هتل یاسمک سلطان استانبول : این هتل چهار ستاره معروف در منطقه قدیمی استانبول یکی از هتل های پرطرفدار و همیشه شلوغ این شهر است. دلیل آن هم نزدیک بودن به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر دوست داشتنی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، قصر توپکاپی، بازار مسقف، بازار ادویه معروف، آ انبار زیرزمینی، میدان اسب دوانی قدیمی که به دوران بیزانس برمیگردد و بندر تفریحی و ایستگاه قطار orinet express است. پس اگر به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستید بهترین هتلی که میتوان برای شما معرفی کرد هتل یاسمک سلطان استانبول است. این هتل امکانات بسیار خوبی هم برای میهمانان خود ارائه میدهد مثل سالن آرایشی، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات نگهداری از کودکان و افراد معلول و کم توان، صرافی، تبادل ارز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، خدمات برگزاری همایشی ها آسانسور، برنامه تور داخلی، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری و پذیرش شبانه روزی.

هتل یاسمک سلطان استانبول

اتاق های هتل یاسمک سلطان استانبول

اتاق های این هتل با مدرن ترین و بروز ترین مد و امکانات روز طراحی شده اند تا میهمانات در طول اقامت کوچک ترین ناراحتی را احساس نکنند! اتاق ها و سوئیت ها هتل با بسیار زیبا تزئین و کور شده انند و همینطور برای افراد معلول و کم توان نیز سرویس دهی و امکانات خاص دارند. همچنین صبحانه ها نیز میتواند با درخواست میهمان در اتاقش سرو شود. به طور کلی امکانات استاندارد و مشابه بین همه اتاق ها، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، تراس، گاوصندوق، چای ساز یا قهوه ساز، اینترنت بی سسم رایگان و همینطور نظافت روزانه میباشد.

اتاق های هتل یاسمک سلطان استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل یاسمک سلطان استانبول

رستوران هتل یاسمک سلطان به صورت شبانه روزی و در هر ساعت از روز که بخواهید برای میهمانان خود انواع غذاهای ترکی و بین المللی را آماده میکند. همینطور بهترین امکانات تفریحی و سرگرمی ها را برای میهمانان خود در نظر گرفته تا میهمانان، توریست ها و گردشگران تور استانبول باز هم این هتل چها ستاره را برای اقامت خود در استانبول انتخاب کنند. این سرگرمی ها شامل انواع ورزش های آبی، زمین بازی تنیس، اتاق بازی، بازی بولینگ، اسکواش، گلف، مینی گلف، اتاق بازی برای کودکان، استخر بزرگ، سونا و جکوزی، اتاق بخار، سالن اسپا و ماساژ، حمام ترکی و سالن بدنسازی مجهز و کامل میباشد.