پارک سافاری دبی بیشتر از 2500 حیوان داشته که در آن بدون وجود هیچ قفسی زندگی می کند. این پارک در حال تلاش است تا به یک مقصد گردشگری پیشرو در سراسر جهان باشید، در حالی که بهترین شیوه ها در زمینه رفاه حیوانات، تغذیه و اخلاق را زیر نظر شهرداری دبی حفظ می کند. دبی سافاری برای تبدیل شدن به یکی از ده باغ وحش برتر در سطح بین المللی و یک مقصد گردشگری پیشرو در سراسر جهان تلاش می کند. این مقصد به خاطر کارهای استثنایی خود در حفظ استاندارد بالای رفاه حیوانات، تغذیه و رفتار درست با حیوانات، توجه جامعه جهانی را به سمت خود جلب می کند. 

پارک سافاری دبی

درباره دبی سافاری 

دبی سافاری پروژه ای است که توسط شهرداری دبی معرفی شده و با وسعت 119 هکتار بهترین زیستگاه برای حیات وحش را در توریست ها و گردشگران تور دبی قرار داده است. محیط متنوع متناسب با حیوانات مختلف، دهکده عربی، دهکده آسیایی، روستای آفریقایی و ... در این پارک از جمله جاذبه هایی بوده که توریست ها برای بازدید از آن ها به این پارک می آیند. مردم میتوانند در کنار این دره استراحت کرده و در کنار آبشار از یک پیک نیک لذت ببرند. 

درباره دبی سافاری

هدف از ایجاد این پارک سافاری

هدف این تیم حفظ و نگهداری از حیوانات وحشی و محیط زندگی آن ها از طریق آموزش، حمایت از دانش از طریق به اشتراک گذاری و برنامه های آگاهی است. آن ها با کمک تحقیقات، پیاده سازی ها و مطالعات مختلفی را انجام میدهند. این تیم به اجرای بهترین شیوه ها، تکنیک ها و روش های ضروری برای حیات وحش اختصاص یافته است. دبی سافاری یک مرکز اجتماعی است که تحت نظارت شهرداری دبی قرار دارد، بنابراین، دیدگاه آن با برنامه ملی 2021 امارات متحده عربی همگام است که حفاظت و حیات وحش را در صدر اولویت های خود قرار می دهد.

هدف از ایجاد این پارک سافاری

حیواناتی که در پارک سافاری خواهید دید 

توریست ها و گردشگران تور دبی بازدید از این پارک با حیوانات وحشی و عظیم الجثه بسیاری روبرو میشوند. پارک سافاری دبی به بازدید کنندگان این امکان را میدهد تا چیزهایی را تجربه کنند که تاکنون نکرده اند، یادبگیرند و لذت ببرند. پارک سافاری بزرگ ترین مجموعه خزندگان در دبی را داشته و اولین رکورد در جهان در نمایش تمساح ها دارد. همینطور حیوانات دیگری مثل شیرها، ببرها، بابون ها، زرافه،  هیپوزها، آنتلوپها و کفتارها در این پارک زندگی می کنند. نمایشگاه های دیگری مثل خرس ماه، نمایشگاه اورانگوتان، نمایشگاه اژدها کومودو، شیر سفید و ... در این پارک برگزار می شود. 

حیواناتی که در پارک سافاری خواهید دید

وسیله حمل و نقل در این پارک

زوموبیل یک وسیله نقلیه منحصر بفرد سافاری دبی است که مجهز به مدرن ترین ابزارهای یادگیری و کمک به کودکان است. مدارس میتوانند از ویزیت زوموبیل در ساعات مدرسه درخواست کنند تا با استفاده از زوموبیل ها از دبی سافاری دیدن کرده و در مورد حیوانات وحشی اطلاعات کسب کنند. 

وسیله حمل و نقل در این پارک

ساعات بازدید و هزینه بلیت پارک سافاری

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا پنج بعد از ظهر از این ارک دین کنند. به طور کلی بازدید از این پارک پنج ساعت طول خواهد کشید. هزینه ورودی به پارک سافاری دبی به استثنای دهکده سافاری، در حال حاضر با قیمت 50 دینار برای بزرگسالان و 20 دینار برای کودکان در نظر گرفته شده است. اگر فقط به سافاری آزاد علاقه مند هستید، نرخ ها برابر با بلیط پارک برای بزرگسالان و کودکان است. بلیت دسترسی کامل به این پارک برای بزرگسالان 85 دینار و برای کودکان 30 دینار می باشد. هزینه ورود به این پارک برای کودکان زیر سه سال، سالمندان و افراد معلول به صورت رایگان می باشد. 

ساعات بازدید و هزینه بلیت پارک سافاری

دسترسی های نزدیک به پارک سافاری دبی

برای رسیدن به این پارک جدید دبی که در الراقه قرار دارد، میتوانید از جاده راس الخور یا خیابان شیخ زاید بن آل نهیان استفاده کنید تا با فاصله 12 دقیقه از مرکز شهر به پارک برسید.