پارک فتحی پاشا استانبول : بعد از روزی پر از هیجان و انرژی در پارک های آبی، جاذبه های گردشگری و دیگر مراکز تفریحی استانبول، پیشنهاد می کنیم در یکی از پارک های شهر مثل پارک گلخانه، پارک امیرگان، پارک فتحی پاشا، پارک ییلدیز و جنگل بلگراد، پارک فتحی پاشا و ... استراحتی بکنید. پارک فتحی پاشا، مساحت بسیار بزرگی داشته و دارای محیطی زیبا، تمیز و چشم اندازی فوق العاده به سمت شهر می باشد. همچنین قدمت این پارک به زمان عثمانی ها برمیگردد. این پارک در قسمت اسیایی استانبول و با فاصله بسیار کوتاهی تا کرانه های تنگه بسفر قرار دارد. پارک فتحی در طول سال ها، مورد بازسازی های بسیار قرار گرفته و اکنون روی تپه در منطقه اسکودار، پذیرای توریست ها و گردشگران تور استانبول می باشد. این پارک شانزده هکتار مساحت داشته و به خاطر داشتن درخت های بسیار و مختلفش، به عنوان منبع اکسیژن و تصفیه کننده هوا در استانبول شناخته می شود. این پارک در دوران فتحی احمد پاشا، زمانی که وی از وزیران و فرمانداران زمان عثمانی بود ساخته شده و محیط بسیار زیبایی دارد. 

پارک فتحی پاشا استانبول

جاذبه های تفریحی پارک فتحی پاشا استانبول

این پارک برای برپا کردن پیک نیک ها و دورهمی های دوستانه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار مناسب می باشد. بسیاری از توریست ها و شهروندان استانبول روزهای آخر هفته و تعطیلات خود را در این پارک زیبا میگذرانند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این پارک میتوان به یک زمین بسکتبال، دو زمین بازی کودکان، رستوران و کافه و دو زمین ورزشی اشاره کرد. 

جاذبه های تفریحی پارک فتحی پاشا استانبول

دسترسی های نزدیک به پارک فتحی پاشا استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رسیدن به این پارک استفاده کنند. اتوبوس های خط Beykoz-Üsküdar و یا Kirazlıtepe-Üsküdar شما را به پارک فتحی میرسانند. همینطور اگر میخواهید از تاکسی و یا خودروی شخصی برای رسیدن به این پارک استفاده کنید، مسیرهای  Beylerbeyi و یا Kuzguncuk را استفاده کنید.