وقتی ما در ماه تابستان هستیم به نظر می رسد همه طرز فکری برای تعطیلات تابستانی وجود دارد. بچه‌ها مدرسه را ترک می‌کنند، روزها طولانی‌تر هستند، نیاز به وقت بیشتری در فضای باز دارند، پیک نیک ها و باربیکیوها خود را به عنوان یک امر ضروری نشان می‌دهند، و ساعات طولانی شاد را نمی‌توان از دست داد. برخی از محل های کار حتی آخر هفته های تابستانی را با تعطیلات زودهنگام برای تمدید تعطیلات آخر هفته می دهند. با این حال و هوای تابستانی، اصلاً وارد شدن به یک روال تابستانی سازنده می تواند چالش برانگیز باشد. اما از تقویم آنلاین خود استفاده کنید تا شما را در مسیر بهره وری نگه دارد. تقویم رومیزی 1402

بهره وری برای هرشخصی به معنای متفاوت است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک پروژه تیمی، لازم باشد در محل کار بهره وری بیشتری داشته باشید. یا ممکن است لازم باشد در خانه بهره‌وری بیشتری داشته باشید، که می‌تواند حواس‌تان را پرت کند که بچه‌ها تمام روز در خانه هستند. در هر صورت، استفاده از تقویم می تواند مفید باشد. به خواندن در مورد اینکه چگونه استفاده از یک تقویم آنلاین می تواند بهترین اتفاقی باشد که برای شما و روال تابستانی شما افتاده است، ادامه دهید.سرسید 1402

  1.  از قبل برنامه ریزی کنید.

مهم نیست چه ماهی است، به تقویم ماه آینده نگاهی بیندازید. اگر خالی است، در جای مناسبی هستید. کلید مولد بودن در طول تابستان، برنامه ریزی از قبل و برنامه ریزی زودهنگام جزئیات است. این به این معنی است که برای برنامه ریزی برای همه بایدها و آرزوهای ماه آینده خود وقت بگذارید. برای انجام این کار، تقویم آنلاین دلخواه خود را باز کنید و با علامت گذاری قرار ملاقات هایی مانند ویزیت پزشک یا کوتاه کردن مو شروع کنید. همچنین، کارهایی را که می‌خواهید در آن ماه انجام دهید، فهرست کنید، مانند سازماندهی مجدد انبار یا ملاقات با یک دوست. اگر وقت اضافی دارید، می‌توانید این فهرست آرزوها را بررسی کنید. باز هم، این چیزهایی است که باید انجام شود، اما در مورد زمان بندی انعطاف بیشتری داشته باشید.

برنامه ریزی  از قبل و آینده بسته به نیازهای خاص شما می تواند برای همه متفاوت به نظر برسد. اگر مهلت کاری برای ماه آینده دارید، آن را در تقویم خود علامت بزنید. زمان اختصاص داده شده به کار روی این پروژه خاص را در هفته های آینده متوقف کنید. اگر واقعاً نیاز به رنگ آمیزی اتاق خواب کودک دارید، یک روز در تقویم قرار دهید که بتوانید این کار را انجام دهید. همچنین، یک بلوک زمانی برای خرید همه لوازم اضافه کنید. یک ترفند برای برنامه ریزی از قبل این است که به خودتان زمان کافی بدهید. حتی اگر فکر می کنید فقط دو ساعت طول می کشد تا یک اتاق خواب را رنگ کنید، سه یا حتی چهار ساعت به خودتان فرصت دهید. این باعث نمی شود در روز برنامه ریزی شده احساس عجله و دیوانگی کنید. اگه زودتر تمومش کنی عالیه اکنون زمان بیشتری دارید تا چیز دیگری را از لیست کارهایتان علامت بزنید.

  1.  برنامه سفر خود را زودتر به اشتراک بگذارید.

یکی از مزایای بسیاری در تابستان این است که مردم تمایل دارند آرامش بیشتری داشته باشند. آنها احساس راحتی بیشتری می کنند و  در برخی موارد به احتمال زیاد با روزهای خود انعطاف پذیر هستند. اما، البته، تابستان نیز زمانی است که افراد بیشتری در سفر هستند و در برنامه های روزمره خود نیستند. این ممکن است به معنای بیرون رفتن همکاران برای یک یا دو هفته در یک زمان یا یک پرستار بچه در یک تعطیلات طولانی آخر هفته باشد. هنگامی که برنامه های سفر تابستانی خود و سایر اولویت ها را مشخص کردید، آنها را با هرکسی که نیاز به اطلاع دارد به اشتراک بگذارید. این می تواند شبیه به اشتراک گذاشتن روزهای آینده خود با هم تیمی های خود یک یا دو ماه قبل باشد. هرچه زودتر بتوانید دیگران را از برنامه های خود آگاه کنید، کارآمدتر بودن در روزهای منتهی به تعطیلات برای شما آسان تر خواهد بود.

