پارک کارالیوگلوی آنتالیا : برای رسیدن به پارک کارالیوگلوی آنتالیا باید از سمت قدیمی شهر وارد شوید. وقتی وارد قسمت قدیمی شهر شدید، بعد از خروج از آن برج هیدریلیک را میبینید. این برج روبروی دریای مدیترانه قرار داشته و قدمت آن به زمان رمی ها و قرن دوم بر می گردد. در کنار این برج پارک کارالیوگلوی آنتالیا قرار داشته و یکی از پارک ها محبوب در شهر است. پارک کارالیوگلوی مکانی است که توریست ها و گردشگران تور آنتالیا حتما باید همراه با دوربین عکاسی وارد آن شوند. پیاده روی روی سنگفرش های این پارک در کنار درختمان نخل، یکی از کارهای مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور آنتالیا در این پارک است.

پارک کارالیوگلوی آنتالیا

یکشنبه های پارک کارالیوگلوی آنتالیا

یکشنبه ها در پارک کارالیوگلوی، یک روز به خصوص است. هر یکشنبه به خاطر اینکه یک روز تعطیل است، این پارک مملو از جوانانی بوده که برای تفریح و سرگرمی آمده اند. اگر میخواهید درباره فرهنگ مردم آنتالیا آشنا شوید، پارک کارالیوگلوی آنتالیا نیز میتواند مکان خوبی باشد به خصوص اگر روزهای یک شنبه که شلوغ و پر هیاهو است.

یکشنبه های پارک کارالیوگلوی آنتالیا

رستوران و کافه پارک کارالیوگلوی آنتالیا

بهترین مکان در آنتالیا برای آن که چند ساعتی را نشسته و در مکانی دنج مشغول نوشیدن قهوه شوید، کافه های پارک کارالیوگلوی آنتالیا هستند. بهترین قهوه های آنتالیا در کافه های این پارک هستند. چندین ساعت گذراندن وقت در این پارک ارزش دارد.

رستوران و کافه پارک کارالیوگلوی آنتالیا

دسترسی های نزدیک به پارک کارالیوگلوی آنتالیا

نزدیک به این پارک آنتالیا، چند جاذبه گردشگری مثل سواحل، دروازه هادریان، برج هیدیرلیک، منطقه قدیمی آنتالیا و ... قرار دارند. برای رسیدن به پارک کارالیوگلوی آنتالیا، باید وارد قسمت قدیمی شهر شوید.