هتل یو زنمایا پوکت : این هتل مجلل چهار ستاره در شهر تامبون کامالا پوکت قرار داشته و یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در این منطقه است که امکانات رفاهی و خدمات مدرنی داشته و توریست ها و گردشگران تور پوکت از آن راضی هستند. کارکنان این هتل آموزش دیده و مجرب هستند و میتوانند در طول شبانه روز میهمانان جدید را پذیرش کنند. همینطور برای راحتی رفت و آمد میهمانان و توریست ها سرویس ترانسفر فرودگاهی و درون شهری موجود است. هتل یو زنمایا پوکت مکان های غیر سیگار و مخصوص سیگار داشته، همینطور برای تجار، سالن کنفرانس و جلسه، به همراه تمام امکانات لازم ارائه میدهد. از دیگر امکانات و خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور پوکت عرضه میکند میتوان به صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی هتل، خشکشویی و اتوشویی، کتابخانه، نگهداری از کودکان، خدمات پزشکی و بهداشتی و ... اشاره کرد.

هتل یو زنمایا پوکت

اتاق های هتل یو زنمایا پوکت

هتل یو زنمایا پوکت 55 اتاق خانوادگی، اتاق استاندارد، اتاق های بدون سیگار، اتاق های عایق صدا و سوئیت های مختلف داشته که به صورت شبانه روزی به هرکدام از آن ها سرویس میدهد. تمام اتاق های هتل یو زنمایا پوکت مجهز به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم، میزمطالعه و .. هستند.

اتاق های هتل یو زنمایا پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل یو زنمایا پوکت

رستوران های هتل یو زنمایا چشم انداز عالی به سمت باغ و شهر داشته و هر غذای تایلندی و بین المللی را که بخواهید برایتان سرو میکند. یکی از بهترین قسمت های هتل یو زنمایا پوکت، استخر روباز آن روی تراس است. از روی این استخر کاملا به باغ و شهر، دیدی پانورامایی خواهید داشت. علاوه بر این هتل یو زنمایا، به باغ، سالن اسپا و ماساژ، کتابخانه، تراس و سالن ورزشی مجهز میباشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل یو زنمایا پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل یو زنمایا پوکت

از این هتل چهار ستاره در شهر تامبون کامالا، تا فرودگاه بین المللی شهر پوکت 45 دقیقه با خودرو راه بوده و همینطور پنج دقیقه تا ساحل!