باغ گرمسیری پروانه در قونیه : یکی از زیباترین جاذبه های ترکیه در شهر قونیه، باغ پروانه است. این جاذبه بی نظیر و بسیار زیبا، باغی از پروانه ها و حشرات خاص و مختلف بوده که آنها را به توریست ها و گردشگران تور ترکیه علاقه مند نشان میدهد. باغ گرمسیری پروانه برای شهرداری سلچوکلو ساخته شده و معماری بسیار زیبایی شبیه به یک پروانه دارد. این باغ سه ساختمان داشته که یکی از آن ها باغ سرپوشیده گرمسیری با 2100 متر مربع مساحت، یک موزه حشرات با 550 متر مربع و یک ساختمان هشت متری که سالن ورودی، دفاتر، خرده فروش و ... در آن قرار دارند. همینطور یک اتاق از این ساختمان برای نمایش خط زندگی پروانه ها، حشرات و مینی سینما برای نشان دادن مستندها اختصاص داده شده است.

باغ گرمسیری پروانه در قونیه

خدمات و امکانات رفاهی باغ گرمسیری پروانه در قونیه

باغ گرمسیری پروانه در قونیه 380000 متر مربع مساحت داشته و تنها به یک ساختمان ختم نمی شود. به این معنی که توریست ها و گردشگران تور ارزان ترکیه میتوانند در این باغ از یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت هزارصندلی، شش استخر تزئینی، زمین های ورزشی، خرده فروش، کافه، مسیر سورتمه مصنوعی، محوطه مخصوص بازی کودکان و ... دیدن کرده و سرگرم شوند.

خدمات و امکانات رفاهی باغ گرمسیری پروانه در قونیه

ساعات بازدید از باغ گرمسیری پروانه در قونیه

توریست ها و گردشگران تور ترکیه میتوانند هر روز هفته، به جز روزهای دوشنبه از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر از باغ گرمسیری پروانه در قونیه بازدید کنند.