چگونه وب سایت خود را به رتبه بالاتر در گوگل برسانیم

چگونه در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری کسب می کنید؟ خوب، داشتن یک ردپای دیجیتالی خوب، بخشی ضروری از بازاریابی امروزی است. هرچه مخاطبان خود دسترسی بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه گوگل به برند شما توجه کند و صفحات شما را هنگام جستجوی کلمات و عبارات مربوط به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید به کاربرانش نشان دهد، بیشتر می‌شود. البته، نمایش در صفحه یکی از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به این سادگی نیست. این امر بیش از یافتن در چندین مکان آنلاین نیاز دارد. وقتی می‌خواهید بفهمید که چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را در رتبه بالاتری در گوگل با سئو قرار دهید، باید در محتوای خود کار کنید و تجربیات کاربری ایجاد کنید که مرتبط‌تر، ارزشمندتر و متداول‌تر از رقبای شما هستند. چطوری این کار را انجام میدهی؟ سوال عالی! ما اینجا هستیم تا جواب شما را بدهیم.

1. محتوای مرتبط را منتشر کنید

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، شما باید بیشتر بر روی کیفیت محتوای خود تمرکز کنید تا کمیت پست هایی که منتشر می کنید. بله، شما باید به طور مکرر وبلاگ ها و به روز رسانی های اجتماعی را پست کنید، اما نمی توانید فقط کلمات را به خاطر کلمات در جهان قرار دهید. رساندن وب سایت خود به بالای گوگل به این معنی است که باید روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که به طور خاص با اهداف کاربران در هنگام جستجوی اطلاعات آنلاین مطابقت داشته باشد.

کلمات و عبارات کلیدی باید برای هر صفحه وب و پست در نظر گرفته شود، اما مراقب باشید که با فهرست عظیمی از کلمات کلیدی بیش از حد متعصب نباشید. رتبه بندی خوب برای هزاران گزینه ممکن است سخت باشد. در عوض، یک کلمه کلیدی متمرکز و شاید یک یا دو گزینه ثانویه را برای ایجاد محتوای خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای چندین کلمه کلیدی رتبه‌بندی کنید، برای هر عبارتی که هدف آن هستید یک صفحه جداگانه ایجاد کنید و پست‌های وبلاگی را برای هر موضوع جداگانه ایجاد کنید.

گوگل همچنین به تازگی محتوای شما نگاه می کند، به این معنی که مهم است که به طور منظم آن را به روز کنید. یکی از عواملی که موتور جستجو هنگام تصمیم گیری در مورد مرتبط بودن صفحات شما با کاربران خود در نظر می گیرد، تجزیه و تحلیل این است که چگونه اخیراً پست ها و صفحات شما منتشر شده اند. به عبارت دیگر، مهم است که محتوای تازه به طور منظم در جهان منتشر شود.

2. تجربه کاربری وب سایت خود را بهبود بخشید

اگر نرخ پرش شما بالا باشد، احتمالا گوگل شما را به کاربرانش توصیه نمی کند. چه چیزی باعث می شود افراد به محض ورود سایت شما را ترک کنند؟ خوب، صادقانه چیزهای مختلفی وجود دارد، اما اگر کاربر پسند نباشد، این یک راه مطمئن برای از دست دادن توجه مخاطبان شما قبل از اینکه آنها حتی شروع به آشنایی با برند شما کنند، است.

طراحی یک تجربه کاربری عالی یک تلاش همه جانبه است که واقعاً شامل تمام جنبه‌های سایت شما می‌شود که مردم با آن تماس می‌گیرند و با آن تعامل دارند، اما در اینجا چند عنصر اصلی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد:

جهت یابی. سایت شما باید برای مردم آسان باشد. بدون ناوبری واضح، مخاطبان شما احتمالاً ناامید می شوند و در جستجوی جایگزین های بهتر آن را ترک می کنند.

