بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی : تابحال به این فکر کرده اید که بزرگترین مرکز خرید دنیا کجاست؟ اینبار برای شما درباره بزرگترین مرکز خرید دنیا که در دبی قرار دارد صحبت می کنیم. مرکز خرید دبی مال، بزرگ ترین مرکز خرید جهان بوده که قسمتی از پروژه بیست میلیارد دلاری برج العرب می باشد. این مرکز خرید با نمای فوق العاده و امکانات و خدماتی که ارائه میدهد، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور دبی را به سمت خود کشیده است. این مجموعه در سال 2008 افتتاح شده و تاکنون هر هفته 750 هزار نفر بازدیدکننده دارد. این در حالی است که در سال 2011، حدودا 54 میلیوون نفر بازدیدکننده داشته و عنوان پربازدیدترین مرکز خرید دنیا را نیز به خود اختصاصی داده است. مرکز خرید دبی مال در زمینی با مساحت یازده هکتار، معادل 350000 مترمربع می باشد، ساخته شده و به همین خاطر است که لقب بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید در فاصله تقریبا هشتصد متری برج العرب قرار دارد.

بزرگترین مرکز خرید جهان در دبی

فروشگاه های مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال به طور کلی 1200 فروشگاه و مغازه دارد. فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید بزرگ، تنها فروشگاه های معمولی نیستند، بلکه شعبی از بهترین و برترین برندهای جهانی مثل زارا، کوتون، ادیداس، نایک، پوما، چنل و .... می باشند. فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید دبی مال بیشتر در زمینه های پوشاک، ساعت، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و تکنولوژی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، عینک و ... فعالیت می کنند. علاوه بر این فروشگاه ها، میتوانید از بزرگترین آبنبات فروشی دنیا در دبی مال دیدن کرده و شکلات های خوشمزه بخرید. این فروشگاه در سال 2009 میلادی افتتاح شده و با استقبال بی نظیر از توریست ها و گردشگران روبرو شد. فروشگاه کندی لیشز در طبقه همکف مرکز خرید دبی مال قرار دارد.

فروشگاه های مرکز خرید دبی مال

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید دبی مال

در این مرکز خرید علاوه فروشگاه ها و مغازه های لوکس، امکانات و خدمات فوق العاده ای نیز بوجود آمده تا از همه نظر تکمیل و منحصربفرد باشد. اول از همه اینکه داخل این مرکز خرید یک هتل با 250 اتاق لوکس و مجهز فعالیت می کند. همینطور پارکینگ آن تا چهارده هزار اتومبیل ظرفیت دارد. بیشتر از 120 رستوران و کافه بار در این مرکز خرید فعالیت می کنند که هرکدام انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی، فست فود و ... را همراه با شیرینی ها، دسرها و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی سرو می کنند. برای راحتی بازدیدکنندگان حین خرید انواع خدمات رفاهی مثل ایستگاه های شارژ موبایل، اینترنت بی سیم رایگان، راهنمای خرید، مترجم، اتاق استراحت برای کودکان، دستبند مخصوص کودکان، کریر برای کودکان، کالسکه، صندلی چرخ دار، چرخ دستی، تاکسی و ... بوجود آمده اند. از بهترین قسمت های این مرکز خرید بزرگ دنیا، میتوان به قسمت تفریحی اش اشاره کرد. این قسمت دارای 22 سینمای بزرگ و لوکس، پیست اسکیت سواری و آکواریومی بزرگ می باشد. این آکواریوم ده میلیون لیتر آب داشته و انواع و اقسام حیوانات و موجودات دریایی در آن زندگی می کنند.

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید دبی مال

ساعات فعالیت مرکز خرید دبی مال

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یازده شب از دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان دیدن کنند.