یکی از باید های محیط آموزشی و به خصوص مدارس، تخته وایت برد ها هستند. اگر قصد تشکیل یک کلاس درس و یا یک محیط آموزشی با امکانات استاندارد را دارید، حتما باید به فکر خرید یک تخته وایت برد برای مدرسه باشید. البته لازم است در انتخاب این محصول دقت زیادی به خرج دهید زیرا تخته وایت برد در مدارس وسیله ای بسیار پر کاربرد محسوب می شود و در صورتی که کیفیت و جنس خوبی نداشته باشد خیلی زود تر از چیزی که انتظارش را دارید خراب و غیر قابل استفاده می شود.

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید تخته وایت برد مدرسه باید به آن توجه کنید، جنس تخته است. تخته وایت برد های سفید معمولی که از جنس پلاستیک یا ملامین هستند، برای مدارس بسیار کاربردی هستند. توجه کنید که تخت وایت بردی که می خرید سطح صاف و براقی داشته باشد. خرید تخته وایت برد هایی که در قسمت پایین خود، سینی دارند، برای مدارس بسیار مناسب است، زیرا این سینی ها فضای کافی برای قرار دادن ماژیک و تخته پاک کن و ... را ایجاد می کنند.

در خرید تخته وایت برد مدرسه، مدل های سبک و کم وزن را انتخاب کنید. سنگین بودن تخته دردسر های زیادی را برای شما به وجود می آورد و جابجایی آن بسیار دشوار خواهد بود. سعی کنید تخته وایت بردی را انتخاب کنید که ورقه های فولادی داشته باشد. این ورقه ها دوام تخته را در برابر آسیب، به میزان زیادی افزایش می دهند. خرید تخته وایت بردی که صفحات مغناطیسی دارد نیز برای مدارس بسیار مناسب خواهد بود.

بهترین تخته وایت برد برای مدرسه

 همانطور که در قسمت فوق ذکر کردیم در هنگام خرید تخته وایت برد مدرسه باید به نکات زیادی توجه کنیم. اما مدل های مختلفی از تخته وایت برد ها وارد بازار جهانی شده اند که هر کدام بر اساس ویژگی های خاص خود مناسب مکان خاصی هستند. تخته وایت برد های سفید معمولی که ورقه فولادی نیز دارند، می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای مدارس باشند. همانطور که گفتیم هم قیمت مناسبی دارند و هم سبک هستند.  علاوه بر این بسیار راحت حمل می شوند. اندازه ای که برای تخته وایت برد مدرسه مناسب است حدود 100 در 150 یا 150 در 200 است.

 خرید تخته وایت برد شیشه ای برای مدرسه

اگر قصد خرید تخته وایت برد مدرسه را دارید و محدودیت هزینه نیز ندارید، می توانیم تخته وایت برد های شیشه ای را به شما پیشنهاد کنیم. تخته وایت برد شیشه ای به چند دلیل برتر از تخته هایی از جنس ملامینه و پلاستیک است. یکی از این دلایل، شفافیت و زیبایی ظاهری آن است. مورد بعدی باقی نماندن سایه ای از نوشته های قبلی بر روی تخته است. علاوه بر این، می توانید از هر نوع ماژیکی که تمایل دارید برای نوشتن تخته استفاده کنید.

خرید تخته وایت برد پایه دار برای مدرسه

یکی دیگر از انواع تخته وایت برد هایی که جدیدا مورد استفاده قرار می گیرند، تخته وایت برد پایه دار هستند. این مدل از تخته ها به دلیل طراحی خاص خود جذابیت خاصی به مکانی که در آن قرار می گیرند می دهند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مدل از تخته ها قابلیت حمل آسان آن ها است. اگر از  انواع تخته های پایه دار مثل تخته وایت برد فیلیپ چارت، استند پرتابل و ... استفاده کنید نیازی به نصب کردن آن به محل خاصی ندارید و می توانید هر لحظه آن را جا به جا کنید.