تور آنتالیا یکی از برجسته ترین مقاصد گردشگری زمستانی ترکیه است که اقامتگاه ساکلیکنت با امکانات توریستی مختلف پیشتاز است که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا بهترین زمان را برای اسکی در ترکیه سپری کنند.

  • آب و هوای آنتالیا در زمستان

منطقه مدیترانه بر آب و هوای آنتالیا غالب است، جایی که تابستان ها اغلب گرم و خشک است و دمای آن بین 28 تا 36 درجه سانتیگراد است، اما دماسنج در ماه های جولای و آگوست هر سال به بالای 40 درجه می رسد.به عبارت دیگر، هوای آنتالیا معتدل و گرم است، نسیم های ملایم و معتدل در کنار دریای مدیترانه و وزش بادهای موسمی از کوه های توروس، فضای مطلوبی را به آنتالیا بخشیده و عامل تشویقی برای گردشگری در آنتالیا است.آنتالیا که تقریباً در 300 روز از سال فضایی آفتابی دارد، یکی از محبوب ترین شهرها برای گردشگران خارجی در زمان ها و فصول مختلف است. آب و هوا یک پایگاه محکم برای گردشگران به مدت 12 ماه فراهم می کند، ایده آل برای شنا در سواحل شگفت انگیز به مدت 9 ماه از سال.

زمستان در تور آنتالیا لحظه آخری عمدتاً معتدل و سرد است و به طور کلی دمای آن بین 10 تا 20 درجه سانتیگراد در ماه ژانویه متغیر است و رشته کوه توروس مانند سپری بین آنتالیا و بادهای سرد شمال ایستاده است.آنتالیا دارای آب و هوای ابری و بارندگی شدید در 40 تا 50 روز در زمستان است که بیشترین میزان بارش روزانه 232.8 میلی لیتر است، در حالی که سرعت باد در روز 155.5 کیلومتر در ساعت است.

  • آیا در آنتالیا در زمستان برف می بارد؟

مناطق مرکزی آنتالیا به ندرت بارش برف یا امواج یخبندان را تجربه می‌کنند، اما اگر در طول زمستان نمی‌توانیم در مرکز شهر برف ببینیم، به این معنی نیست که در آنتالیا برف نمی‌بارد، زیرا مناطق کوهستانی و مرتفع مانند رشته‌کوه‌های توروس. لباس سفید بپوشند و گردشگران را به اسکی در آنتالیا تشویق کنند.

  • معروف ترین پیست های اسکی آنتالیا در زمستان کدامند؟

اسکی یکی از مهم ترین ورزش های زمستانی است که گردشگران از سراسر جهان در زمستان انجام می دهند. استراحتگاه های توریستی مشرف به دامنه های پوشیده از برف شاهد حضور گسترده طرفداران اسکی برای انجام سرگرمی مورد علاقه خود با اشتیاق بی نظیر است.

  • پیست اسکی ساکلیکنت

علاقه مندان به اسکی می توانند برای یک تعطیلات زمستانی خوب به مرکز ساکلیکنت آنتالیا، یک مرکز تفریحی با نزدیک به 500 خانه کوهستانی و امکانات اسکی فراوان مراجعه کنند.

اقامتگاه ساکلیکنت که در کوه‌های توروس، یکی از برجسته‌ترین مقاصد گردشگری زمستانی آنتالیا، در بخش بیداگلاری کوه‌های توروس، 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 50 کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا واقع شده است.

گردشگران تور ارزان آنتالیا می توانند با استفاده از جاده بین المللی Uncali با ماشین شخصی خود را به مرکز اسکی آنتالیا برسانند و علائم جاده ای را که آنها را به این پیست می رساند دنبال کنند.

همچنین می‌توانید با اتوبوس‌های حمل‌ونقل عمومی که در زمان‌های مشخصی از مرکز شهر آنتالیا حرکت می‌کنند، به اقامتگاه ساکلیکنت برسید.

  • برترین فعالیت های گردشگری در استراحتگاه ساکلیکنت در آنتالیا

فعالیت های گردشگری در ریزورت ساکلیکنت در آنتالیا از 10 دسامبر آغاز می شود و در 10 آوریل هر سال به مدت 120 روز به طول می انجامد و طی آن کوه های توروس در طول زمستان لباس سفید می پوشند، مکان مناسبی برای اسکی در آنتالیا.

پیست اسکی ساکلیکنت مکانی ایده آل برای اسکی در روز و لذت بردن از منظره دریا در عصر است. به لطف آب و هوای معتدل خود، علاقه مندان به اسکی را از سراسر جهان جذب می کند تا از اسکی در ارتفاع 2550 متری از دریا لذت ببرند و بهترین زمان را در دمای قابل قبول در طبیعت اطراف بگذرانند.تعداد روزهایی که خورشید در دامنه‌های کوه‌های توروس می‌تابد در فصل اسکی 50 تا 60 روز است و میانگین ضخامت برف مرکز اسکی ساکلیکنت 100 تا 200 سانتی‌متر است و هر از چندگاهی به 4 متر می‌رسد. مکان های بلند کوه

پیست های اسکی در مرکز اسکی ساکلیکنت از 400 متر تا 2000 متر با پیست های متعدد، برخی با ظرفیت 240 نفر در ساعت و برخی دیگر با 340 نفر در ساعت متغیر است.

ریزورت ساکلیکنت تمامی تجهیزات اسکی مورد نیاز و لباس های مخصوص اسکی را در اختیار علاقه مندان به اسکی قرار می دهد و با وجود سردی هوا و دمای پایین منطقه در فصل گردشگری هزاران گردشگر را به خود جذب می کند.

  • آنتالیا در زمستان

اگر در اسکی مهارت ندارید، مربیان متخصصی که اطلاعات لازم برای A تا Z را ارائه می دهند، می توانند تحت نظارت مدیریت توچال استخدام شوند. علاوه بر این، این اقامتگاه دارای طیف وسیعی از رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌ها است که غذا، نوشیدنی، اقامت و کلیه تجهیزات اسکی مورد نیاز گردشگران را پوشش می‌دهد.

با تجربه عمیق در گردشگری ترکیه، تجربه ها و ماجراجویی های هیجان انگیز، با سفر به یکی از معروف ترین مراکز اسکی ترکیه، مرکز ساکلیکنت، در دامنه کوه های توروس آنتالیا، وارد ماجراجویی جدیدی می شویم.پیست اسکی ساکلیکنت منتظر علاقه مندان به اسکی است تا با خدمات سطح بالا توسط گردشگری ، روزی سرشار از تفریح ​​و سرگرمی را برای آنها رقم بزند. خدمات ما شامل حمل و نقل از طریق وسایل نقلیه مدرن و راحت، رانندگان انگلیسی زبان، راهنمای تور که دائماً در طول سفر با شما تماس می گیرد و رزرو پرواز یا اتاق های هتل سطح بالا می باشد.اگر قصد پیوستن به ما را دارید، لطفا با تیم خدمات مشتریان گردشگری تماس بگیرید.

آیا موضوع ما را دوست داشتید؟ شما میتوانید آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید

منبع: تور آنتالیا تابستان 1401