جزیره کیش در جنوب کشور  ایران قرار دارد، مساحت آن ۹۱ کیلومتر مربع می باشد که بعد از قشم، جزیره کیش بزرگترین ترین می باشد. جزیره کیش یکی از مدرن ترین جزیره های کشورمان است. اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری این جزیره بسیار زیاد است به گونه ای که حتی اگر چند روز صرف دیدن این جاذبه ها باشید باز هم وقت کافی برای دیدن تمام جاذبه ها نخواهید داشت.

نزدیک به دوسال می شود که ویروس کووید ۱۹ گریبان گیر مردم شده است و باعث شده بسیاری از سفر های کاری، تفریحی، و غیره به تعویق بیافتد. برای سفر به هر شهر، به هر دلیلی توجه داشته باشید تمامی نکات و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید. نکاتی که باید رعایت کنید اعم از زدن ماسک، پوشیدن دستکش های یکبار مصرف، نرفتن به اماکن شلوغ می باشند که شما را در برابر خطر ابتلا به ویروس کرونا ایمن می کند. 

اجاره و رزرو سوئیت و ویلا در کیش

جزیره کیش
 جزیره کیش  با اینکه وسعت چندانی ندارد اما از نظر دارا بودن جاذبه های گردشگری رتبه ی اول را به خود اختصاص داده که باعث می شود هر ساله حدود یک میلیون گردشگر به این جزیره سفر کنند. به حدی این جاذبه ها زیاد هستند که باید چندین روز را وقف آنها کنید. از جاذبه های جزیره کیش می توان به مجموعه آوای خلیج فارس، ساحل مرجان، پارک ساحلی سیمرغ،  اسکله تفریحی اشاره کرد. جزیره کیش آب هوای گرم مرطوبی دارد که ممکن است در تابستان اذیتتان کند در همین راستا در درون جزیره و سازه های آن تغییراتی ایجاد شده که بتواند هوای خنک را تولید و نگه دارد کمتر مسافری دچار گرما زدگی شود.

اماکن تفریحی کم خطرجزیره کیش در ایام کرونا
پارک ساحلی سیمرغ
جزیره کیش پارک های ساحلی بسیاری دارد که پارک ساحلی سیمرغ نیز جزئی از آنها می باشد. فضای این پارک بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد که در آن زمین دوچرخه سواری برای دوچرخه سواران، انواع وسایل بازی برای کودکان، و وسایل ورزشی وجود دارد که  می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. در خط ساحلی جزیره کیش  مجسمه های بسیار جذاب و گوناگون وجود دارد  که تعدادی از آن در پارک ساحلی سیمرغ یافت می شود. یکی از اصلی ترین آنها مجسمه صورت عطار نیشابوری می باشد که با ظرافت و حساسیت خاصی ساخته شده است و دارای مو و ریش های بلند می باشد. اگر از نیم رخ به ین مجسمه نگاه کنیم مانند آن است که باد در حال وزیدن به موهای آن می باشد.

اجاره سوئیت و ویلا در جزیره کیش

غواصی در جزیره کیش
قطعا غواصی کردن می تواند یک تجربه متفاوت و لذت بخش باشد مخصوصا برای افرادی که دوستار موجودات آبزی و دنیای زیر آب هستند تجربه کردن آن می تواند حس دلنشینی را به آدم بدهد. در جزیره کیش سایت های غواصی بسیاری وجود دارد و حتی اگر شنا کردن بلد نباشید می توانید بدون هیچ نگرانی توسط مربی در مدت کم و با هزینه مناسب به آسانی شنا یاد گرفته و تجربه بی نظیر غواصی در خلیج فارس را داشته باشید. معمولا در کنار سایت های غواصی رستوران، چایخانه و کافه وجود دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

