گورستان منیومنتال میلان : شاید برایتان باورنکردنی باشد اگر بگوییم که یکی از جاذبه های توریستی شهر میلان، یک گورستان است! این گورستان دومین جاذبه محبوب و پربازدید شهر میلان بوده که شاید برای توریست ها و گردشگران تور اروپا کمی غیرقابل باور باشد اما برای مردم این شهر یک جاذبه عادی می باشد. بعد از کلیسای جامع میلان، گورستان منیومنتال پربازدیدترین جاذبه گردشگری بین توریست های تور ایتالیا است. بسیاری از جاذبه ها و آثار معماری کشور ایتالیا و همینطور شهر میلان مربوط به رنسانس، زمان روم و یونان باستان و همچنین گوتیک و قرون وسطی می باشد. آثار و جاذبه هایی از هنر نور نیز در این کشور دیده می شوند. این گورستان نیز یک گالری تندیس های هنر نو بوده که ساخته شده توسط چند تا از بزرگترین هنرمندان ایتالیایی است. گورستان منیومنتال میلان تندیس های آن یک یادبود از درگذشتگان خانواده های ثروتمند و معروف شهر میلان از دهه 1800 تا نیمه قرن بیستم می باشد. توریست ها و گردشگران با بازدید از این گورستان یک نقشه به زبان انگلیسی به آن ها داده می شود تا بهتر بتوانند از آثار مجسمه سازی در آن دیدن کنند. 

گورستان منیومنتال میلان

تاریخچه گورستان منیومنتال میلان

این قبرستان و جاذبه شهر میلان در سال 1866 ساخته شده و  تا به امروز خانه آخرت بسیاری از هنرمندان و نابغه هایی مثل لوسیو فونتانا، آرتورو مارتینی، دلوکا بلترامی و خیلی دیگر از مشاهیر و هنرمندان دیگر کشور ایتالیا بوده است. گورستان منیومنتال به سبک نئوکلاسیک ساخته شده و بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا آن را به اسم موزه فضای باز نیز می شناسند. صدای تاریخ، هنر و خودنمایی در وجود این قبرستان نواخته می شود. 

تاریخچه گورستان منیومنتال میلان

معبد مشاهیر در گورستان منیومنتال

به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا پیشنهاد می کنیم اول از همه از معبد مشاهیر که به آن فامدیو گفته می شود دیدن کنند. این معبد باشکوه دارای مقبره های بسیاری از معروف ترین و مهم ترین شهروندان میلانی به خصوص آرتور توسکانینی، آهنگساز معروف ایتالیایی می باشد. 

معبد مشاهیر در گورستان منیومنتال

هزینه بازدید از گورستان منیومنتال میلان

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند به صورت رایگان از گورستان منیومنتال میلان دیدن کنند.