پارک متانیک استانبول : یکی از مکان های آرامش بخش در استانبول که به دلیل محیط زیبا و طبیعت فوق العاده اش طرفداران زیادی پیدا کرده است، پارک متانیک می باشد. این پارک مرتفع ترین و زیباترین درخت های شهر داشته و علاوه بر آن ها گیاهان سرسبز بسیاری را در خود پرورش داده تا محیطی زیباتر داشته و فضای پارک خوش عطر و بو شود. در کنار این درختان و گیاهان، گونه های مختلف پرندگان نیز در پارک متانیک استانبول زندگی کرده و پارک را زیباتر کرده اند. توریست ها و گردشگران تور استانبول این پارک را برای استراحت، آرامش و استفاده از هوای پاک و تمیز به همراه چشم اندازی زیبا انتخاب می کنند. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با این پارک استانبول و امکانات و خدماتش آشنا شوید. 

پارک متانیک استانبول

محوطه پارک متانیک استانبول

همانطور که در ابتدا گفته شد، پارک متانیک استانبول جاذبه ای از گیاهان و گونه های مختلف پرندگان از سراسر دنیاست. این پارک درختان سرسبز و چندین ساله ای داشته که هرکدام از قسمت های مختلف دنیا جمع شده و در پارک پرورش داده شده اند. وجود همین گیاهان و پرندگان باعث شده تا پارک متانیک استانبول محیطی بسیار زیبا با عطر و بویی خوش داشته باشد.

محوطه پارک متانیک استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی این پارک

میتوانید در این پارک عصر دل انگیز و به یاد ماندنی را همراه با خوردن غذاهای مورد علاقه تان از رستوران های معروف و معتبر در این مکان بگذرانید. رستوران های پارک متانیک انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول سرو می کند. از خدماتی که در این پارک استانبول ارائه شده میتوان به سرویس بهداشتی، زمین بازی مخصوص کودکان، وسایل ورزشی، نیمکت و ... اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم قبل از بازگشت از پارک حتما عکس یادگارید در باغ آن بگیرید.

رستوران ها و امکانات رفاهی این پارک

دسترسی های نزدیک به پارک متانیک استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند این پارک را در محله بایرام اوغلو داریجا در فاصله 38 کیلومتری از شهر پیدا کنند.