پارک دینو پوکت : بین سواحل کاتا و کارون، پارک دینو قرار دارد. این پارک هیجان انگیز هجده منطقه تاریخی را به شما نشان خواهد داد. پارک دینو پوکت برای همه سنین، پیر و جوان مهیج و جذاب است. همینطور چندین دایناسور غول پیکر و بزرگ و البته ترسناک به صورت پراکنده در پارک دارد. در این پارک با دایناسورها و نحوه زندگی آن ها بیشتر آشنا می شوید. اگر کنار دایناسورهای این پارک ایستادید و احساس کردید از دهان آن ها آتش و بخار خارج می شود، نترسید! این دایناسورها هر سی دقیقه یکبار مثل یک آتشفشان، آتش مصنوعی از دهان خود بیرون می دهند. با اینکه پارک دینو، یک تفرجگاه قدیمی است اما توریست ها و گردشگران تور تایلند، هیچگاه از دیدن آن دست بر نمیدارند و همچنان نام این پارک با عنوان توریستی ترین پارک پوکت یادآوری می شود. اگر همراه با خانواده با تور تایلند به پوکت سفر کردید که چه بهتر! پارک دینو محیط خانوادگی و خوبی دارد، حتما از آن دیدن کنید.  

پارک دینو پوکت

امکانات رفاهی پارک دینو پوکت

انواع تفریحات، از جمله گلف در این پارک برای توریست ها و گردشگران تو تایلند وجود دارد که درست وسط جنگل قدیمی و ترسناک قرار داشته که هر طرف آن دایناسورهایی با سر و صداهای عجیب لرزه به تن شما می اندازند. از هر سنی در این پارک میتواند تفریح کرده و لذت ببرد. رستوران ها و کافه های شیکی در پارک دینو هستند که برای استراحت بسیار مناسب بوده و غذاهای خوشمزه و خوبی آماده می کنند. رستوران های پارک نورپردازی زیبا و دیدنی دارند، همینطور اگر وارد جنگل شوید، ساندویچ فروشی های دینو برگرز و بار دینو بار را خواهید دید. میتوانید از هرکدام که خواسته خوراکی تهیه کرده و مشغول بازدید شوید. در آخر هم با گرفتن یک عکس یادگاری تکی یا خانوادگی، این تجربه هیجان انگیز را برای خود ثبت کنید.

امکانات رفاهی پارک دینو پوکت

هزینه بلیط و ساعات بازدید از پارک دینو پوکت

پارک دینو پوکت، همانطور که گفته شد بین ساحل کاتا و کارون قرار داشته و نزدیک به هتل مارینا ریزورت است. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند از ساعت نه صبح تا هشت شب از پارک دینو بازدید کنند. هزینه بلیط برای این پارک، در ازای هر نفر 240 بات می باشد. 

هزینه بلیط و ساعات بازدید از پارک دینو پوکت