هتل

تهران به عنوان پایتخت کشور، یکی از شهرهایی است که همیشه مسافران بسیاری دارد. بعضی از این مسافران راهی پایتخت می‌شوند و  به رزرو هتل تهران فکر می‌کنند تا جاذبه‌های آن را ببینند. برخی دیگر هم قیمت هتل در تهران را بررسی می‌کنند تا برای کارهای اداری به جای رفت‌وآمدهای مکرر شب را در هتل‌ها بگذرانند. فرقی نمی‌کند که جزو کدام دسته از این مسافران هستید، به‌هرحال باید بهترین هتل‌های تهران را بشناسید. در ادامه، بهترین هتل‌های لوکس و مقرون‌به‌صرفه پایتخت و راه‌هایی برای رزرو آنها با کمترین قیمت را معرفی می‌کنیم.

قیمت هتل های تهران

قیمت هتل یکی از عوامل مهم در انتخاب آن است. بیشتر مسافران و گردشگران هنگام رزرو هتل تهران و شهرهای دیگر ابتدا به قیمت آن نگاه می‌کنند. این هزینه ممکن است بسته به امکانات و خدمات رفاهی هتل، موقعیت مکانی آن و ستاره‌هایی که دارد متفاوت باشد.

به طور مثال، قیمت رزرو هتل تهران اگر آن هتل در مناطق خوش آب‌وهوا باشد، با هزینه آن در مناطق دورافتاده و پایین نقشه تفاوت دارد. همچنین، اگر در هتل امکاناتی مثل سرو صبحانه در اتاق یا سونا و استخر وجود داشته باشد، قیمت رزرو آن در مقایسه با هتل‌هایی که این امکانات و خدمات را ندارند، بیشتر است.  

بهترین هتل های تهران

برای اینکه بخواهید هتلی متناسب با سلیقه و شرایط خود انتخاب کنید، باید ابتدا بهترین هتل‌های تهران را بشناسید. این هتل‌ها بر اساس درجه و امکانات و خدمات متفاوت‌اند. در بهترین هتل‌های لوکس که پنج‌ستاره یا چهارستاره هستند امکاناتی از قبیل سالن ورزشی، استخر و رستوران‌هایی با تنوع غذایی بیشتر وجود دارد. در بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه پایتخت هم که ستاره‌های کمتری دارند، می‌توانید در فضایی تمیز و آرام استراحت کنید. این نوع هتل‌ها برای اقامتی کوتاه‌مدت مناسب‌ترند و در آنها به اندازه هزینه‌ای که می‌پردازید، خدمات دریافت می‌کنید. 

هتل‌های لوکس پایتخت اغلب در مناطق شمالی و خوش‌ آب‌وهوا قرار دارند و هتل‌های ارزان‌تر هم در بخش‌های مرکزی شهر و مناطقی که به ادارات و سازمان‌های دولتی نزدیک‌ترند واقع شده‌اند. به همین علت، معمولا کسانی که برای کارهای اداری راهی تهران می‌شوند، سراغ هتل‌های ارزان‌تر می‌روند. البته، در مناطق مرکزی پایتخت هم می‌توانید هتل‌های لوکسی را پیدا کنید اما این مسئله مستلزم آن است که بهترین هتل‌های تهران را بشناسید.

بهترین هتل‌های لوکس تهران و قیمت آنها

بعضی از مسافران و گردشگران ترجیح می‌دهند تا شب را در هتلی لوکس به صبح برسانند. این دسته از افراد امکانات و تعداد ستاره‌های هتل برایشان اهمیت دارد و به قیمت هتل در تهران چندان فکر نمی‌کنند. برای این گروه از گردشگران این هتل‌های لوکس مناسب هستند:

  • هتل اسپیناس پالاس تهران: این هتل پنج‌ستاره توانست در سال ۱۴۰۱ در برخی از سایت‌های رزرو آنلاین هتل از لحاظ رتبه‌بندی مهمانان رتبه نخست را به‌دست بیاورد. در این هتل بزرگ و لوکس می‌توانید تهران را زیر پای خود ببینید. در حال حاضر،  قیمت رزرو اتاق در این هتل از شبی ۵۳۱۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

بلوار تهران

  • هتل اسپیناس بلوار تهران: بلوار کشاورز یکی از مناطق خوش آب‌وهوا و باصفای پایتخت است. بسیاری از گردشگران هم دوست دارند تا در این منطقه ساکن شوند که به مرکز شهر هم نزدیک است. به این دسته از افراد هتل اسپیناس بلوار را پیشنهاد می‌کنیم که هم امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد و هم در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از شبی ۴۴۲۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.
  • هتل پارسیان استقلال تهران: این هتل نزدیک به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع شده است. بنابراین، معمولا کسانی که در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند و مهمانان خارجی سراغ آن می‌روند. این هتل پنج‌ستاره در یکی از بهترین مناطق پایخت واقع شده و امکانات رفاهی عالی دارد. قیمت رزرو اتاق در آن هم از شبی ۳۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود. 

