پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی : یکی از مهیج ترین مکان هایی که در لنکاوی مالزی میتوان پیدا کرد، پارک دریایی پولائو پایار است. این پارک به مساحت دو مایل در فاصله سی کیلومتری جزیره لنکاوی قرار داشته و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می شود. توریست ها و گردشگرانی که میخواهند تفریحی به یاد ماندنی و هیجان انگیز را از سفر تور مالزی خود ثبت کنند، پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی بهترین پیشنهاد است. این پارک سالانه بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان دارد. پارک دریایی پولائو پایار در سال 1985 یک منطقه حفاظت شده تخت نظارت قسمت شیلات مالزی شد. این پارک دریایی اکنون دارای حیات آبی گوناگون و گیاهان دریایی می باشد. پارک دریایی پولائو پایار در قسمت شمالی مالاکا قرار داشته و دارای چهار جزیره غیر مسکونی به نام های پولائو پایار، پولائو لمبو، پولائو سگانتانگ و پولائو کاسا است. از بین این جزیره ها، جزیره پولائو پایار بزرگتر و محبوب تر است.

پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

باغ مرجان در پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

از محبوب ترین قسمت های این پارک بین توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی، باغ مرجان است. این باغ زیر دریا قرار داشته و بوسیله مرجان های رنگی و نرم پوشیده شده. به خاطر تمیز بودن و حفاظت کردن از آب های این پارک، بهترین مکان برای غواصی سطحی و عمقی در است. پیشنهاد می شود حتما برای یکبار هم که شده غواصی در آب های زلال و شفاف این پارک را امتحان کنید تا ماسه های سفید، مرجان ها و ماهی های رنگارنگ آن را ببینید. یکی از عجیب ترین تفریحات این پارک غذا دادن به کوسه هاست که ممکن است برایتان جالب باشد.

باغ مرجان در پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

هزینه بلیط و دسترسی های نزدیک به پارک دریایی پولائو پایار لنکاوی

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی میتوانند برای رسیدن به این پارک دریایی از قایق های چوبی استفاده کنند. با استفاده از این قایق ها طی 45 تا یک ساعت به پارک خواهید رسید. توجه داشته باشید که بلیط قایق ها را باید از یک روز قبل تهیه کرده باشید. با رسیدن به این جزیره از هر مسافر عوارض گرفته می شود. برای بزرگسالان پنج رینگیت و برای کودکان 2.5 رینگیت.