هتل‌های ارزان‌ سنگاپور : یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از سفر باید اول به فکر آن باشید نوع اقامت شماست. اگر میخواهید سوئیت اجاره کرده و یا در هتل اقامت داشته باشید باید از قبل هر دوی آن ها را رزرو کرده باشید. همه به دنبال راهی هستند تا سفر کمتر خرج کنند، اکنون برای شما چند مورد از هتل های ارزان سنگاپور را معرفی مکنیم تا هزینه کمتر در سفر به سنگاپور کنید. با اینکه این هتل ها بسیار لوک و عالی نیستند اما میتوانند اقامتگاهی آرام برای استراحت شما باشد.

هتل آمریس سنگاپور

این هتل دو ستاره در سنگاپور هزینه بسیار منی بابت اقامت از شما گرفته و یکی از پرطرفدارترین هتل های ارزان سنگاپور میان توریست ها و گردشگران تور سنگاپور است. این هتل با 58 اتاق خدمات شبانه روزی داشته و کارکنان بسیار خوبی دارد. علاوه بر اینها شما میتوانید از امکانات خشکشویی و اتوشویی از آن استفاده کنید. همینطور بسیار نزدیک به مراکز تفریحی و تجاری بوده و از این بابت ویژگی بسیار خوبی دارد.

آدرس هتل آمریس سنگاپور

112 Sims Ave, Singapore 387436

هتل آمریس سنگاپور

هتل اسفودل این سنگاپور

در یکی از محله های کوچک هندی در کشور سنگاپور، هتل اسفودل این سنگاپور با قیمتی کاملا پایین و خوب قرار دارد. این هتب یک ستاره 55 اتاق داشته که به اتاق های معمولی و اتاق های برتر تقسیم میشوند. با توجه به یک ستاره بوده و هزینه پایین مسافران امکاناتی مثل، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات شبانه روزی و خشکشویی دارد.

آدرس هتل اسفودل این سنگاپور

380 Race Course Rd, Singapore 218702

هتل اسفودل این سنگاپور

هتل فراگرنس الگانس سنگاپور

هتلی دو ستاره در حاشیه های محله هندی ها بوده که در منطقه ای بسیار آرام و امن واقع شده. این هتل بسیار نزدیک به بناهای تاریخی یوده همینطور موزه ملی سنگاپور و بعضی از معابد در کنار هتل فراگرنس الگانس سنگاپور قرار دارند.  هتل فراگرنس الگانس سنگاپور امکانات و رستوران های خوبی داشته. شما میتوانید در این هتل انواع غذاهای هندی را تست کنید.

آدرس هتل فراگرنس الگانس سنگاپور

28 Penhas Road, Lavender, 208187 Singapore, Singapore

هتل فراگرنس الگانس سنگاپور