اگر قصد دارید آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته را شروع کنید و هنوز برای شروع مسیر یادگیری تصمیم نگرفته‌اید، ما. نکاتی که در این مقاله بیان کردیم ممکن است تصمیم شما برای انتخاب کلاس و استاد و سبک آموزش را به کل تغییر دهد

بررسی سطح دانش زبان انگلیسی شما

قبل از شرکت در هر کلاس و دوره‌ای، فارغ از اینکه هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی چیست، باید در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنید. اگر فکر می‌کنید وقت رفتن به یک آموزشگاه زبان و شرکت در آزمون تعیین سطح را ندارید، بهترین گزینه شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی آنلاین است.

وقت را تلف نکنید و همین الان با شماره های آموزشگاه زبان ایساتیس در کرج  تماس حاصل فرمایید.

انتخاب متد آموزش زبان انگلیسی

مطالعه به روش خودآموز یا استفاده از یک معلم با تجربه برای آموزش زبان انگلیسی؟ کلاس آنلاین و یا کلاس حضوری؟ کلاس خصوصی و یا کلاس گروهی؟ این سوالات از اصلی‌ترین سوالاتی هستند که ذهن یک زبان‌آموز را برای انتخاب متد آموزشی مشغول می‌کنند. خوب اینکه بگوییم کدام یک  از این روش‌ها بهتر است اصلاً ایده خوبی نیست!

در حقیقت برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته هیچ بهترینی وجود ندارد و این شرایط شما است که تعیین می‌کند کدام روش برای شما بهتر است.

روش خودآموز

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که همه کارهای شما منظم و سر ساعت انجام می‌شود و هیچ کاری را به تعویق نمی‌اندازید و اراده کافی برای یادگیری دارید، روش خودآموز می‌تواند برای شما مفید باشد.

اما اگر فکر می‌کنید ممکن است در روش خودآموز ساعت‌های مطالعه را به تعویق بیندازید و یا تکالیفتان را به‌درستی و سر وقت انجام ندهید، می‌توانید از یک کلاس آنلاین در کنار روش خودآموز بهره‌مند شوید تا فرآیند درس خواندن شما نظم بیشتری داشته باشد.

کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

این روزها با توجه به مشغله روزمره و ترافیک، شرکت در کلاس‌های حضوری اصلاً مقرون به صرفه نیست. چه از نظر زمانی و چه از نظر هزینه، کلاس‌های انلاین مزایای بیشتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند.

البته نمی‌توان مزایای کلاس‌های حضوری را نیز نادیده گرفت، مخصوصا برای گروه‌های سنی کمتر از 14 سال، کلاس‌های حضوری بازدهی بیشتری نسبت به کلاس‌های آنلاین دارند.

اگر ساعت‌های کاری شما زیاد است و یا دانشجو هستید و درس و پروژه‌های درسی مانع از شروع یادگیری زبان برای شما می‌شوند، کلاس‌های آنلاین یک گزینه بسیار فوق‌العاده برای شما هستند.

دیگر نیازی به رفت‌وآمد در ساعت‌های شلوغ و پرترافیک را ندارید. می‌توانید ساعت کلاستان را با انعطاف بیشتری تعیین کنید و همچنین به بهترین اساتید از سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

کلاس‌های گروهی و یا خصوصی؟

هرچند کلاس‌های گروهی هزینه کمتری دارند و مقرون به‌صرفه‌تر هستند، اما نتایج نشان داده است که زبان آموزان در کلاس‌های خصوصی نتیجه بهتری کسب می‌کنند. اما این موضوع برای همه صدق نمی‌کند. افراد زیادی هم هستند که علاقه‌مند به یادگیری با جمع هستند و دوست دارند به صورت گروهی در کلاس‌ها شرکت کنند.

فرقی نمی‌کند کلاس گروهی آیلتس باشد و یا یک کلاس آموزش زبان در سطح مبتدی و متوسط، یادگیری با جمع می‌تواند انگیزه بیشتری برای شما ایجاد کند.

کلاس‌های گروهی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضور در مجموعه سفیر برگزار می‌شود و با توجه به تعداد زیاد کلاس‌ها و زبان آموزان، محدودیتی برای انتخاب ساعت کلاس برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته آموزشگاه زبان ایساتیس

استفاده از جدیدترین متدها برای آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

راه‌های زیادی برای یادگیری زبان وجود دارد. هر کسی بهترین نتایج را از روش خاصی دریافت می‌کند و یک فرمول کلی برای همه وجود ندارد. اگر قبلاً یادگیری زبان را شروع کرده‌اید و احساس می‌کنید برای شما دشوار است، فقط کافی است متد آموزشی را تغییر دهید.

اگر احساس می‌کنید در سطح پایه هستید، باید مثبت و خوش‌بینانه فکر کنید و آهسته و پیوسته شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید. انتظار معجزه یک شب نداشته باشید و باید بدانید که تبلیغات زرد و دروغین «یادگیری زبان انگلیسی در کمتر از یک ماه»، «آموزش زبان انگلیسی در خواب» و ... فقط انگیزه شما برای یادگیری زبان را از بین می‌برند. هیچ معجون جادویی وجود ندارد و شما باید تلاش کنید.

انتخاب یک متد آموزشی مناسب می‌تواند تلاش شما را زودتر به نتیجه برساند و همچنین مطالعه زبان انگلیسی را برای شما لذت‌بخش کند.

برای مثال استفاده از ابزارهای کمک‌آموزشی مانند اپلیکیشن، دیدن فیلم‌های زبان اصلی، گوش دادن به موزیک انگلیسی و ... مسیر آموزش را برای شما هموارتر می‌کنند. انتخاب منبع آموزشی کار ساده‌ای نیست و بهتر است آن را به یک استاد با تجربه بسپارید.

به دنبال تقلید از دوستان و دیگرانی که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند نباشید. متد آموزشی مناسب برای شخص متفاوت است و ممکن است روشی که دوست شما بر اساس آن یادگیری را شروع کرده است، برای شما مناسب نباشد. برای شروع با یک مشاور حرفه‌ای صحبت کنید.