هتلهای استانبول 3 ستاره : استانبول در صنعت هتل داری، بهترین کسب و کار در آسیا را داشته. این شهر با تاریخی پر رمز و راز و جذاب، از مقصدهای همیشگی توریست ها و گردشگران بسیاری از سراسر جهان بوده و محبوب همیشگی آنهاست. به همین خاطر هتل های بسیاری در گوشه و کنار خود دارد. از هتل های پنج ستاره گرفته تا هتل های دو ستاره و هاستل ها. در این میان اگر قصد سفر به این شهر با تور استانبول را دارید و نمیخواهید هزینه بسیاری صرف اقامتگاه خود کنید، هتل های سه ستاره گزینه مناسبی برای شماست. هتل های سه ستاره استانبول با توجه به امکانات خوب و مدرنی که به توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهند، هزینه مقرون به صرفه و مناسبی هم دارند. لست تورز اینبار چند تا از بهترین هتلهای استانبول 3 ستاره را برای شما معرفی می کند :

هتل عثمان هان استانبول

این هتل سه ستاره مرکز قسمت تاریخی استانبول قرار داشته، از این رو دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های تاریخی شهر مثل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، موزه باستان شناسی، قصر توپکاپی، حمام خرم سلطان، بازار بزرگ استانبول و ... دارد. همینطور هتل عثمان هان با امکانات و خدماتی خوبی که به میهمانان تور استانبول خود ارائه داده، بین ده هتل برتر خانودگی، رمانتیک و چهل هتل برتر تجاری شهر شناخته شده است. گوشه ای از خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول شامل استخر، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات اتاق، رستوران با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان و ... می باشند. از اتاق های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی به سمت مسجد آبی و دریای مرمره خواهید داشت. از هتل عثمان هان تا فرودگاه صبیحه گوکن 71 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک هجده کیلومتر فاصله است.

هتل عثمان هان استانبول

هتل ورلد هریتیج استانبول

یکی دیگر از هتل های معروف بین توریست ها و گردشگران تور استانبول، هتل ورلد هریتیج است که این هتل نیز در قسمت تاریخی استانبول قرار دارد. رفتار و سرویس دهی این هتل سه ستاره بسیار حرفه ای و گرم بوده و با خدماتی که ارائه میدهند، هتل ورلد هریتیج را بین صد هتل برتر با قیمت بسیار مناسب و خوب جای داده اند. دسترسی ها و جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل مسجد محمد پاشا و موزه رسانه با دویست متر، ششصد متر تا مسجد ایاصوفیه و یک کیلومتر تا بازار ادویه هستند. هتل ورلد هریتیج بیست اتاق داشته با امکانات و خدماتی نظیر اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات اتاق، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سیستم تهویه هوا و ... . از فرودگاه بین المللی آتاتورک هفده کیلومتر و از فرودگاه صبیحه گوکن هفتاد کیلومتر تا هتل راه است.

هتل ورلد هریتیج استانبول

هتل آدا استانبول

اگر به دنبال بهترین مکان برای گشت و گذار و رفت و آمد هستید، هتل آدا استانبول را انتخاب کنید. این هتل سه ستاره در منطقه گردشگری سلطان احمد قرار داشته و رتبه های چهاردهمین و پانزدهمین هتل خانوادگی و رومانتیک استانبول را بدست آورده است. از پنجره اتاق های این هتل نیز به دریای مرمره و چند مسجد تاریخی شهر چشم انداز خواهید داشت. در این هتل سه ستاره برای توریستها و گردشگران تور استانبول خدماتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، صبحانه رایگان، رستوران با غذاهای بین المللی و محلی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان و ... ارائه می شوند. جاذبه ها و دیدنی های بسیاری نزدیک به هتل آدا قرار دارند مثل مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه، ستون قسطنطنیه، موزه باستان شناسی، زیرزمین سیسترن، موزه موزائیک، مسجد سلیمانیه و ... . از مراکز خرید و بازارها نیز میتوان به بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه با فاصله یک کیلومتر اشاره کرد. فرودگاه بین المللی آتاتورک هجده کیلومتر با هتل آدا فاصله دارد.

هتل آدا استانبول

هتل سراگلیو استانبول

هتل سراگلیو نیز در منطقه سلطان احمد قرار داشته و هتلی راحت و رتبه دار در زمینه های خانوادگی و رومانتیک است. هر چهارده اتاق دنج این هتل سه ستاره امکانات بسیار خوبی داشته و بیشتر توریست ها و گردشگران تور استانبول از آن راضی بوده اند. این هتل تنها چند دقیقه با جاذبه های گردشگری شهر فاصله داشته و بهترین دسترسی را برای میهمانان تور استانبول دارد. از این هتل تا مسجد آبی سیصد متر، تا بازار آراستا و کاخ موزه بزرگ موزائیک دویست متر، تا مسجد ایاصوفیه پانصد متر و تا مسجد سلیمانیه یک کیلومتر راه دارد. همینطور میتوان با یک تاکسی با پانزده دقیقه فاصله به منطقه معروف تقسیم و یا بیوگلو رسید. فرودگاه بین المللی نیز هجده کیلومتر تا هتل سراگلیو فاصله دارد.

هتل سراگلیو استانبول

هتل باسیلوس استانبول

اگر به تاریخ عثمانی و بیزانسی ها علاقه مند هستید، هتل باسیلوس، تنها چند قدم با بناها و آثار تاریخی آنها مثل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، باسیلیکا سیسترن، موزه باستان شناسی، حمام های قدیمی ترکی، قصر توپکاپی و ... فاصله دارد. هتل باسیلوس، نهمین هتل برتر خانوادگی و هجدهمین هتل برتر رومانتیک در استانبول است.  امکانات و خدماتی که این هتل ارائه میدهد بسیار مدرن و لوکس است. این هتل سه ستاره به محله تقسیم بسیار نزدیک بوده و هجده کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.

هتل باسیلوس استانبول