مقدمه

ترکیه یکی از کشورهای توریست پذیر است که به دلیل شهرهای زیبایی که دارد گردشگران زیادی از سطح دنیا برای دیدن این کشور وارد ترکیه می‌شود. چند روز پیش که زلزله شدیدی در این کشور آمد توریست‌ها مقداری برای رفتن به این کشور دچار تردید شده اند.

در این مقاله مجموعه سرمایه گذاری بازرگان این را بررسی خواهد کرد که مقصد بعدی مهاجرت کجا است؟

زلزله در ترکیه باعث شد قبرس مقصد مهاجرت گردد

زلزله ای که در ترکیه آمد به همه نشان داد که این کشور بر روی چه خط گسل خطرناکی قرار دارد و این سبب شد تا گردشگران متردد شوند و از این ترس داشته باشند که با مسافرت و مهاجرت ما به این کشور باید هر لحظه منتظر وقوع این چنین اتفاقاتی باشیم بنابراین بسیاری از مهاجرت به ترکیه صرف نظر کرده اند. اما بعد از ترکیه مقصدی که از نظر موقعیت شباهت زیادی به این کشور دارد و در عین حال این خطرات در آن جا کمتر است کشوری نیست جز قبرس شمالی.

قبرس یک کشوری است که تقریبا شبیه به ترکیه است و از سال هاست که مقصد بسیاری از مهاجران است و الان می‌تواند گزینه خوبی برای مهاجرت باشد. مجموعه سرمایه گذاری بازرگان می‌تواند به شما کمک کند تا مهاجرت خوبی به این کشور داشته باشید.

 

خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی در این روزها درخواست های زیادی دارد. شاید بسیاری از شماها هم به خرید ملک و حتی مهاجرت به این کشور فکر نموده اید و شرایط الان شما و برنامه های آینده و اهداف طولانی مدت را بررسی نموده باشید اما مهاجرت از تصمیم های مهم و حساس در زندگی انسان است که باید با توجه به همه شرایط و قبل از این که هر گونه اقدامی انجام دهید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و با کسانی که تخصص و تجربه کافی در این حوزه دارند مشورت نمایید.

 مشاورین مجموعه سرمایه گذاری بازرگان همه تجربه و دانش و اطلاعات خود را برای راحت‌تر  کردن این مسیر در اختیار شما می‌گذارند.

 

مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی برای مهاجرت

در مقاله همه چیز درباره ی قبرس شمالی و تاریخچه قبرس شمالی در مورد تفاوت های قبرس شمالی و قبرس جنوبی به صورت مفصل صحبت کردیم. در مورد تفاوت های فرهنگی، پول رایج، هزینه های زندگی، زبان و گویش و همچنین چگونگی تشکیل قبرس شمالی و جنوبی کاملا توضیح دادیم.

اما مهمترین مسائل برای انتخاب یک کشور برای مقصد مهاجرت، در نظر گرفتن سطح رفاهیات، سطح درآمدی، هزینه های زندگی و حتی سطح علمی است که در پایان این مطلب شما به تمام اطلاعاتی که نیاز دارید و دست خواهید یافت.

مزایا مهاجرت به قبرس شمالی

مهمترین ویژگی‌ها برای مهاجرت کردن به قبرس را در ادامه برای شما بیان می‌کنیم اما باید دقت داشته باشید که شرایط عالی و خصوصیت برای هر کسی بسته به فرهنگ و افکار شخصی می‌تواند فرق داشته باشد.

برای مردم ایران نیاز به صادر شدن ویزا نیست

ارتباط محکم با قبرس و راحتی در رفت و آمد

فاصله خیلی کم و نزدیکی این کشور به ایران

هزینه‌های کم زندگی ، خانه و تحصیل در این کشور

آب و هوای معتدل در همه فصل های سال

یکی از مناطق توریستی در همه جای دنیا

جاهای تفریحی و طبیعی خیلی زیاد و زیبا

دریافت اقامت و کار آسان از طریق تحصیل

اخذ اقامت به وسیله سرمایه‌گذاری در این کشور وجود دارد آن هم با سرمایه کم

روش های متفاوت مهاجرت به قبرس شمالی

روش های گوناگونی برای مهاجرت کردن وجود دارد، انتخاب کردن مقصد مناسب برای مهاجرت کار راحتی نیست و در حقیقت نمی‌توان در یک نوشته به شکل کامل و جامع به این مسئله پرداخت؛ توصیه می‌کنیم قبل از اینکه دچار نگرانی شوید و اطلاعات نادرست شما را در انتخاب کردن راه صحیح گمراه نماید.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

برای مهاجرت کاری به هر جایی از دنیا اول باید شرایط کار آن کشور مقصد را بررسی کرد مثل این که درآمد سرانه و نرخ بیکاری در این کشور چه اندازه است. هر مقدار درآمد سرانه به نسبت بقیه کشور‌ها بیشتر باشد احتمال موفقیت و کسب درآمد شما بیشتر خواهد بود. میزان بیکاری هم به شما این را بیان خواهد کرد که چند درصد از افراد این کشور بیکار می‌باشند و موقعیت های کار خوبی در این کشور وجود دارد یا خیر.

متوسط درآمدی هر شخص در قبرس شمالی را باید با مقدار هزینه‌هایی  که برای زندگی در این کشور وجود دارد مقایسه نمود نه با متوسط درآمد در کشور ما. اکثر مهاجرینی که از کشور ما مهاجرت می‌کنند با ویزای کاری به بقیه کشورها مهاجرت کرده‌اند و این افراد بعد از گذشت چند وقت متوجه می‌شوند که هزینه‌ها این کشور زیاد است و ابتدا به طور کامل بررسی نکرده‌اند و با شکست دومرتبه مجبور به ترک این کشور می‌گردند.

یکی از اساسی‌ترین وظایف مشاورین مجموعه سرمایه گذاری بازرگان مشاوره در این رابطه است که می‌توانید فقط با یک تماس از همه شرایط مهاجرت به قبرس شمالی آگاه شوید.

 

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی یکی از شیوه های مهاجرت به قبرس می‌باشد. ادامه تحصیل در خارج از ایران یکی از فاکتورهای مهم دانشجویان ایران می‌باشد.شرایط و موقعیت های گوناگون تحصیلی در هر کشور برای دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند کاملا بسته به اهداف و آینده نگری ان متفاوت می‌باشد.

اولین گام برای مهاجرت تحصیلی به قبرس شناخت کامل دانشگاه های این کشور می‌باشد و این که دانشگاه های این کشور از نظر رتبه در میان دانشگاه های دنیا چه جایگاهی دارند؟

برترین دانشگاه های قبرس از قرار ذیل می‌باشند: دانشگاه University of Cyprus و دانشگاه Frederick University

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در قبرس یکی از راه های دریافت اقامت در این کشور می‌باشد.سرمایه گذاری در یک کشور دیگر یک ریسک به حساب می‌آید بنابراین باید ابتدا مطالعات کاملی در این رابطه داشته باشید و با شناخت کافی اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا در رابطه با این گفتیم که ترکیه مقصد بسیاری از مهاجران در دنیا بود. اما بعد از زلزله ای که اخیرا در این کشور رخ داد بسیاری از مهاجرت به این کشور باز ایستاده‌اند و به دنبال مقصد دیگری هستند. در این بین مهاجرت به قبرس شمالی در ابتدای این لیست قرار دارد.

مجموعه سرمایه گذاری بازرگان در کنار شما عزیزان است که آموزش های لازم را به شما بدهد تا مهاجرت خوبی را تجربه نمایید. برای این کار کافی است با ما در ارتباط باشید.