پارک سمپیون میلان : از جمله جاذبه های تفریحی و سرگرم کننده شهر میلان ایتالیا، میتوان به پارک سمپیون میلان اشاره کرد. سمیپیون یکی از بهترین پارک هاش شهر میلان بوده که در سال 1888 میلادی به وسعتی به اندازه 386 مترمربع ساخته شده است. توریست ها و گردشگران تور ایتالیا میتوانند قبل از رسیدن به این پارک از باغی که قبل از پارک قرار داشته و وسعتی به اندازه سیصد هکتار داشته دیدن کنند. این باغ زمانی متعلق به شکار دوک بوده است. پارک سمپیون میلان از معروف ترین و محبوب ترین پارک های شهر میلان بوده و بین میدان سیمپیون و کاستلو سفورزسکو قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور اروپا که میخواهند در محیطی آرام و سرسبز در شهر میلان قدم زده و از هوای تازه لذت ببرند، پیشنهاد می کنیم حتما سری به پارک سمپیون بزنند. 

پارک سمپیون میلان

تاریخچه ساخت پارک سمپیون 

پارک سمپیون در قسمت مرکز فرهنگی و منطقه یک شهر میلان ساخته شده است. طراح داخلی این پارک ایتالیایی معمار و هنرمندی به اسم امیلیو آلماگناست. طراحی این پارک به گونه ای بوده که چشم اندازی 360 درجه از به سمت قلعه اسفورزکو و طاق صلح داشته، دو جاذبه بسیار مهم و دیدنی کشور ایتالیا که توریست ها و گردشگران تور ایتالیا بدون بازدید از آن ها میلان را ترک نخواهند کرد. بنابراین شما میتوایند از این پارک به راحتی این دو جاذبه را تماشا کنید. پارک سمپیون شاهران و مسیر اصلی شهر میلان در زمان امپراتوری ناپلئون بوده و به سبک نئوکلاسیک طراحی شده است. این پارک حاذبه هایی مثل دریاچه، طاقی و آمفی تئاتر به سبک رومی، اکواریوم عمومی آرنا سیویکا و برج توره برانکا را داراست. 

تاریخچه ساخت پارک سمپیون

امکانات و خدمات رفاهی در این پارک میلان

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در این پارک میلان میتوانند از سرگرمی ها و تفریحاتی مثل زمین بازی، زمین های ورزشی والیبال و بسکتبال، مسیرهای مختلف پیاده روی، طبیعت سرسبز و زیبا و ... استفاده کنند. همینطور پارک سمپیون میلان در طول سال میزبان بسیاری از فستیوال ها، جشنواره ها، فعالیت های تفریحی و برنامه های مفرح دیدنی می باشد. از جمله خدمات ضروری در پارک سمپیون میلان میتوان به سرویس بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان و کتابخانه عمومی اشاره کرد. 

امکانات و خدمات رفاهی در این پارک میلان

دسترسی های نزدیک به پارک سمپیون میلان

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا میتوانند با استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و تاکسی به راحتی به پارک سمپیون میلان دسترسی داشته باشند و زیبایی های آن لذت ببرند.