پاسخگویی موبایل امروزه جستجوهای بیشتری در موبایل نسبت به رایانه رومیزی انجام می شود، بنابراین سایت شما باید افرادی را در جایی که هستند ملاقات کند. طراحی سایت شما باید روان و قابل تنظیم با انواع دستگاه ها باشد.

سرعت صفحه هر چه بیشتر طول بکشد تا صفحات شما بارگذاری شود، احتمال از دست دادن بازدیدکنندگان بیشتر می شود. به گفته گوگل ، زمانی که سرعت بارگذاری صفحه از تنها یک به سه ثانیه افزایش یابد، احتمال پرش 32 درصد افزایش می یابد. برای بهینه سازی سرعت صفحه، سایت شما باید در عرض دو ثانیه بارگذاری شود.

3. به گوگل بگویید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید

وقتی سعی می کنید بفهمید که چگونه رتبه گوگل خود را افزایش دهید، باید سهم خود را برای کمک به این روند انجام دهید. خزنده‌های وب Google وظیفه کشف آنچه را که هر وب‌سایت در اینترنت ارائه می‌دهد برای ایجاد فهرست سازمان‌یافته از این اطلاعات و نشان دادن سریع نتایج مرتبط با تایپ کردن چیزی در نوار جستجو هستند. بنابراین، مهم است که با قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک مانند:

عناوین متا

توضیحات متا

URL ها

تگ های Alt

4. بک لینک های بیشتر بسازید

بک لینک ها لینک هایی هستند که از وب سایت دیگری می آیند و افراد را به وب سایت شما می فرستند. گوگل در طول فرآیند رتبه‌بندی، بک لینک‌ها را سنگین می‌کند، زیرا در نظر می‌گیرد که سایت‌هایی که به آن‌ها لینک می‌شوند، در تئوری، اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که سایت دیگری ارزشمند می‌داند. این به نوبه خود باعث می شود که موتور جستجو سایت های دارای بک لینک بالا را در نور بسیار مطلوب مشاهده کند.

پیوندهای ورودی به اعتبار دامنه وب سایت شما کمک می کند . اعتبار دامنه شما اندازه گیری میزان مرتبط بودن سایت شما با صنعت شما است. هر چه امتیاز اعتبار دامنه شما بالاتر باشد، امکان رتبه بندی خوب در SERP ها بیشتر می شود.

چگونه بک لینک دریافت می کنید ؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

محتوای آسمان خراش بسازید

راهنماهای نهایی را منتشر کنید

به دنبال سایت هایی باشید که میزبان پست های مهمان هستند

از اینفلوئنسرها استفاده کنید

5. برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

طبق مطالعه ای که توسط Perficient انجام شد ، 55 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که از جستجوی صوتی به عنوان یکی از سه روش برتر جستجوی اطلاعات آنلاین استفاده می کنند. بسیاری از مردم روش صحبت کردن با تلفن یا بلندگوهای هوشمند خود را به هر گزینه دیگری ترجیح می دهند. به این ترتیب، باید مطمئن شوید که سایت شما برای جستجوی صوتی بهینه شده است تا افراد بتوانند کسب و کار شما را در زمانی که درخواست های خود را تایپ نمی کنند، پیدا کنند. توجه به این نکته مهم است که افراد هنگام استفاده از جستجوی صوتی، چیزها را به گونه‌ای متفاوت بیان می‌کنند، بنابراین شما می‌خواهید کلمات کلیدی خود را در عبارات کامل و روانی که به سبکی طبیعی و محاوره‌ای جریان دارند، بگنجانید. همانطور که سعی می کنید دریابید که چگونه در گوگل رتبه اول را کسب کنید، ایجاد محتوای مناسب جستجوی صوتی بخشی ضروری از پازل است.

اگر برای بهبود رتبه سایت خود به کمک نیاز دارید، بهترین شرکت سئو اینجاست تا به شما کمک کند. تیم ما را استخدام کنید تا بتوانیم با استفاده از دانش و تخصص بازاریابی اینترنتی خود، شما را از موقعیت های جستجوی نامطلوب به دید بهینه آنلاین برسانیم!

سئوکار