کاخ اسفورتسسکو میلان : شهر میلان آثار تاریخی بسیاری داشته اما یکی از مهمترین و معروفترین آن که بنایی بسیار مجلل و باشکوه می باشد، کاخ اسفورتسسکو نام دارد. این کاخ معماری بی نظیر و فوق العاده ای داشته که و اوج معماری و هنر این کشور را نشان میدهد. کاخ اسفورتسسکو در همان بدو ساخت، برای ویسکونتی بوده اما بعد از مدت طولانی که گذشت، امپراتوری اسفورتسا آن را از آن خود کرد. این کاخ شاهکار معماری کشور ایتالیا را به شما نشان خواهد داد! کاخ اسفورتسسکو در یک زمین بسیار بزرگ ساخته شده که محوطه زیبا و شگفت انگیزی دارد. اگر به نمای این کاخ دقت کنید، میبینید که از آجرهای قرمز رنگ و نارنجی رنگ در ساخت آن استفاده شده است. چیزی که کاخ اسفورتسسکو را برای توریست ها و گردشگران تور ایتالیا نمایان و گویی مشخصه اصلی آن است، برجک بسیار زیبایی بوده که درست وسط این ساختمان و بنای اصلی کاخ قرار دارد. درست در زمان ورود به این کاخ میتوان برجک را دید که بالای درب ورودی قرار گرفته است. 

کاخ اسفورتسسکو میلان

آثار تاریخی موجود در کاخ اسفورتسسکو

ایتالیا با بسیاری از هنرمندان بزرگ دنیا مثل لئورناردو داوینچی و میکل آنژ شناخته می شود. اگر در سفرتان به میلان ایتالیا از کاخ اسفورتسسکو بازدید کردید، شاهد آثار و مجموعه بسیار مهم و دیدنی از این هنرمندان بزرگ خواهید بود. چند مجسمه ناتمام و نیمه کاره از مجسمه ساز و شاعر معروف ایتالیایی به اسم میکل آنژ در کاخ اسفورتسسکو نگهداری شده و از گنجینه های با ارزش این کاخ محسوب می شوند. همینطور آثار بسیاری از لئوناردو داوینچی، مجسمه ساز، نقاش و معمار بزرگ ایتالیایی در کاخ اسفورتسسکو نگهداری می شوند که به ارزش این بنای باستانی می افزاید. یکی دیگر از جاذبه های این کلیسا، نقاشی سقفی بسیار زیبایی بوده که از این داوینچی در این کاخ وجود داشته و باعث زیباتر شدن این کاخ می شود. از دیگر آثار ارزشمند این کاخ میتوان به سازهای موسیقی موزیسین معروف، موتسارت نابغه اشاره کرد

آثار تاریخی موجود در کاخ اسفورتسسکو

بهترین زمان بازدید از کاخ اسفورتسسکو

توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا بهتر است فصل بهار و تابستان را که آب و هوا شرایط بهتر و مناسبتری را دارد برای بازدید از کاخ اسفورتسسکو میلان انتخاب کنند. 

بهترین زمان بازدید از کاخ اسفورتسسکو