پل های محبوب تایلند : هزاران هزار جاذبه طبیعی و توریستی در کشور محبوب تایلند قرار دارند. این کشور که در قسمت جنوب شرقی آسیا قرار داشته، یکی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است. تایلند جدا از سواحل، مراکز خرید و جاذبه های طبیعی فوق العاده و بی همتا در دنیا، پل های جالبی هم دارد. این پل ها در طبیعت زیبا و به شکل بسیار جالب و جذاب در تایلند ساخته شده اند. توریست ها و گردشگران تور تایلند در ادامه میتوانند با پل های محبوب این کشور آسیایی آشنا شوند. 

پل لائوس تایلند

درست روی رودخانه مکونگ، در قسمت شمال شرقی تایلند، پل بسیار بزرگی به طول 1170متر ساخته شده است. این پل همانطور که از اسمش پیداست، تایلند را به لائوس متصل کرده و یکی از دو پل مهم برای متصل کردن این دو کشور در قسمت جنوب شرقی  آسیا می باشند. پل لائوس در سال 1994 ساخته شده و از همان ابتدا به عنوان مکان برای رفت و آمد بین این دو کشور بوده و همینطور بعدها در سال 2007 پل دیگری هم برای این دو کشور افتتاح شد. 

پل لائوس تایلند

پل رامای هشتم تایلند

یکی از پل های دیگر این کشور که به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنند، پل رامای هشتم است. این پل از تمام ساختمان های بلند شهر بانکوک دیده می شود. دیدن انعکاس پل روی رودخانه چائو فرایا بسیار خیره کننده و تماشایی است. حتما در سفرتان به شهر بانکوک، از این پل جذاب و شگفت انگیز دیدن کنید. پل رامای هشتم در سال 2002 با 475 متر طول افتتاح شده و از بزرگترین پل ها کابلی نامتقارن در تمام دنیا به حساب می اید. بهترین زمان برای بازدید از این پل میتوان هنگام غروب خورشید را مثال زد که همزمان نورهای نارنجی خورشید روی رودخانه می افتند 

پل رامای هشتم تایلند

پل یادبود پای تایلند

در قسمت شمالی کشور تایلند، شهر عجیب و غریبی به اسم پای قرار داشته که مقصد توریست ها و گردشگران عاشق طبیعت گردی به خصوص کوله به دوشان است. این شهر تایلند دارای جاذبه های فوق العاده بکر و سرسبز، هتل ها و هاستل های ارزان قیمت بسیار در اطرراف شهر می باشد. حتما اگر به طبیعت گردی علاقه مند هستید، بهترین مکان برای شما در تایلند، شهر پای می باشد. ان شهر دارای پلی جذاب بوده که یکی از پربازدید ترین جاذبه های آن شمرد می شود و به اسم پل یادبود جنگ جهانی دوم پای نیز شناخته می شود. این پل در زمان جنگ جهانی دوم برای خدمات رسانی به سربازان ژاپنی ساخته شد. قدمت این پل تاریخی به سال 1942 برمیگردد. 

پل یادبود پای تایلند

بزرگراه بانگ نا تایلند

طولانی ترین پل تایلند و طولانی ترین پل تمام دنیا بزرگراه بانگ نا می باشد. این پل 54 کیومتر طول داشته و دارای شش باند مختلف می باشد. برای ساخت این بزرگراه تایلند حدودا یک میلیارد دلار هزینه شده است. برعکس بسیاری از پل ها که روی آب و رودخانه ها ساخته شده اند، این پل روی اتوبان قرار داشته و به خاطر زیبایی که داشته، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند حتما از ان دیدن می کنند. دلیل اصلی ساخت این پا بهترین شدن خدمات حمل و نقل شهری می باشد. 

بزرگراه بانگ نا تایلند