بزرگترین هایپرکاستر دنیا در آنتالیا ترکیه : شاید بهتر باش در سفرتان به آنتالیا کمی حس خوب بالا رفتن آدرنالین را در بهترین و بزرگ ترین مجموعه تفریحی این شهر تجربه کنید. این پارک آبی که تلفیقی از هتل و مجموعه تفریحی می باشد، از پرطرفدارترین جاذبه های تفریحی برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا است. پارک بسیار بزرگ لند آف لجندز ( ‏The land of legends‏ ) ‏ علاوه بر این که این مجموعه تفریحی بسیاری از تفریحات آبی مدرن و پیشرفته را در خود جای داده و در ادامه راجب به آن صبحت خواهیم کرد، یکی از دلایل علاقه مردم به این پارک آبی، ترن های فوق العاده اش است. کاسترها یا همان ترن هوایی خودمان، امروزه بین مردم بسیار محبوب شناخته شده و انواع بسیاری دارند. در حال حاضر پارک لند اف لجندز، یک کاستر به اسم تایفون دارد. کاستر تایفون نیز یکی از همان کاسترهای محبوب است که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا را وسوسه به سوار شدن می کند! این کاستر 42 متر ارتفاع داشته و با سرعت 120 متر بر ثانیه، هیجان واقعی را به مدت سی ثانیه و یا حتی بیشتر، به شما نشان میدهد. اما قرار نیست تنها همین کاستر در مجموعه باشد، مک هایپرکاستر، نام دیگر کاستر این مجموعه تفریحی است که در حال ساخت بوده و تا حدودی شبیه به کاستر لوا در چین است. این کاستر شگفت انگیز 60 متر ارتفاع داشته و با سرعت 71 مایل در ساعت اوج هیجان و لذت را در شما بوجود می آورد. هایپرکاستر مک با دو قطار و شش اتومبیل در هرکدام، به بزرگ ترین هایپرکاستر دنیا در آنتالیا ترکیه شناخته خواهد شد.

بزرگترین هایپرکاستر دنیا در آنتالیا ترکیه

پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

صرف نظر از ترن هوایی های هیجان انگیزی که در این پارک هستند، بیشتر توریست ها و گردشگران سراسر جهان از تور آنتالیا، این پارک را یکی از بزرگ ترین و معروف ترین مجموعه تفریحی آبی در کل اروپا میدانند که همینطور هم هست. علاوه بر این، در کنار تمام بازی هایی که داشته، کیفیت مناسب و استانداری برای وسایل خود دارد. میتوان با جرعت گفت که این پارک بیشترین و بزرگ ترین بازی ها و سرگرمی ها در اروپا را داشته تا حدی که یک 24 ساعت برای گشت و گذار و استفاده از تمام وسایل بازی آن کافی نیست. اگر در قسمت هتل این مجموعه تفریحی اقامت داشته باشید، بسیار خوش شانس هستید، چرا که استفاده از پارک آبی برای کسانی که در هتل اقامت دارند رایگان است.

پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

تفریحات در پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

یکی دیگر از دلایل علاقه توریست ها و گردشگران تور آنتالیا به این مجموعه، این است که هیچگاه از آن خسته نشده و هر دفعه با چیزهای مختلف و جدید دیگری روبرو می شوند. این پارک آبی برای تمامی سنین امکانات رفاهی و تفریحی بسیار فراهم کرده که از محبوب ترین آن ها غواصی، شنا با دلفین ها، بازی با شیرهای دریایی، سرسره های آبی بلند و هیجان انگیز، سینماهای پنج بعدی، استخرهای موج دار، نهنگ سفید، سرزمین رنگارنگ و ... هستند.

تفریحات در پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

هزینه بلیط و ساعت فعالیت پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند از ساعت های نه صبح تا پنج بعد از ظهر را در پارک آبی لند آف لجندز بگذرانند. و اما این پارک آبی برای ورود شش نوع بلیط داشته که برای شما هر شش تا را معرفی می کنیم تا راحت تر تصمیم گرفته و گیج نشوید. بلیط های یک روزه برای استفاده از تمام بازی ها و استخرها، ترن، سینمای پنج بعدی، نمایش و گشت و گذار می باشد که این بلیط در حالت عادی 150 لیر، برای کودکان سه تا دوازده سال 105 لیر و برای کودکان تا دو سال رایگان هستند. بلیط سه روزه نیز برای استفاده از استخرها، بازیها، ترن هوایی، سینما پنج بعدی، موج سواری، نمایش بوده که هزینه سه روز ورودی است. این بلیط نیز برای بزرگسالان 375 لیر، برای کودکان سه تا دوازده سال 245 لیر و برای کودکان زیر دو سال رایگان است. بلیط پنج روزه برای استفاده از همه وسایل بازی و استخرها، ترن، نمایش، گشت و گذار و ... می باشد. درواقع این بلیط، برگ پنج بار ورود به پارک است. این بلیط نیز برای بزرگسالان ششصد لیر برای کودکان سه تا دوازده سال 375 لیر و برای کودکان زیر دو سال رایگان می باشد. بلیط دیگر، بلیط خانواده و دوستان است. این بلیط برای ورود دو بزرگسال و سه کودک بوده که همه آن ها میتوانند از استخرها، سینما پنج بعدی، ترن، نمایش ها و ... استفاده کنند. هزینه بلیط به طور کلی 450 لیر است. فان کارت یکی دیگر از بلیط های این پاک آبی است که به بازدید کننده امکان استفاده از پارک را در تمام روزهای هفته میدهد و همینطور دارای ویژگی استفاده از تمام بازیها و استخرها، سینما، ترن، نمایش و ده درصد تخفیف برای اسپا و ماساژ و بلیط رایگان کنسرت است. هزینه این بلیط برای بزرگسالان 940 لیر، برای کودکان سه تا دوازده سال 580 لیر و برای زیر دو سال رایگان می باشد. و اما بهترین و آخرین بلیط این پارک، مجیک کارت است. با استفاده از این کارت میتوانید یک فصل از سال، هر چقدر که بخواهید از پارک و تمام امکانات آن استفاده کرده و دارای ده درصد تخفیف برای اسپا و بلیط رایگان کنسرت باشید. هزینه استفاده از این بلیط برای بزرگسالان 150000 لیر، برای سه تا دوازده سال 940 لیر و برای زیر دو سال رایگان می باشد. تمام قیمت های ذکر شده ممکن است در بازه های زمانی مختلف تغییر کند، بنابراین قبل از سفر خود تمام هزینه های بروز شده را بررسی کنید.

هزینه بلیط و ساعت فعالیت پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

دسترسی های نزدیک به پارک آبی لند آف لجندز در آنتالیا

این مجموعه بزرگ در اروپا، در محله بلک قرار داشته و تنها چند قدم با دریای مدیترانه فاصله دارد. بهترین راهی که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا برای رسیدن به این پارک میتوانند انتخاب کنند، تاکسی، وسیله نقلیه شخصی و یا ترانسفر هتل است. چرا  که هیچ ایستگاه مترو و اتوبوسی نزدیک به پارک قرار ندارد.