بهترین تفریحات و سرگرمی ها با کودکان در گرجستان : گرجستان در کوه های قفقاز، محل تقاطع اروپا و آسیا قرار داشته و برای تعطیلات خانوادگی بهترین مقصد است! این کشور در دو شهر معروف خود یعنی تفلیس و باتومی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، جاذبه های تفریحی و ... بسیار دارد. همینطور اگر همراه با خود کودکانتان را هم آوردید، آن ها هم میتوانند در کنار شما از جاذبه های تفریحی و سرگرم کننده گرجستان استفاده کرده و از سفر خود لذت ببرند. معمولا توریست ها و گردشگران تور گرجستان در سفر به این کشور نگران هستند که اگر کودکانشان را با خود ببرند، آیا آن ها هم از سفر لذت خواهند برد؟ و یا می شود همزمان هم شما و هم کودکتان سفر خوبی داشته باشید؟ در ادامه برای راحتی شما لیستی از تفریحاتی که میتوان با کودکان در سفر به گرجستان داشت را آماده کردیم :

سواری هیجان انگیز بر رولر کاستر پارک متاتسمیندا تفلیس

پارک معروف متاتسمیندا، روی کوه متاتسمیندا، درست رو به شهر تفلیس، پایتخت این کشور می باشد. این پارک حدود صد سالی می شود که تاسیس شده و به خاطر تنوع در امکانات رفاهی و سرگرم کننده خود، محبوبیت زیادی بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان دارد. از محبوب ترین سرگرمی های این پارک، میتوان به چرخ و فلک فرفری بزرگ روی کوه اشاره کرد. روزانه کودکان، نوجوانان و جوانان بسیاری وقت خود را در این پارک به پیک نیک، تفریح، صرف غذا و نوشیدنی در کافه و خرید سوغاتی می گذرانند. پارک متاتسمیندا هر روز هفته از ساعت دوازده صبح تا یازده شب باز می باشد. 

سواری هیجان انگیز بر رولر کاستر پارک متاتسمیندا تفلیس

تجربه شنا در کنار دلفین ها در دلفیناریوم باتومی

دلفیناریوم گرجستان، یک مرکز تفریحی فوق العاده درباتومی بوده که محبوب بسیاری از گرجی ها، انگلیسی ها و حتی روس هاست. در سالن نمایش این دلفیناریوم تقریبا هفتصد تماشاگر جا شده و نمایش بین بیست تا سی دقیقه طول می کشد. این نمایش برای تمام سنین مناسب بوده و بسیار هیجان انگیز و جالب است. هیجان انگیزتر از این نمایش، شنا همراه با دلفین ها در این دلفیناریوم است که کودکان را به وجد می آورد. توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند در این دلفیناریوم در کنار دلفین ها شنا کرده و این تجربه را در باتومی بدست آورند. دلفیناریوم هر روز هفته به جز روزهای دوشنبه از یازده صبح تا شش بعد از ظهر باز می باشد. 

تجربه شنا در کنار دلفین ها در دلفیناریوم باتومی

در باغ گیاه شناسی ملی گرجستان به طبیعت سلام کنید

این باغ که چندی پیش با اسم باغ گیاه شناسی تفلیس آن را می شناختند، مکانی سرسبز، بکر و فوق العاده زیباست. این باغ در تفلیس دارای درختان مختلف بوده که قدمت بعضی از آن ها به قرن ها قبل برمیگردد، آبشارهای بسیار زیبا، گل و گیاهان مختلف و ... بوده. همینطور اگر همراه با خانواده از این باغ دیدن کنید، میتوانید کودک عزیزتان را در زمین بازی کودکان مشغول به بازی نگه دارید. این پارک برای کودکان بسیار هیجان انگیز و محبوب است. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان هر روز هفته از نه صبح تا شش بعد از ظهر باز می باشد. 

در باغ گیاه شناسی ملی گرجستان به طبیعت سلام کنید

فینگر فود اولد برجومی را امتحان کنید

یکی از رستوران های معروف گرجستان که محبوب بچه ها و همینطور بزرگسالان می باشد، فینگر فود اولد برجومی است. فینگرفود، بهترین رستوران برجومی بوده و بهترین کباب های دنیا را با قیمتی بسیار مناسب برای میهمانان خود سرو می کند. این رستوران بین مردم و توریست ها بسیار معروف بوده و در شهر توریستی برجومی قرار دارد. از یازده صبح تا یازده شب در این رستوران غذا و نوشیدنی سرو می شود. 

فینگر فود اولد برجومی را امتحان کنید

قایقرانی در دریاچه ریتسا تفلیس

این دریاچه معروف در ارتفاع 950 متری از سطح دریا قرار داشته و در کنار جنگل ها و کوه های مخلوط و مراتع سواحل آلپ واقع می باشد. دریاچه ریتسا آب سرد و فیروزه ای رنگی داشته و انعکاس فوق العاده ای از جنگل ها و کوه ها را در خود دارد. بچه ها معمولا عاشق قایق سواری در این دریاچه هستند. میتوانید با هزینه بسیار کم، همراه با فرزندتان روی دریاچه ریتسا قایق سواری کنید. 

قایقرانی در دریاچه ریتسا تفلیس