البته، فهرست بهترین هتل‌های لوکس پایتخت به همین‌جا ختم نمی‌شود. هتل‌های ویستریا، پرشین پلازا، هما، لاله، رکسان (نووتل سابق) و پارسیان آزادی هم هتل‌های لوکسی هستند که می‌توانید برای اقامت در تهران سراغ آنها بروید. قیمت رزرو اتاق در این هتل‌ها از شبی ۱۱۶۰۰۰۰ تا ۳۵۵۰۰۰۰ تومان متغیر است.

بهترین هتل های مقرون به صرفه پایتخت

بعضی از مسافران و گردشگران وقت کمتری را در هتل می‌گذرانند. این دسته از افراد یا کارهای اداری طولانی‌مدت دارند و یا گشت‌وگذار در جاذبه‌ها را به ماندن در هتل ترجیح می‌دهند. برای این گروه از مسافران اقامت در بهترین هتل‌های ارزان تهران گزینه بهتری است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید سراغ رزرو این هتل‌ها بروید:

  • هتل ایرانشهر تهران: این هتل قدیمی و باسابقه هنوز هم یکی از بهترین هتل‌های سه‌ستاره تهران است. با اقامت در هتل ایرانشهر به کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر دسترسی دارید. قیمت رزرو اتاق در این هتل از شبی ۱۱۷۵۰۰۰ تومان به بالاست.
  • هتل اسکان تهران: راحتی و تمیزی هتل سه‌ستاره اسکان از گذشته تاکنون مسافران بسیاری را به اقامت در این هتل ترغیب کرده است. این هتل در گذشته به نام هتل فرصت شناخته می‌شد اما بعد از اینکه مدیریت مجموعه هتل‌های اسکان آن را خریداری کرد، نام اسکان را گرفت. در این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌شوید. موقعیت مکانی آن هم برای کسانی که به قصد انجام امور اداری به تهران سفر می‌کنند ایده‌آل است. قیمت رزرو اتاق در هتل اسکان از شبی ۱۸۵۱۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل رودکی

  • هتل رزیدانس رودکی تهران: هتل سه‌ستاره رزیدانس رودکی هم جزو آن دسته هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و محبوب است که مسافران بسیاری تقاضای اقامت در آن را دارند. دلیل این محبوبیت هم به قیمت مناسب، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی خوب بازمی‌گردد. برای رزرو اتاق در این هتل باید از شبی ۱۳۵۰۰۰۰ تومان به بالا پرداخت کنید.

هتل‌های ساینا، پاسارگاد، ستاره ویلا، ورنوس، امیر، اطلس، امید، آماتیس، نیلو و پامچال هم از جمله سایر هتل‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه در تهران هستند که قیمت رزرو اتاق در آنها از شبی ۱۲۹۵۰۰۰ تا ۱۶۶۵۰۰۰ متغیر است.

چگونه رزرو هتل در تهران را با تخفیف انجام دهیم؟

برای اینکه رزرو هتل تهران با بیشترین تخفیف باید تمام قیمت‌ها را بررسی کنید. این کار با ۲ روش امکان‌پذیر است. اولین گزینه‌ای که پیش رو دارید این است که سراغ تمام سایت‌های رزرو هتل بروید. قیمت‌ها را ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. البته، در این صورت، احتمال اینکه بعضی از هتل‌ها را از قلم بیاندازید بالاست. پس چه باید کرد؟

روش دوم و بهتر این است که سراغ یک سایت رزرو آنلاین هتل بروید. با کمک چنین سایتی می‌توانید قیمت‌ها را یک‌جا ببینید و مقایسه کنید. معمولا در چنین سایت‌هایی گزینه تخفیف هم وجود دارد و می‌توانید قیمت هتل تهران را با تخفیف‌های مختلف ببینید و مناسب‌ترین آنها را انتخاب و رزرو کنید.

بنابراین رزرو هتل در تهران با کمترین قیمت رؤیایی دست‌نیافتنی نیست. برای این کار باید سراغ بهترین سایت‌های رزرو هتل بروید تا به نتیجه دل‌خواهتان برسید.

منبع