پارک آبی ویالند استانبول : یکی از جاذبه های توریستی استانبول که همه سنین از پیر و جوان را به خود سرگرم کرده، پارک آبی ویالند استانبول با 1میلیون متر مربع مساحت میباشد. ساخت این پروژه بزرگ از سال 2011 تا 2013 به طول انجامیده و اکنون با داشتن شهربازی و پارک آبی یکی از بهترین و مهم ترین جاذبه های توریستی این شهر است. پارک آبی ویالند استانبول یک پارک موضوعی بوده و مجموعه ای از یک مرکز خرید، شهربازی و هتل است.

پارک آبی ویالند استانبول

شهربازی پارک آبی ویالند استانبول

شهربازی این شهر وسایل بازی مهیج و مدرنی داشته که هر توریست و گردشگری از تور استانبول را به خود جذب میکند. وسایل بازی شهربازی ترن هوایی؛ رولر کَستر خانوادگی، آبشار وحشی ، تونل وحشت هیجان انگیز، کینگ کنگ پانزده متری و بولینگ از وسایل بازی و منطقه شهربازی پارک آبی ویالند استانبول میباشند.

شهربازی پارک آبی ویالند استانبول

وسایل بازی پارک آبی ویالند استانبول

پارک آبی ویالند استانبول یکی از مهیج ترین و بهترین پارک های آبی در استانبول است. این پارک آبی در استانبول برای همه سنین برنامه ها و وسایل بازی و استخر دارد. همینطور سرسره های هیجان انگیز، چاله آب، استخر موج دار، پارک آبی مخصوص کودکان، استخر ریلکسیشن، رستوران و کافه و ... را در خود داشته. همینطور نماد کشور ترکیه نیز در این پارک گذاشته شده.

وسایل بازی پارک آبی ویالند استانبول

هزینه بلیط پارک آبی ویالند استانبول

قیمت بلیط پارک آبی ویالند استانبول در فصول مختلف برای سنین کودک تا بزرگسال متفاوت بوده و علاوه بر یان بستگی به ساعتی دارد که میخواهید از این پارک استفاده کنید. اما قیمتی که تاکنون ثابت بوده هشتاد لیر برای اردیبهشت ماه بوده.ساعت کاری پارک آبی ویالند استانبول از ده صبح تا ده شب میباشد.