پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند : این پارک ملی تایلند متشکل از چهل جزیره زیبا و بکر بوده که حیرت انگیزترین چشم اندازهای ساحلی کشور را دارند که تاکنون هیچ جا ندیده اید. این پارک بهترین مکان برای علاقه مندان به غواصی بوده و امکانات خوبی هم برای آن در پارک فراهم شده است. جزیره های پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند به دلیل کوهستان های مرتفع از جنس آهک، سواحل شنی سفید، جنگل های سرسبز، غارها، ابشارها، دریاچه های پنهان، مانگروهای حاصلخیز و ... بین توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار محبوب و مشهور واقع شده. این پارک صد کیلومتر مربع از زمین و دریا را در محوطه ای محاظت شده دارد. توریست ها و گردشگران میتوانند با بازدید از هر جزیره این پارک، زیستگاه های متنوعی از حیات وحش و موجودات دریایی را از نزدیک ببینند. به خاطر استقبال بسیار خوب توریست ها و گردشگران تایلند از این پارک ملی مو کو آنگ تونگ و جزیره هایش، امکانات تفریحی و خدمات بسیار خوبی در بوجود آورده اند تا از بودن در آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا با نقاط مختلف و امکانات تفریحی این پارک و جزیره هایش آشنا شوید. 

پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند

تاریخ پارک ملی آنگ تونگ

پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند سال 1980 ساخته شده است. این پارک تقریبا شامل هشتاد درصد از مساحت کل مجمع الجزایر می باشد. این پارک ملی بعد از افتتاح عنوان کرد که توسعه و ساخت و ساز جزایر آن به شکل خود باقی خواهند ماند و فقط کسانی که برگزار کننده های دارای گواهینامه هستند میتوانند به آن ها وارد شوند. پارک ملی مو کو آنگ تونگ به سرعت بین مردم و توریست ها محبوب واقع شد و حتی نویسنده معروف الکس گارلند در رمان ساحل خود به آن اشاره کرده است. این پارک ملی را میتوان به عنوان مکانی که طبیعت گردان به دنبال جزیره های شگفت انگیز میگردند تا در آن اقامت کنند معرفی کرد. در پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند فقط یک جزیره قابل سکونت بوده آن هم جزیره پالوآی است. این جزیره محل زندگی کولی های دریایی بوده که همچنان با با سبک زندگی سنتی و ماهیگیری روزگار خود را میگذرانند. 

تاریخ پارک ملی آنگ تونگ

امکانات تفریحی و خدمات رفاهی پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند

در گوشه و کنار این پارک بزرگ و دوست داشتنی، رستوران ها  کافه های بسیار خوبی قرار گرفته اند. این رستوران ها برای پذیرایی از میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. اگر با بازدید از پارک ملی مو کو آنگ تونگ فکر اقامت چند روزه در آن به سرتان زد، میتوانید در کو ساموی یک اقامتگاه ارزان پیدا کرده و یک سفر یک یا دو روزه را در پارک برای خود تدارک ببینید. انواع تفریحات مختلف در این پارک ملی ارائه شده تا توریست ها و گردشگران از بودن در آن خاطرات خوشی را به ثبت برسانند. یکی از این تفریحات محبوب، قایق سواری در آبگیرهاست. پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند آبگیرهای بسیاری داشته و میتوان در طبیعت پارک قایق سواری بسیار خوبی داشت. تفریحات دیگری هم مثل موج سواری، کایاک سواری در دریا، غواصی، کوهنوردی و ... در این پارک بوجود آمده اند. بعد از یک تفریح آبی حسابی، میتوانید به جنگل پارک برگشته و از حیوانات دوست داشتنی مثل سمور، میمون ها و گراز وحشی دیدن کنید. پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند یکی از بهترین و محبوبترین جاذبه های توریستی تایلند است. 

امکانات تفریحی و خدمات رفاهی پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند

بهترین زمان برای بازدید از این پارک تایلند

بهترین زمان برای بازدید توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند از این پارک ملی، بین ماه های مارس تا ماه اکتبر است. در این بازه زمانی دریا آرامتر بوده و همه چیز مرتب است. همینطور لازم به ذکر است تا بدانید که پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند بین ماه های نوامبر تا ژانویه به خاطر آب و هوای بد بسته می شود. 

بهترین زمان برای بازدید از این پارک تایلند

هزینه های بازدید و دسترسی های نزدیک به پارک ملی مو کو آنگ تونگ تایلند

پارک ملی مو کو آنگ تونگ در فاصله 28 کیلومتری از ساموی و 32 کیلومتری از کو فانگان قرار دارد. این پارک به عنوان مبلغ ورودی از توریست ها و گردشگران بزرگسال تور ارزان تایلند دویست بات و برای هر کودک صد بات میگیرد. تایلندی ها نیز میتوانند با پرداخت کردن چهل بات از پارک دیدن کنند.