هتل گیگ پوکت : هتل چهار ستاره گیگ در فاصله صد متری از ساحل پوکت قرار دارد. این هتل رویایی و مجلل، امکانات و خدمات مجلل هم به میهمانان خود ارائه میدهد. هتل گیگ پوکت در هر ساعت از شبانه روزی که باشد از میهمانان پذیرایی کرده و توریست های تور تایلند را پذیرش می کنند. در این هتل خدمات مخصوصی هم برای افراد معلول ارائه شده تا همه بتوانند در آن اقامت داشته باشند. از دیگر خدمات هتل گیگ برا میهمانان میتوان به سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، منشی تور، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... اشاره کرد.

هتل گیگ پوکت

اتاق های هتل گیگ پوکت

هتل گیگ پوکت به طور کلی دارای 125 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص میهمانان
  • سوئیت های اختصاصی

برای هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند اقامت خوشی را بگذرانند. هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای امکانات بخصوص بوده اما امکاناتی که به صورت مشابه در هر اتاق ارائه شده شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، خشکشویی و اتوشویی، تراس اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل گیگ پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گیگ پوکت

رستوران این هتل با منوی غذایی مختلف بین المللی، محلی و تایلند همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، روی پشت بام قرار دارد. در هتل گیگ پوکت برای تفریح و سرگرمی میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند انواع و اقسام امکانات رفاهی مثل سونا و جکوزی، میز بیلیارد، ماساژ و اسپا، استخر روباز، اتاق بخار، سولاریوم، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان و ... ارائه شده اند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گیگ پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل گیگ پوکت

از این هتل چهار ستاره تا ساحل بسیار زیبای پوکت ده دقیقه فاصله داشته و تورسیت های تور پوکت لست تورز میتوانند با چند دقیقه پیاده روی به راحتی به آن برسند. مرکز خرید جانگ سیلون نیز فاصله بسیار کوتاهی با هتل دارد. از هتل گیگ پوکت تا فرودگاه بین المللی 45 کیلومتر فاصله است.