرن و پیشرفته نه تنها در خاورمیانه بلکه در تمام دنیا، باعث شد تا بسیاری از مردم از سراسر جهان به فکر راه انداختن کسب و کاری در آن برآیند. به خاطر فاصله بسیار کم بین دبی و ایران، بسیاری از ایرانیان به دبی مهاجرت کرده و یا در این شهر کسب و کاری راه انداخته اند. یکی از بیزنس هایی که ایرانیان تاکنون در آن موفق بوده اند رستوران ایرانی است. رستوران های ایرانی بسیاری معروفی در شهر دبی وجود دارند که در ادامه برای توریست ها و گردشگران تور دبی، بهترین ها و معروف ترین های آن را معرفی می کنیم، همراه لست تورز بمانید. 

رستوران شایان دبی

رستوران شایان دارای محیطی آرام، راحت، دلنشین و باکلاس بوده و غذاهای خوشمزه و باکیفیتی دارد. این رستوران ایرانی دارای سالن ناهار خوری خصوصی، پارکینگ، بیرون بز، امکان رزرو میز، صندلی چرخ دار و ... بوده است. همچنین توریست ها و گردشگران ایرانی میتوانند از این رستوران برای برگزاری جلسه های اداری و قرارهای رسمی خود استفاده کنند. رستوران شایان برای گروه های بزرگتر مثل خانواده ها همراه با کودکان، میزهای بزرگ تر نیز دارد. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای ایرانی، گیاهی، خاورمیانه ای و حلال سرو می شوند. ساعات کاری رستوران بین ساعات شش بعد از ظهر تا دوازده شب می باشد. 

رستوران شایان دبی

رستوران شبستان دبی

اگر همراه با خانواده به دبی سفر کرده اید و میخواهید در یک رستوران سنتی غذای ایرانی میل کنید، سری به رستوران شبستان بزنید. این رستوران کباب های میکس خانوادگی فوق العاده ای دارد. رستوران شبستان برای هر خانواده سینی های بزرگی را به صورت یکجا برای همه اعضای خانواده سرو می کند. بین تمام رستوران های ایرانی، رستوران شبستان به خاطر محیط دنج و سنتی، کیفیت غذا و سرویس دهی هایش بسیار معروف و شناخته شده تر است. ساعات سرویس دهی رستوران شبستان هر روز از ساعت دوازده ظهر تا سه بعد از ظهر برای ناهار و از ساعت هفت عصر تا یازده شب برای شام می باشد. 

رستوران شبستان دبی

رستوران الاستادی دبی

از هرکس که در دبی زندگی می کند سراغ بهترین رستوران ایرانی شهر دبی را بگیرید، بی شک رستوران الاستادی را به شما معرفی می کند. رستوران الاستادی بهترین کباب های شهر را سرو کرده و بین توریست ها و گردشگران ایرانی و غیر ایرانی تور لحظه آخری دبی بسیار معروف و پرطرفدار است. رستوران الاستادی از ایستگاه مترو فاصله بسیار کمی داشته به همین خاطر دسترسی به آن بسیار راحت و ساده است. غذاهای ان قیمت مناسب و منصفانه ای دارد. محیط این رستوران گرم و دوستانه بوده و سرویس دهی ها سریع انجام می شوند. 

رستوران الاستادی دبی

رستوران انار دبی

اگر میخواهید در رستورانی لوکس و مجلل، غذاهای باکیفیت و خوشمزه بخورید، پیشنهاد ما به شما رستوران انار است. این رستوران نه تنها غذاهای خوش طعم و باکیفیت داشته، بلکه به نوع دیزاین و تزئین غذاها نیز اهمیت داده و به زیباترین شکل ممکن غذاها را تزئین می کند. محیط رستوران انار بسیار راحت و دلنشین بوده و همچنین کارکنانی با رفتار و سرویس دهی خوب دارد. رستوران انار به خاطر کیفیت بسیار خوبی که ارائه میدهد، همیشه شلوغ و مملو از توریست های ایرانی و غیر ایرانی است. این رستوران دسترسی بسیار خوبی هم به برج العرب دارد. رستوران انار هر روز هفته از ساعت دوازده ظهر تا یازده شب باز بوده و انواع و اقسام غذاهای ایرانی، خاورمیانه ای، حلال و گیاهی ارائه میدهد. 

رستوران انار دبی

رستوران ایرانی بهار دبی

یکی از باشکوه ترین و مجلل ترین رستوران های ایرانی در دبی که دارای محیط دوستانه و بسیار دلنشین می باشد، رستوران بهار است. این رستوران همینطور دارای قسمتی فضای باز بوده که از آن میتوان به سمت تفرجگاه ساحلی مارینا چشم انداز داشت. کیفیت غذای رستوران ایرانی بهار بسیار عالی بوده و همینطور توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی از نحوه سرویس دهی و رفتار پرسنل آن بسیار راضی بوده اند. محبوب ترین غذای رستوران ایرانی بهار کباب سلطانی و خوراک بره می باشد. همینطور در این رستوران بعد از غذا، با سرویس سنتی چای و شیرینی از مشتری پذیرایی می شود. انواع و اقسام غذاهای رستوران بهار ایرانی، خاورمیانه ای، حلال، گیاهی و بدون گلوتن می باشد. همچنین هر روز هفته از ساعت دوازده ظهر تا یازده شب باز می باشد. 

رستوران ایرانی بهار دبی