پارک برفی سرپوشیده توریوم در استانبول : مرکز خرید توریوم در شهر استانبول، سال 2008 در منطقه اسن پورت شروع به ساخت کرده و در پاییز سال 2010 توسط نمایندگان دولت به خصوص رجب طیب اردوغام، افتتاح شد. توریوم با سرمایه گذاری بیست میلیون یورو، بزرگترین مرکز تفریحی در کشور ترکیه می باشد. ترکیه با افتتاح این مرکز تجاری و تفریحی سعی کرده تا توریست ها و گردشگران بیشتری از تور استانبول را به سمت خود جذب کند. مرکز خرید توریوم تقریبا 4500 مترمربع از مساحت خود را به مرکز تفریحی اختصاص داده که یکی از بهترین تفریحات آن، پارک برفی سرپوشیده است. این پارک در تمام فصل های سال باز بوده و ماهانه بیشتر از یک میلیون بازدیدکننده دارد. این پارک برفی که اولین پارک برفی سرپوشیده در استانبول می باشد، توانسته دو هزار شغل ایجاد کند. پارک برفی سرپوشیده توریوم امکانات تفریحی متنوعی داشته که در آن هرگز حوصله تان سر نخواهد رفت. میتوان مشابه این پارک را مرکز اسکی سرپوشیده امارات مال مثال زد اما البته که این پارک به بزرگی مرکز اسکی امارات نیست اما ضخامت برف داخل آن از پنجاه تا صد سانتی متر می باشد. 

پارک برفی سرپوشیده توریوم در استانبول

تفریحات پارک برفی سرپوشیده توریوم

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در پارک برفی سرپوشیده توریوم میتوانند تفریحات برفی مهیجی را امتحان کنند مثل اسکی، صعود به کوه، پرش از سه سکو به ارتفاع هفتاد متر، پیستی به طول 130 متر، چندین سرسره هیجان انگیز و ... . همینطور کسانی که اسکی کردن بلد نیستند، میتوانند در مرکز آموزش اسکی و مرکز بازی های برفی، تمام آموزش های لازم را از حرفه ای ترین مربی ها بگیرند. پس هرکجای شهر استانبول که اقامت دارید، حتما یک روز از سفر خود را به بازدید و تفریح در پارک برفی سرپوشیده توریوم بگذرانید. 

تفریحات پارک برفی سرپوشیده توریوم

دیگر امکانات تفریحی و خدمات این مرکز خرید 

در این مرکز خرید استانبول، علاوه بر پارک برفی سرپوشیده توریوم امکانات و خدمات دیگری هم ارائه شده مثل پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، اتاق کودک، اتاق پزشکی، آمبولانس، رستوران و فست فودی ها، فضای باز برای برگزاری فعالیت های هنری، فرهنگی و سرگرم کننده. 

دیگر امکانات تفریحی و خدمات این مرکز خرید

هزینه ورودی به پارک برفی سرپوشیده توریوم در استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول برای ورود به این پارک برفی سرپوشیده توریوم هر روز هفته بیست لیر و برای روزهای آخر هفته باید 27 لیر بپردازند. این هزینه برای پدر، مادر و کودک برای وسط هفته پنجاه لیر و برای آخر هفتاد لیر می باشد. برای پدر، مادر و دو کودک نیز وسط هفته شصت لیر و آخر هفته هشتاد لیر هزینه دارد.