پارک آبی رامایانا پاتایا : بزرگترین پارک آبی که در آسیای جنوب شرقی ساخته شده، پارک آبی رامایانا در ساحل جومتین پاتایا است. این پارک نزدیک به بودای بزرگ قرار داشته و یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی این شهر محسوب می شود. پارک آبی رامایانا پاتایا در سال 2016 ساخته شده و هجده هکتار مساحت دارد. در این هجده هکتار مساحت انواع و اقسام سرگرمی ها و تفریحات برای تمام رده های سنی بوجود آمده است به همین خاطر لقب سومین پارک آبی برتر در آسیا و بیستمین پارک آبی برتر دنیا را دارد. این پارک آبی یک ساعت و نیم از بانکوک فاصله داشته و در پانزده کیلومتر جنوب پاتایا قرار دارد. استقبال بسیار هر ساله توریست ها و گردشگران تور تایلند از این پارک آبی، آن را محبوب تر از قبل می کند.

پارک آبی رامایانا پاتایا

امکانات تفریحی پارک آبی رامایانا پاتایا

وسایل بازی و امکانات تفریحی بسیاری در این پارک آبی بزرگ هست که میتواند ساعت ها شما را به خود سرگرم نگه دارند. در پارک آبی رامایانا پاتایا انواع استخر های موج دار، استخرهای آرام و ...، گرداب، بومرنگ، موج سواری، سقوط آزاد از هجده متر ارتفاع، سواری روی تیوپ، اکوا لوپ، قلعه باران، قایق سواری خانوادگی، سرسره های لوله ای 360 درجه و ... موجود می باشد. اما یکی از هیجان انگیزترین سرسره های این پارک که جایزه واتر اسلایدز را برده، دوئل بمب های استاد است. این سرسره شباعت بسیار زیادی به ترن هوایی دارد.

امکانات تفریحی پارک آبی رامایانا پاتایا

خدمات پارک آبی رامایانا پاتایا

در این پارک آبی بزرگ، چند رستوران و کافه قرار داشته که انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، سنتی و همینطور مخصوص برای گیاهخواران همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. علاوه بر این رستوران ها، کلبه های بزرگ چند نفره نیز برای استراحت بازدیدکنندگان ارائه شده اند. همینطور میتوانید مراسم و جشن تولد خود را در این پارک آبی، بسیار شیک و لاکچری برگزار کنید. در این پارک آبی اینترنت به صورت رایگان ارائه شده و حوله و کمد نیز اجاره داده می شوند. فروشگاه هدایا و سوغاتی برای داشتن یادگاری از این پارک آبی دوست داشتنی موجود است.

خدمات پارک آبی رامایانا پاتایا

ساعات فعالیت و هزینه بلیط پارک آبی رامایانا پاتایا

پارک آبی رامایانا پاتایا از ساعت ده صبح تا شش عصر باز بوده و هزینه بلیط آن برای توریست ها و گردشگران بزرگسال تور لحظه آخری تایلند 990 بات و برای کودکان بین نود تا 122 سانتی متر، 790 بات می باشد. همچنین کودکان زیر نود سانتی متر نیز میتوانند به صورت رایگان از این پارک استفاده کنند. توریست ها میتوانند برای دریافت بلیط این پارک آبی از خدمات گردشگری هتل خود کمک بگیرند.