پارک آبی اوشن
پارک آبی اوشن یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شاید برایتان تعجب آور باشد که پارک آبی اوشن اولین تم پارک ایران می باشد که بر اساس داستان دزدان دریایی و برادرانش ساخته شده است. علاوه بر آقایان خانم ها نیز می توانند در روز های خاص از این پارک آبی استفاده کنند. در نزدیک و اطراف پارک اوشن بلندی وجود ندارد خانم ها به راحتی و هیچگونه نگرانی می توانند از پارک استفاده کنند. پارک ابی اوشن شامل سرسره های ابی، به صورت آرام، تند و هولناک، انواع استخر های بزرگ و کوچک، جکوزی و سونا نیز می باشد که با پرداخت هزینه ورودی آن می توانید به تمامی آنها دسترسی داشته باشید.

مجموع پارس سافاری
مجموع پارس سافاری به معنای کلمه یک مجموع کامل از لحاظ بالا بردن آدرنالین خونتان است، اگر به دنبال هیجان و تجربه کردن لحظات مهیج و شاد می گردید بی شک این مجموعه می تواند نیاز شما را بر طرف کند این مجموعه در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است که مساحت آن به صورت  تقریبی ۵۰۰۰۰۰ متر مربع می باشد. امکاناتی بسیاری برای تمامی سنین در این مجموعه یافت می شود. ۲۱ایتم گوناگون در پارس سافاری وجود دارد که ترامپولین، فوتبال حبابی، پینت بال، بانجی جامپینگ، ماشین های افرود و مزرعه نگهداری حیوانات بخشی از این مجموعه می باشد.

اجاره و رزرو سوئیت و ویلا در کیش

اجاره سوئیت و ویلا در جزیره کیش
یکی از ویژگی های خوبی که جزیره  کیش دارد فراوان بودن سوئیت و ویلا در آن است و اصلا نگران اقامتتان نباشید شما می توانید با مراجعه به سایت  sepanja.com سوئیت و ویلای خود را به صورت آنلاین اجاره کنید. مخصوصا در این اوضاع خطرناکی که در کشورمان حاکم هست به صورت غیر حضوری برای اجاره و رزرو سوئیت و ویلا اقدام کنید چراکه به مراتب امنیت بیشتری نسبت به اجاره سوئیت به صورت حضوری دارد.

سوئیت ویلا

اگر قصد اجاره سوئیت و ویلا به صورت غیر حضوری دارید حتما عکس هایی از گوشه به گوشه سوئیت و ویلا از مالک آن دریافت کنید و با دقت بررسی کنید تا مشکلی پیش نیاید و با آگاهی بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. حتما سایر ویژگی ها و شرایط سوئیت و ویلای مورد نظر خود را چک کنید که اطمینان حاصل کنید که گزینه مناسبی می باشد یا خیر؟!
اهدافتان را از سفر را مشخص کنید اگر تفریحی است سعی کنید سوئیتی که اجاره می کنید به اماکن تفریحی نزدیک باشد تا برای حمل نقل هزینه های بیشتری ندهید.
تعداد نفرات خود را مشخص کنید و با در نظر داشتن تعدا سوئیت و ویلای مناسب رزرو کنید.
بررسی کنید که آیا هزینه ای که بابت سوئیت و ویلا پرداخت می کنید در قبال امکانتی که دریافت می کنید منصفانه است یا خیر؟!
اجاره و رزرو سوئیت و ویلا در کیش

توجه داشته باشید که همان قدر که پول بدهید همان قدر هم امکانات دریافت می کنید. بهتر است در انتخاب سوئیت چند نکته را بررسی کنید. این نکات عبارتند از:

