هزینه غذا در مالزی : اگر خورد و خوراک در سفر معمولی باشد که سفر لذت های خود را از دست میدهد! مگر میشود به کشوری دیگر سفر کرده باشید و غذاهای آن را امتحان نکرده باشید؟! بسیاری از توریست ها و گردشگران ترجیح میدهند از رستوران هایی که منوی غذایی یکسانی با کشور و فرهنگ خود دارند استفاده کنند اما در این میان میتوان گفت رستوران ها و غذاهای مالزی برای ایرانیان مناسب بوده و باب سلیقه آنهاست. غذاهای مالزی با ذائقه ایرانی جور در می آید همینطور هزینه غذا در مالزی چندان زیاد نبوده و شما میتوانید در طول سفر خود بسیاری از غذاهای مالزی را امتحان کنید. همینطور نیازی نیست که نگران حرام بودن غذاها باشید، در مالزی همه گروه هایی غذایی حلال بوده و فقط کافیست تا دقت داشته باشید که رستوران مورد نظر دارای آرم حلال باشد.

هزینه غذا در مالزی

انواع رستوران ها به همراه هزینه غذا در مالزی

شما میتوانید تنها با پرداخت سی رینگیت، همبرگری با گوشت و نان تازه میل کنید! همبرگرهای مالزی به همبرگرهای واقعی معروف بوده و اگر طرفدار فست فود هستید، حتما همبرگر، سیب زمینی و نوشابه های رستوران های فست فود مالزی را امتحان کنید! بهترین همبرگرهای شهر مالزی، برای رستوران t.g.i friday’s و chili’s میباشد! بیف چیلی سس با چیپس معروف است! فراموش نکنید که در رستوران t.g.i friday’s‏ و ‏chili’s‏ ‏نوشیدنی ها رایگان ارائه میشوند.

انواع رستوران ها به همراه هزینه غذا در مالزی

هزینه غذاهای مالایایی در مالزی

یکی از غذاهایی که میان ایرانیان معروف است و مورد پسند توریست ها و گردشگران تور مالزی قرار گرفته، ناسی گورنگ آیام، یعنی برنج سرخ کرده با مرغ است. در این نوع غذا، برنج به صورت کته ای به همراه سبزی اسفناج، کلم، سیر، فلفل و یک رب مخصوص روی حرارت بسیار بالا تفت داده شده و به همراه مرغ سرخ کرده سرو میشود. این غذا به طور کلی کمی تند است. اگر مشکلی با غذاهای تند دارید از گارسون بخواهید تندی را کم کند. هزینه این نوع غذا در مالزی شاید ده رینگیت هم نباشد. رستوران old time cafe بهترین غذاهای مالایی را برای شما سرو میکند.

هزینه غذاهای مالایایی در مالزی

منوی غذایی چینی

اگر به خوردن برنج عادت دارید، غذاهای چینی در مالزی را امتحان کنید. یکی از معروف ترین غذاهای چینی که ماهم به خوردن آن عادت داریم، پلو مرغ یا همان chicken rice است. هزینه این غذا هشت رینگیت بیشتر نیست.