در مورد آن فکر کنید  اگر قصد داشتید همسایه‌ای به گربه‌تان غذا بدهد و نامه‌های شما را در زمانی که نبودید دریافت کند و فقط متوجه شوید که آنها نیز در سفر هستند این شما را در موقعیت سختی قرار می‌دهد. شما زمان بیشتری را صرف یافتن جایگزینی خواهید کرد تا زمانی که هفته‌ها قبل از رفتن خود می‌دانستید.

 

به اشتراک گذاری تقویم آنلاین خود آسان تر از همیشه است. بسیاری از پلتفرم ها به شما این امکان را می دهند که برای نیازهای مختلف، مانند کار و زندگی خانگی، چندین تقویم داشته باشید. به عنوان مثال، می توانید یک تقویم سفر با روزهایی که در خانه نخواهید بود ایجاد کنید. سپس با هر کسی که در حلقه شما نیاز دارد به اشتراک بگذارید.

  1.  زمان مسدود کردن را شروع کنید.

یکی از ترندهای بهره وری، مسدود کردن زمان نامیده می شود . اساساً، این یک استراتژی برای دسته بندی وظایف خاص در بخش های زمانی در طول روز است. سپس، روز شما را بر اساس مواردی که باید در آن روز انجام دهید، تقسیم بندی می کند. این برای کسانی مفید است که احساس می‌کنند بدون اینکه کاری را تمام کنند، از کاری به کار دیگر تغییر می‌کنند. همچنین برای کسانی که احساس می‌کنند روزهای کاری‌شان به جای کار کردن بر روی موارد دستور کار، به پاسخگویی به دیگران می‌گذرد، عالی است.

فرض کنید شما یک نویسنده کتاب آشپزی هستید. می‌توانید صبح‌ها دستور العمل‌ها را آزمایش کنید، به مشتری مراجعه کنید، دوباره آن دستور غذا را آزمایش کنید، چند ایمیل را قبل از شام چک کنید و سپس شام بپزید. در عوض، ممکن است روز را با این فکر به پایان برسانید که واقعاً کار زیادی انجام نداده‌اید. تغییر یکپارچه از یک کار به کار دیگر برای مغز شما سخت است. یک روش بهتر این است که تمام آزمایش های دستور پخت خود را در زمان معینی مانند صبح انجام دهید. سپس در بعد از ظهر، می توانید زمان خود را برای پاسخ دادن به ایمیل ها، تماس گرفتن و انجام مصاحبه اختصاص دهید. از طرف دیگر، می توانید روزهایی را برای پخت و پز و روزهایی را برای کار با رایانه تعیین کنید. این همه مسدود کردن زمان در نظر گرفته می شود.

اگر می خواهید فرصتی برای مسدود کردن زمان بدهید، با استفاده از تقویم آنلاین خود شروع کنید. سپس، هر قسمت از روز خود را تقسیم کنید  از لحظه ای که از رختخواب بیرون می آیید تا زمانی که سرتان به بالش برخورد می کند. این به شما امکان کنترل کامل بر آنچه را که انجام خواهید داد و در چه دوره ای می دهد. باز هم، عجله نکنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای هر کار دارید.

فقط به این دلیل که تابستان است به این معنی نیست که بهره وری شما باید از دسترس خارج شود. با کمک تقویم رومیزی ارزان خود، می توانید به ماه های تابستان بروید و بدانید که باید چه کاری انجام دهید. با این حال، فقط به اینکه به خودتان بگویید سازنده باشید تکیه نکنید. برنامه ریزی از قبل ضروری است، به خصوص به این دلیل که شما (و هر کس دیگری) در این زمان در برنامه متفاوتی هستید. به همین دلیل ضروری است که در مورد برنامه های سفر خود از قبل آگاه باشید. مسدود کردن زمان یک ابزار عالی برای استفاده در تابستان است و پس از دستیابی به آن در تمام طول سال استفاده می شود. تمام آنچه گفته شد، اینجا به یک تابستان آرام و سازنده است!

سررسید اختصاصی

تولید کننده سررسید

چاپ سررسید