هتل یورو پلازا استانبول : هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول" "Europlaza Hotel & Suites هتل نزدیک میدان تکسیم و خیابان استقلال و دارای سالنن کنفرانس نیز می باشد. امکانات و خدماتی که این هتل به میهمانان و توریست های تور استانبول خود ارائه میدهد شامل سالن آرایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان در لابی، خدمات خانه داری، محوطه مخصوص افراد سیگاری، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... می باشند.

هتل یورو پلازا استانبول

اتاق های هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در مجموع دارای 117 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندار
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت ها

همه اتاق ها دارای تلویزیون، مینی بار، تهویه هوا، خدمات 24 ساعته اتاق، حمام، وان، hairdriyer، سیستم تلویزیون ماهواره ای بین المللی تلفن با شماره گیری مستقیم و حمام مجهز شده است. اتاق های هتل یورو پلازا استانبول از ویژگی های کف پارکت و حمام با وان برخی از اتاق شامل تلویزیون کابلی و تمامی اتاق ها دارای مینی بار و میز کار می باشند.

اتاق های هتل یورو پلازا استانبول

رستوران های و امکانات رفاهی هتل یورو پلازا استانبول

رستوران و بوفه صبحانه با شیرینی های رولتی و مربا در دسترس است. رستوران هتل روی پشت بام قرار داشته و انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول سرو می کند. از جمله امکانات سرگرم کننده در این هتل برای میهمانان را میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سالن ژیمناستیک، سونا و جکوزی، حمام بخار، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... تقسیم کرد.

رستوران های و امکانات رفاهی هتل یورو پلازا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل یورو پلازا استانبول

از این هتل چهار ستاره تنها یک درایو 10 دقیقه از محله Recoleta که دارای صنایع دستی سنتی و موزه هنرهای زیبا می باشد فاصله دارید. همینطور 51 متر از خیابان Corrientes و 5 بلوک از ستون هرمی شکل سنگی. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 25 کیلومتری از شما می باشد.