یکی از این ویژگی ها لوازمی است که درون سوئیت ویلا وجود دارد که آیا کیفیت مناسبی دارد یا خیر مدل چینش وسایل نیز بسیار تاثیر گزار در ظاهر سوئیت ویلا می باشد.
سوئیت ویلای خوب، باید از لحاظ بهداشتی کاملا مطابق با پروتکل های بهداشتی باشد مخصوصا در این اوضاع خطرناک کرونا این ویژگی اهمیت دوچندانی پیدا می کند زیرا رابطه مستقیمی با کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا می باشد.
موقعیت قرار گرفتن سوئیت ویلا بسیار مهم است. اینکه یک سوئیت یا ویلا در حاشیه شهر باشد و یا در درون شهر متفاوت می باشد و هرکدام از آنها مزایای خاص خود را دارند. یک سوئیت ویلای خوب از نظر موقعیتی در جایی قرار دارد که به کل منطقه بتواند دسترسی داشته باشد.
قیمت اجاره سوئیت در کیش
رنج قیمتی اجاره خانه، آپارتمان، منزل مبله و سوئیت در کیش از 120 هزارتومان تا 1 میلیون و 900 هزارتومان است. بهتر است که بر اساس بودجه ی خود اقدام به اجاره ویلا در کیش  بکنید چرا که تعداد اقامتگاه های موجود برای جزیره کیش در سایت سپنجا بیش از 190 مورد است. شما قبل از اقدام به رزرو سوئیت در کیش می توانید، اطلاعات و امکانات هر اقامتگاه را به صورت مستقل مورد بررسی قرار دهید. 

چرا باید به کیش سفر کنید؟
اگر تا بحال به کیش سفر نکرده اید، بهتر است که در ابتدا اطلاعات بیش تری راجع به این شهر پیدا کنید. یکی از دلایل عمده سفر افراد به کیش، تفریحات آبی جذاب و بی نظیر آن است که بسیار هیجان انگیز است و بعد از سفر تا مدت ها خاطره خوشی را برای شما تداعی می کنند.

خانم ها و آقایان بدون محدودیت می توانند در پلاژهای مخصوص وارد آب خلیج فارس شوند و شنا کنند. تماشای غروب یک دریای تمیز هم دلیل دیگری است که می تواند شما را برای اجاره خانه، سوئیت یا آپارتمان در کیش مجاب کند.

کیش به عنوان یک مقصد لوکس و لاکچری شناخته می شود، بصورتی که افراد ثروتمند ایرانی کیش را به جای شهرهای شمالی برای سفر انتخاب می کنند. همچنین به دلیل منطقه آزاد بودن کیش، افراد زیادی هستند که به خاطر خرید از مراکز تجاری کیش دوست دارند به این شهر سفر کنند.

 

اکسیژن خالص را در کیش استشمام کنید
معمولا افرادی که در شهرهای شلوغ ساکن هستند با مشکل آلودگی هوا مواجه می شوند. برای این افراد بهتر است که اکسیژن خالص را استشمام کنند. جالب است بدانید که جزیره زیبای کیش جزو چهار منطقه در دنیا است که بالاترین میزان اکسیژن را دارد. شما با اقدام به اجاره سوئیت در تمام قسمت های کیش ، می توانید از تنفس اکسیژن خالص لذت ببرید.

سوالات متداول اجاره سوئیت در کیش
قیمت اجاره روزانه سوئیت در کیش چقدر است؟

اجاره سوئیت در کیش با توجه به زمان، موقعیت، متراژ و امکانات از شبی حداقل 100 تومان شروع می شود.

در کدام منطقه از کیش می توانم سوئیت اجاره کنم؟

در تمامی مناطق کیش از جمله: شهرک صدف، دهکده ساحلی، ساحل مرجان، دامون، شهرک میرمهنا می توانید سوئیت اجاره کنید.

برای اجاره سوئیت در کیش به کدام سایت مراجعه کنیم؟

سپنجا سایت اجاره ویلا و سوئیت در ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز رسمی از اتحادیه کشوری است که شما با اطمینان خاطر می توانید سوئیت رزرو کنید.

مدارک لازم برای اجاره سوئیت در کیش چیست؟

این سوئیت ها با تمامی امکانات در اختیار شماست و ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه الزامی است.