دبی شهری با نهرهای پرآب و تفریحات لوکس بوده که توانسته توریست ها و گردشگران تور دبی را به سمت خود جذب کند. این شهر با داشتن این نهرها، کشتی های تفریحی بسیاری داشته که یکی از آن ها باتوکس نام دارد. این کشتی تفریحی را میتوان در منطقه بور دبی و روبروی کنسولگری کویت پیدا کرد. زمانی که به ورودی این کشتی تفریحی رسیدید، قبل از سوار شدن میتوانید از فروشگاه باتوکس که درست در همانجاست دیدن کرده و خرید کنید. این کشتی لوکس و رویایی به شما تجربه ای از غذاهای تازه و لذیذ به همراه گشت و گذار در آبراه های دبی را میدهد. کشتی باتوکس اولین کشتی کروز دبی با رستوران و سرآشپز حرفه می باشد. بهترین زمان برای عکاسی روی این کشتی هنگام عصر است. 

کشتی تفریحی باتوکس دبی

امکانات کشتی تفریحی باتوکس دبی

این کشتی تفریحی میتواند همزمان به 300 نفر بدون هیچ مشکل و کم و کاستی خدمات ارائه دهید. توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند جشن تولدها، راه اندازی محصولات، جمع آوری کمک های مالی، کنفرانس های مطبوعاتی، جلسات شرکت ها، عروسی ها، صبحانه ها کاری، جشن های خصوصی و ... را روی این کشتی برگزار کنند. همچنین امکاناتی مناسب برای توریست ها، خانواده ها و زوجین در نظر گرفته شده است. در این کشتی سالنی زیبا همراه با سقف و دیواره های شیشه ای قرار داشته که در آن تعدادی میز غذاخوری چوبی به رنگ قهوه ای برای سرو غذا، میان وعده و نوشیدنی در دو طرف چیده شده است. شیشه های این سالن آنقدر تمیز و شفاف بوده از پشت آن میتوان کاملا واضح بیرون را دید. همینطور یک تهویه هوای مناسب برای این سالن سرپوشیده در نظر گرفته شده. سرتاسر این کشتی با نورپردازی و لوسترهای زیبا تزئین و زیبا شده است. همینطور در قسمت عرشه نیز میزهای بلندی برای راحتی بیشتر میهمانان و لذت بردن از هوای تازه گذاشته شده است. 

رستوران کشتی تفریحی باتوکس دبی

رستوران این کشتی تفریحی دبی دارای چهار قسمت بوده که شامل انتخاب گسترده ای از غذاها و نوشیدنی های فوق العاده برای میهمانان می باشد. این کشتی منظره ای زیبا و پاناروما را حین غذا خوردن به شما میدهد. این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام، منوی غذایی و دسر همراه با گوشت گاو اسپایسی با سس تارتار، صدف تفت داده شده، مرغ گریل با سس باربیکیو، دنده کباب بره، سالاد سبزیجات ژاپنی، سبزیجات کباب شده، سینه اردک مزه دار شده، قهوه خامه ای پرل، چیز کیک سه رنگ، ظرف میوه، دسر شکلات، و ... به توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. همینطور این کشتی به جز این وعده های اصلی، با میان وعده و نوشیدنی از میهمانان خود پذیرایی می کند. پرسنل رستوران کشتی تفریحی باتوکس لباس های شیکی داشته و کاملا صمیم و محترمانه رفتار می کنند. این پرسنل به زبان های آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، روسیه ای و چینی صحبت کرده و تمام خواسته های شما را برآورده می کنند.