کلیسای سنت آنتونیو استانبول : اگر به بازدید از جاذبه ها و اماکن تاریخی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم به شهر استانبول سفر کنید. استانبول بیشترین جاذبه های تاریخی را در ترکیه داشته که در سطح بین المللی بسیار معروف هستند مثل ایاصوفیه، توپکاپی و ... . در کنار اینها، کلیسای سنت آنتونیو نیز از اماکن تاریخی محسوب شده که به خاطر معماری بسیار زیبا و منحصربفردش بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب واقع شده است. این کلیسا یک قصر سلطنتی و البته بزرگترین کلیسای کاتولیک روم در خیابان معروف و توریستی استقلال در منطقه بی اوغلو بوده و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. 

کلیسای سنت آنتونیو استانبول

تاریخچه این کلیسا

این کلیسای منحصربفرد در سال 1725 بوسیله جامعه محلی ایتالیایی های ساکن استانبول ساخته شده ولی مدتی بعد نابود شد و امروزه در همان مکان سابق ساخته شده است. هم اکنون این کلیسای سنت آنتونیو استانبول با ساختمان های کناری اش به سبک نئو گوتیک ساخته شده اند. معمار این ساختمان گرزه بوده که البته طراح بسیاری از دیگر ساختمان های دیگر در شهر استانبول و آنکارا بوده است. کلیسای سنت آنتونیو زیباترین بنای شهر استانبول بوده و از دیرباز تاکنون مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران قرار گرفته است. این کلیسا دارای یک تالار بزرگ و طولانی بوده که در دوره امپراتوری روم یکی از بزرگ ترین کلیساهای کاتولیک استانبول شناخته می شد. 

تاریخچه این کلیسا

معماری حیرت انگیز کلیسای سنت آنتونیو استانبول

معماری مهندس این کلیسا یک ایتالیایی بوده که کلیسای سنت آنتونیو را به سبک نئو گوتیک ساخته و طراحی کرده است. یکی از موضوعات بسیاری مهم و جالب برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول، حضور پاپ ژان بیست و سوم، رهبر واتیکان از سال 1958 تا زمان مرگش در سال 1963 به عنوان یک سفیر رسمی واتیکان در کلیسای سنت آنتونیو استانبول، حدودا ده سال، قبل از انتخاب پاپ است. او در کشور ایتالیا متولد شده بود و به خاطر علاقه ای که به کشور ترکیه و البته شهر استانبول داشت، به پاپ ترک نیز شناخته می شود. 

معماری حیرت انگیز کلیسای سنت آنتونیو استانبول

ساعات بازدید از کلیسای سنت آنتونیو استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هفت بعد از ظهر از کلیسای سنت آنتونیو این شهر دیدن کنند.