هفت دریاچه آبانت استانبول ترکیه : یکی از جاذبه های طبیعی که توریست ها و گردشگران همیشگی تور استانبول آن را در سفر خود از دست نمی دهند. هفت دریاچه، در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه استانبول قرار داشته که هر هفت تای آن دریاچه بیوک گل، دریاچه درین گل، دریاچه سرین گل، دریاچه نازلی گل، دریاچه اینس گل، دریاچه سازلی گل و دریاچه کوچوک گل، بر اثر زمین لرزه بوجود آمده اند. برای این دریاچه ها، هر سال از یک آپریل تا یک سپتامبر امکانات ماهیگیری فراهم شده و توریست ها میتوانند در آب و هوای خوب این منطقه، مشغول به گرفتن ماهی های غزل آلا باشند. این هفت دریاچه 550هکتار مساحت داشته و پارک ملی آن نیز با مساحت 2019 هکتار یکی از بهترین تفرجگاه های استانبول به حساب می آید. در این منطقه انواع امکانات رفاهی مثل رستوران، خانه های ییلاقی برای اجاره،  پس اگر اهل گشت و گذار در طبیعت هستید، این منطقه و خانه های ییلاقی اش را از دست ندهید.

هفت دریاچه آبانت استانبول ترکیه

اسن تپه، معروف در هفت دریاچه آبانت استانبول ترکیه

یکی دیگر از شگفتی های این منطقه، اسن تپه در اسکی بازان بولو است. این تپه 1300 متر ارتفاع داشته و تفریحات خوب و هیجان انگیزی دارد که بی شک عاشق آن ها می شوید مثل پیست اسکی در جنگل، اسکی روی چمن و برف و ... در همه فصول حتی در فصل تابستان. برای گردش در این تپه لباس های گرم به همراه داشته باشید.

اسن تپه، معروف در هفت دریاچه آبانت استانبول ترکیه

معروف ترین دریاچه از بین هفت دریاچه این طبیعت شگفت انگیز

در اینکه هر هفت دریاچه این ییلاق فوق العاده بوده شکی نیست، اما یکی از زیباترین و معروف ترین آن بین هر هفت تا، دریاچه آبانت استانبول است. موقعیت این دریاچه خیلی بهتر از دیگر دریاچه های بوده و از بولو سی کیلومتر فاصله دارد. این دریاچه در فصل تابستان با پوششی از نیلوفرهای آبی و درختان کاج بلند در اطراف خود، منظره ای فوق العاده برای توریست ها و گردشگران تور استانبول دارد.

معروف ترین دریاچه از بین هفت دریاچه این طبیعت شگفت انگیز

بهترین زمان بازدید از هفت دریاچه آبانت استانبول ترکیه

بهترین زمانی که میتوانید از این طبیعت بکر و فوق العاده لذت برده و استفاده کنید، فصل پاییز است که تمام زیبایی خود را به رخ می کشد. همینطور هزینه ورودی آن بسته به نوع وسیله نقلیه و تعداد افراد دارد.

برای دیدن این طبیعت بکر دست بکار شده و از صفحه تور استانبول لست تورز آخرین تورهای استانبول را مشاهده کرده و بازدید از این منطقه در برنامه های خود قرار دهید.