پارک صفا : دوست دراید در یک پارک سرسبز و زیبا در مرکز شهر دبی قدم بزنید؟ دوست دارید برج زیبای ایفل و تاج محل و دیگر نمادهای کشورهای دیگر را از نزدیک ببینید؟ پارک صفا ، از قدیمی ترین پارکهای شهر دبی را فراموش نکنید! این پارک با وجود آبشار و دریاچه زیبا در خودش بسیار پرطرفدار بوده و به بزرگی 65 هزار هکتار است. پارک صفا نمادهایی که در دیگر کشورها معروف هستند را به صورت ماکت ساخته و در پارک قرار داده است. این پارک 42 سال پیش در مرکز دبی ساخته شد.

خدمات تفریحی پارک صفا :

امکانات تفریحی این مکان خیلی بیشتر از دیگر پارک های دبی است. شما میتوانید در این پارک مشغول به بازی کامپیوتری، ماشین های کوبنده و برقی و از همه مهم تر ورزش هایی مثل تنیس، والیبال، فوتبال، بسکتبال و خیلی از ورزشهای دیگر که برای آن زمینی در نظر گرفته شده انجام دهید.  البته دوچرخه سواری را در این پارک سرسبز و زیبا تنها با پرداخت سی درهم را بیشتر به شما پیشنهاد میکنیم. خیلی از خانواده های ساکن دبی و توریست های تور دبی آخر هفته های خود را برای پیکنیک و کباب خوردن از پارک صفا استفاده میکنند.

خدمات تفریحی پارک صفا

نمای داخل پارک صفا :

این پارک 3دریاچه نسبتا بزرگ داشته و بیشتر از 200 نوع از پرندگان را در خود جای داده است. آبشار و فواره های زیبای پارک جلوه ای زیبا به آن بخشیده است.

نمای داخل پارک صفا

ساعت بازدید از پارک صفا :

هر روز به جز دوشنبه ها که مختص به خانم ها و کودکان زیر هفت است، از ساعت 8 تا 10:30 میباشد.

آدرس پارک صفا :

Safa Park Al Wasl RdDubaiUnited Arab Emirates