پارک ساحلی میرمهنا کیش : پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمالی جزیره کیش قرار داشته و در سال 1385 افتتاح شده است. در این پارک چهار پله برای سوار شدن به قایق های تفریحی و همینطور چهار مکان برای نشستن و تماشای دریای خیره کننده خلیج فارس ساخته شده که البته با نورپردازی، بسیار زیباتر شده اند. از روی اسکله این پارک میتوان اسکله ماهیگیری، کوه های جنوب کشورمان و مسجد ساحلی خاتم الانبیا را دید. توریست ها و گردشگران تور کیش در این پارک ساحلی میتوانند ماهیگیری کرده و در نوار ساحلی قدم بزنند و دریا را تماش کنند. پارک ساحلی میرمهنا کیش به دو قسمت فاز یک و فاز دو تقسیم می شود. فاز اول آن از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فازم دوم آن از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک می باشد.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

فاز یک پارک ساحلی میرمهنا کیش

41 هزار مترمربع از این پارک ساحلی به فاز یک اختصاص داده شده است. این فاز دارای مسیرهای پیاده روی، محل های پخت کباب، آلاچیق و البته پارکینگ نیز می بادش. از دیگر ویژگی های این فاز از پارک میتوان به دسترسی نزدیک به مسجد خاتم الانبیا اشاره کرد. نمازخانه، ساحلی بازار ماهی فروشان، کتابخانه عمومی و بازار عرب ها از دیگر دسترسی های نزدیک به این پارک هستند. در قسمت انتهایی از این پارک میتوان در کنار اسکله ماهیگیری کرده و یا به تماشای لاک پشت های ازاد نشست.

فاز یک پارک ساحلی میرمهنا کیش

فاز دو پارک ساحلی میرمهنا کیش

فاز دو این پارک پنجاه هزار مترمربع مساحت داشته و البته محوطه سازی آن همچنان به پایان نرسیده است. توریست ها و گردشگران تور ازان کیش میتوانند روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا کیش در بازه های زمانی مجاز، ماهیگیری کنند. در این قسمت شنا کردن ممنوع می باشد. در این قسمت به زودی دو زمین بازی برای کودکان نیز ساخته خواهد شد. فاز دو پارک ساحلی میرمهنا کیش به مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان نیز دسترسی بسیار نزدیکی دارد.

فاز دو پارک ساحلی میرمهنا کیش